Website: http://www.neostrada.nl
Adres: Reaalhof 64 8232VS
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.

Pluspunten
Helaas niets meer
Slecht, slechter, Neostrada.

Jaren tevreden klant geweest. Blijkbaar is geld belangrijker dan klanten geworden bij deze club.

Service: je kunt een mail sturen. Hier reageert men niet inhoudelijk op en negeert je punten. Het is net of ze in een droomwereld leven daar.

Kwaliteit: 'time to first byte' is verschrikkelijk slecht bij deze partij. Wanneer je hier over mailt dan verklaren ze je eigenlijk een beetje voor gek. Ga je ergens anders heen dan heb je dat probleem niet. Met precies dezelfde site. Aan wie ligt dat dan Neostrada?
- 99,9% uptime garantie? Haal daar maar gerust 20% vanaf. Lijkt er meer uit te liggen dan dat het werkt.

Prijs: er is blijkbaar een mail uit gegaan dat de prijs is verhoogd. Wat hebben deze sneaky ^%$# gedaan? In de header van de mail helemaal achteraan gezet dan de prijzen stijgen (niet te lezen op mobiel). En ergens onderaan een mail na heel veel onzin in die mail. Wat krijg je te horen: u heeft meer opslagruimte. JA, MAAR DAAR VRAAG IK NIET OM. DE PRIJS STIJGT VAN 12 EX NAAR 35,88!!!!!!!!!!!

Snelheid: ja welke snelheid bedoel je? De chat reageren ze vrij snel. De snelheid van de website is gewoon RUK.

Mijn advies: ga niet met deze partij in zee. Ze hebben hun ziel helaas verkocht.
Bjorn
Hengelo

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Great quality services
Pricing change
Jean
Ouagadougou

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
Prettige support. Er was iets mis gegaan tijdens het aanpassen van een website, support liet weten dat er automatisch backups worden gemaakt door eigen software van Neostrada. Hierdoor kon ik deze gelijk terug zetten en was ik geen werk kwijt.
LOUS
Giessenburg

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Ik wou jullie gewoon eens laten weten dat met/van Neostrada:
- er geen problemen zijn (zoals steeds)
- wij ongelooflijk tevreden zijn met de dienstverlening, hostingkwaliteit, support, ...
- dit ongetwijfeld de beste hoster zijn van Europa
- en al zeker de snelste!
- ...

Wij zitten al 35 jaar in de IT-business en geloof ons vrij, deze mensen zijn super!
Goeie vraag... ik zou het niet weten.
Geryl Webdesign
Veurne

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Ik heb al tientallen klanten geadviseerd om hier hosting af te sluiten. Als webbouwer kan ik me focussen op waar ik goed in ben en er vanuit gaan dat alles gewoon direct werkt. Installeren van software, SSL certificaten, ik hoef nergens extra moeite voor te doen. Nog steeds ook veel met andere providers te maken, en geloof me – dat is nog steeds echt geen vanzelfsprekendheid. Ik ben fan van Neostrada... al zeker 6 of 7 jaar!

Bas Verweij

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Goedkoop
Support laat de wensen over, mails via hosting pakket werken niet altijd en komen soms gewoon niet aan. In een jaar tijd minstens 6 maal problemen mee gehad.
Jordi
Brussels

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
Een helpdesk die wel ogenblikkelijk reageert, de tijd neemt om problemen op te lossen en zelfs extra dingetjes oppakt die niet in mijn abonnement vallen. Top klantenservice!

SD

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Altijd bereid om advies te geven. Competent en zeer geduldig!! De chat functie is zeker mijn favoriet , snel en "to the point". Email service van support ook top, het is voornamelijk mijn voorkeur om een directe gesprek/oplossing te kunnen voeren/uitvoeren

Moreno

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Ik ben erg te spreken over Neostrada. Wat een goede en snelle service! Via de chat zelfs 's avonds reactie gekregen op mijn vragen. Ook via de mail wordt alles zeer snel opgepakt en voor je geregeld; kortom helemaal top! Erg blij met de keuze om mijn website te verhuizen naar Neostrada. Ik dacht eerst dat het veel gedoe zou zijn om te verhuizen naar een andere hosting partij, maar Neostrada heeft dit bij aanschaf van mijn Premium pakket gratis uit handen genomen en binnen een uur gefixt. Ik kan Neostrada aan iedereen aanraden!

Linda
Leidschendam

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Vriendelijke en vlotte ondersteuning.

Gepubliceerd op: 20/12/2018