Bedrijfsgegevens

Website: http://www.neostrada.nl
Adres: Reaalhof 64 8232VS
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Neostrada B.V.
totaal score
9
Prijs
9.3
Snelheid/Levertijd
9.3
Kwaliteit
9
Communicatie
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
52 beoordelingen (12 maanden)
299 beoordelingen (totaal)
26651 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
87% (45)
4% (2)
4% (2)
0% (0)
6% (3)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
OOOO Wat is die Sven een vakman !
Mijn grote dank voor je snelle hulp.
Vriendelijke groet
Gerard
Verbeterpunten
 
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Gerard
Delft

Gepubliceerd op: 21/02/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Super bedrijf
Vlotte communicatie
Hoge kwaliteit
Verbeterpunten
Uitleg WHMCS en support kan net iets beter.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Lupswebdesign
Voorthuizen

Gepubliceerd op: 05/02/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ben bereikbaar op vrijdag!
En zorg na 15 maanden dat de mail werkt op vrijdag
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Neostrada B.V.
Goedemiddag Arnold,

vervelend om te horen dat je problemen ondervind. We hebben inmiddels telefonisch contact met je opgenomen om tot een oplossing te komen. Mochten we nog iets kunnen doen dan horen we het graag van je!

Onze excuses voor het ontstane ongemak
Arnold Pizzabelladonna
Den Haag

Gepubliceerd op: 02/02/2018
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Klant sinds enkel jaren voor domeinnamen en webhosting, alles werkt zoals het moet aanrader.
Enkele keren support nodig gehad, kan maar enkel beamen dat de service TOP is. Werd geholpen binnen de korst mogelijke tijd, wil zeggen binnen de 10 minuten.
Verbeterpunten
 
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
NVBK vzw
Temse, België

Gepubliceerd op: 01/02/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Er zijn geen domme vragen bij hun, ze helpen je altijd en professioneel verder. Ook als je eens een keer zelf wat instellingen hebt veranderd en je komt er niet meer helemaal uit kijken ze graag even met je mee. ik kan niet anders zeggen dan top service bedankt!
Verbeterpunten
 
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Nieuwe Nostalgie
Eindhoven

Gepubliceerd op: 31/01/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
altijd bereikbare helpdesk
Verbeterpunten
Zelden heb ik zo veel ellende met een bedrijf gehad. Mijn website trok te veel verkeer voor een standaard pakket, geupgrade naar een webhosting pro pakket maar helaas hielp dit niet. De verkoper wist mij te vertellen dat met een cloud hosting al mijn problemen opgelost zouden zijn. Een aantal dagen later naar deze cloud overgegaan en direct weer problemen. Zodra er veel bezoekers naar de site kwamen viel de site uit. Inmiddels de cloud een aantal keer geupgrade waardoor ik nu op een maandbedrag zit waarmee ik bij mijndomein een jaar een site kan hosten (zonder problemen). Helaas hebben de forse geld stromen richting neostrada weinig tot geen nut want mijn website valt zo'n 2x per dag uit. De helpdesk blijft zeggen dat ik de klantenservice moet mailen maar dit heeft de afgelopen maand niet geholpen. Net terug van vakantie en na ruim 2 weken nog geen reactie op mijn mail gehad. Even achteraan gemaild en alles zou opgelost zijn. Toen de website zojuist weer niet wilde laden toch maar besloten te proberen via deze weg gehoor te vinden. Hopelijk kunnen mijn problemen opgelost worden maar ik verwacht volgende week gewoon lekker naar mijndomein terug te verhuizen.
Kwaliteit
Antwoord Neostrada B.V.
Beste Lukas,

Vervelend om te horen dat je problemen ondervind met onze dienstverlening. Ik heb begrepen dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met mijn collega's en dat het probleem is opgelost.

