Website: http://www.neostrada.nl
Adres: VOCweg 49 8242KA
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.
9.5
9.5

Pluspunten
Niets op aan te merken, altijd snel en goed geholpen!
Mathieu De Ruyck
Gent

Gepubliceerd op: 28/11/2017

Pluspunten
Goedkoop als goedkoopste pakket volstaat
Goedkoopste pakket biedt niet wat het beloofd. Onbeperkt e-mail is totaal niet onbeperkt, maar is gelijk aan uw maximum webruimte (min alles wat u als webruimte gebruikt), dus 3GB indien je geen webruimte gebruikt. Concurrentie doet dit vele malen beter. Afrader om te gebruiken voor mails.

UPDATE: Snel tussenoplossing aangeboden gekregen na klacht. Ik blijf wel bij mijn bovenstaande opmerking.
Antwoord Neostrada B.V.
Goedemiddag Jan,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze diensten.

We hebben je op de livechat een tussenstap geboden, namelijk het extra pakket van 2,50 per maand (staat niet meer op onze website) met 25GB opslag.

Indien je hier gebruik van wilt maken dan horen we het graag.
Jan
Deinze

Gepubliceerd op: 28/11/2017

Pluspunten
Goedkoop als goedkoopste pakket volstaat

Deinze
14/11/2017

Pluspunten
Na een paar jaar ellende met webstekker (slechte performance, gedoe met ssl, en een scherpe tariefstijging) kwam ik bij Neostrada terecht.

Qua performance is alles top, zowel mijn website als m'n webmail hebben vrijwel geen latency.

Ook het configuratie panel is clean en overzichtelijk. En dat voor een lager tarief dan mijn eedere hosting.

Deze mensen hebben hun zaakjes goed op orde!

Frank

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Goede service, ook savonds. Snel en heel behulpzaam! Alles binnen ontzettend korte tijd opgelost. Soms tot 4 keer binnen 1 uur een vraag gesteld en geholpen!!!!! Niets anders dan lovende woorden. Customer Service is top!
Rankify.nl
Middelharnis

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Geen goed woord
Sturen een incassobureau voor een factuur van 9.95 met 40 euro incassokosten, 3 dagen na een 1e herinnering. Kansloos bedrijf. Durven ze ook nog je volledige controlpanel te blokkeren / om te leiden zodat je niets meer kan behalve naar je overzicht van facturen te kijken die overigen ondertussen allemaal betaald zijn. Mij hier niet meer gezien, Ik ga alles weghalen hier.
Antwoord Neostrada B.V.
Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat je factuur is uitbesteed aan een incassobureau. We versturen altijd meerdere betalingsherinneringen per e-mail voor dat we een incasso bureau inschakelen.

Heb je al contact gehad met administratie@neostrada.nl? Vaak kunnen we je tegemoetkomen in deze kosten. Ik kan je helaas niet terugvinden op dit e-mail adres in onze administratie.

We horen het graag van je!
S Refres
Oss

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
Snellen en goede support ... meestal is het binnen 15 min opgelost. Tevens een duidelijk communicatie .

Patrick
Knokke

Gepubliceerd op: 11/11/2017

Pluspunten
De klant blijkt koning!

Iets meer dan een jaar geleden ben ik klant geworden bij Neostrada. Het blijft altijd lastig om een betrouwbare hosting partij te vinden, maar bij Neostrada krijg je wat je nodig hebt.

Meerdere keren heb ik gebruik gemaakt van technisch support. Keer op keer ben ik correct en kundig geholpen. Ze weten direct waar je het over hebt en dragen snel een oplossing aan.

De servers zijn stabiel en snel. In een jaar tijd heb ik geen downtime en/of traagheid ervaren.

Ik was te laat met het opzeggen van één van mijn hosting pakketten, geheel mijn schuld. De factuur had ik dan al binnen. Na één mailtje werd echter alsnog het pakket opgezegd en de factuur aangepast. Dit scheelde mij veel geld en daar ben ik dankbaar voor!

Ik blij zeker klant en kan iedereen een pakket bij Neostrada aanraden!
Nog geen tegen gekomen
Digimining.nl
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 02/11/2017

Pluspunten
Super snelle communicatie via email! Bedankt voor de korte samenwerking

Pubquiztocht

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Pluspunten
Zeer goede prijs, mooi pakket en vooral een super chat support!
Kan er geen vinden!
Laurent
Kortrijk

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Ze zijn zeer snel met het reageren op je probleem. En ze helpen in hoever ze kunnen.
Voor nu heb ik geen tip of verbeter punten.
Mo Benali

Gepubliceerd op: 04/10/2017