Website: http://www.neostrada.nl
Adres: VOCweg 49 8242KA
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.
9.6
9.5
9.7
9.5
9.6

Pluspunten
Ze zijn zeer snel met het reageren op je probleem. En ze helpen in hoever ze kunnen.
Voor nu heb ik geen tip of verbeter punten.
Mo Benali

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Pluspunten
Fantastische klantenservice! Altijd erg geduldig als ik weer eens iets niet snap, haha. De livechat op de website is erg fijn en de medewerkers weten waar ze over praten, en bovendien zijn ze ook erg aardig. Ben vanavond weer erg goed geholpen door Sven, wat een held!

Koen

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
Neostrada's customer support is echt fantastisch!! Precies wat je zoekt als je ergens niet uit komt: iemand die magischerwijs alles snapt wat jij niet snapt en samen ben je er binnen nagenoeg geen tijd uit. Zo blij!
Customer support een extra bonus geven :D

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
Goedkoop, goede snelheid. Bovendien goede service. Vragen worden supersnel en deskundig beantwoord.

Edwin
Heerlen

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Ik ben een beginnend webdesigner en heb over hosting niet echt veel kennis. Ik moet daarom geregeld eens terugvallen op de support van Neostrada. Zowel op vlak van mail als op vlak van live chat is de service altijd zeer correct en snel! Ik raad Neostrada bij iedereen aan!

Gepubliceerd op: 09/09/2017

Pluspunten
Wij zijn ruim over een jaar nu klant bij Neostrada. Nog nooit heeft mijn website downtime meegemaakt. Ze hebben mij overigens vaak moeten bijstaan in technische ondersteuning: en telkens doen ze dat met een glimlach. Ik voel mij hier zeer goed bij Neostrada en ben niet van plan nog ooit te veranderen van hosting.

Vandaag heb ik dan van het standaard pakket naar een premium gegaan en binnen een uur dat ik beslis te upgraden was alles perfect gegaan! Overigens was er nog een probleem met de SSL certificaat bij mijn website, en ook dat hebben ze snel opgelost !

Dikke aanrader, doe zo verder!
Geen!
Automotive Repair
België

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Pluspunten
Sinds een paar dagen overgestapt naar Neostrada. Omdat ik erg ontevreden was over voorgaande hosting bedrijven was ik wat sceptisch maar daar is geen enkele reden toe.
In no-time hosting geregeld, snelle verhuizing domeinnaam (en actieve koppeling), veel opties vie CPanel ondanks laag tarief abonnement en zelfs HTTPS/SSL was in een wip geregeld én actief.
Daarnaast kun je via een live chat - die zeer ruime openingstijden heeft - vragen stellen die elke keer snel én volledig beantwoord worden. Ook wat meer technische vragen worden uitstekend beantwoord - dus geen geautomatiseerde software die antwoord geeft maar personen met kennis van zaken.
Deze hoster is een aanrader voor iedereen die goede hosting nodig heeft!
Wel een tip: hou deze vorm van service vast binnen het bedrijf. Dát maakt het verschil tussen de "standaard" hosting en die van Neostrada.
UWiX

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
Support en adviezen. Een verademing hoe zij helpen. Support is snel en adequaat.
Hopen dat ook bij verdere groei de huidige super service in stand blijft.
Koelkastsale.nl
Meijel

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Ik ben de hele avond aan het sukkelen geweest om Magento te installeren via de Cpanel, helaas mislukte dit telkens maar weer. Dus besloot ik om de support team van Neostrada te contacteren via de chat. Hier werd ik geholpen door medewerker Thomas, een zeer vriendelijke en erg behulpzame medewerker. Hij heeft mij geholpen en in een zeer korte tijd is het probleem opgelost.

Ik ben zeer tevreden met de support dat mij is geboden door Neostrada. En al helemaal blij met de hulp van Thomas.
Ik heb helaas geen verbeterpunten..
Moussa
Antwerpen

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Pluspunten
Ik had een paar kleine vraagjes en werd snel geholpen door de helpdesk (Sven) via de Live-chat en dat tegen 10.00 uur in de avond.
Tip: scheiding aanbrengen tussen technisch/administratief. De rekening is nu gekoppeld aan het account.
Frans
Leiden