Mocht je toch nog problemen ondervinden dan horen we het graag van je!
lukas
leiden

Gepubliceerd op: 24/01/2018
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Snelle en capabele klantenservice, goede beheersinterface.
Verbeterpunten
 
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Klant

Gepubliceerd op: 10/01/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Verbazingwekkend snelle reactie op mail, ook buiten kantoortijden. Terwijl je dat voor die prijs niet zou verwachten. Snelheid site is even goed als die mijn vorige hoster leverde, alleen die was 14 keer zo duur.
Verbeterpunten
Met enige moeite klein verbeterpunt gevonden: soms beetje techno uitleg, terwijl ik zelf geen systeembeheerder kennis heb. Maar als je dan doorvraagt, krijg je wel weer snel en goed antwoord.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Johnny Hogenbirk / KickerPlaza
Groningen

Gepubliceerd op: 28/12/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Voor eigenlijk een belachelijke prijs van op dit moment 70 cent per maand uitstekende hosting met 3GB opslagruimte, dat zie je niet vaak bij andere providers. Zelfs nog de mogelijkheid om meer domeinen te koppelen, dus als je een aantal eenvoudige websites hebt kan je die allemaal op een pakket plaatsen.

Ik vind het ook fijn dat de klantenservice meedenkt en ook technische oplossingen bied ipv, dat is uw eigen verantwoording. Ook leggen ze goed uit wat er aan de hand is (de server van een van mijn hostingpakketten bij hun was down en ik kreeg precies uitgelegd wat er was met de server en wat er gedaan werd).
Verbeterpunten
Het zou wel fijn zijn als je bij Neostrada kan kiezen voor een "professional" modus, dus als je meer verstand hebt van websites en webhosting etc, dat je meer controle krijgt.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
D

Gepubliceerd op: 28/12/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Ik heb nog nooit een downtime meegemaakt, en de website is altijd lekker snel. Daar ontwikkel ik ook op, maar bij andere hosts wil het nog wel eens haperen en bij Neostrada heb ik dat vrijwel nooit meegemaakt.
Verbeterpunten
De communicatie / support is redelijk snel, als in uren en niet de volgende dag. Verbeterpuntje bij de aandacht: ik heb in anderhalve dag de halve support-afdeling afgewerkt voordat Puya daadwerkelijk mijn stappenplan uitvoerde. Het is heel ongemakkelijk als mensen "oplossingen" aandragen waarvan in de e-mail al staat dat dit niet werkt.

Hoewel de communicatie een zeven krijgt, geef ik voor dezelfde reden het bedrijf een vijf. Ik haat het oprecht dat je voor elke scheet afhankelijk ben van de support-afdeling. Wil je een hoofddomein aan een pakket vastkoppelen? Support. Je e-mailadres wijzigen? Support. Ik haat het dat ik hen nodig heb voor simpele administratieve taken. Dit hoeft ook niet. Ik heb andere hostings gehad waar je zelf je pakketten kan wijzigen, ook in cPanel.

Ik zeg betutteling. We zijn allemaal gevorderde internetgebruikers, anders kan je geen website opzetten. Daar komen verantwoordelijkheden bij. Als je het verpest is het je eigen schuld. Laat de sterkte van de ketting niet afhangen van de zwakste schakel, en geef de macht aan de klanten. Dat scheelt voor Neostrada in de support, en voor ons in tijd en bezwaar van wéér contact opnemen.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord Neostrada B.V.
Goedemorgen Richard,

Bedankt voor je feedback :) Jammer om te horen dat we nog niet helemaal aan je wensen voldoen.

Ik zie inderdaad twee punten terug die je op dit moment nog niet zelf kunt wijzigen bij ons. We streven er naar om zo veel mogelijk te automatiseren. Ik zal je punten hier bespreken om te kijken of we dit niet op kunnen nemen in ons klantenpanel.

Mocht je in de tussentijd nog tegen problemen aanlopen, laat het ons gerust weten. We kijken graag mee naar nieuwe functie's.

Fijne dag!
Richard
Buitenland

Gepubliceerd op: 17/12/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer