Website: http://www.neostrada.nl
Adres: VOCweg 49 8242KA
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.
9.5

Pluspunten
Snelle responstijd
kundig op gebied van kennis
ze weten waarover ze praten.
nog meer luisteren naar noden van sommige klanten
Mark
Peer

01/02/2017

Pluspunten
Snelle responsetijd op e-mails; ze gaan meteen aan de slag en komen snel met een oplossing. Dit een wat men noemt een klantendienst waar anderen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Michiel
Gent

30/01/2017

Pluspunten
dit bedrijf geeft hostingpakketten aan goede prijzen maar de kwaliteit is naargelang
Ik heb op aanraden van een web developper, al mijn websites overgeschakeld naar Neostrada. Ik heb ontelbare problemen gehad en heb hier ontzettend veel spijt van.
- Hun tutorials voor mailinstellingen zit vol fouten en technische issues, waardoor ik omzet heb zien verloren gaan in mijn zaak.
- Webmail en Outlook verwerkt binnenkomende mails, terwijl webmail niets binnenkrijgt. Je moest maar eens webmail vertrouwen !!!
- Hun betalingen worden pas na 14 dagen verwerkt, terwijl zij een betalingstermijn eisen van 7 dagen. Gevolg : onredelijke en dure rappels. Combineer dit met een idioot en stug gedrag, en een hosting bij Neostrada kost je handenvol geld.
- Als hostingbedrijf is hun eigen website onoverzichtelijk en geeft het de foute links - ook te weinig informatie.
- Als je de helpdesk contacteert, probeert men eerst de fout elders te verhalen - met als reden dat ze zelf niet weten hoe de problemen op te lossen. Irritant, geldrovend, tijdrovend !

Ik kan zo nog even doorgaan, maar dan is mijn review paginalang. Ik heb een jaarabonnement betaald en ga er gebruik van maken, omdat ik denk en hoop dat alles nu opgelost is. Maar ik raad dit niemand aan !!!
routcrew
antwerpen

28/01/2017

Pluspunten
Men reageert super snel op emails. Ook grote wijzigingen zoals bijvoorbeeld het verhuizen van je database worden zonder problemen snel en goed doorgevoerd. Ik raad iedereen neostrada aan!
J Bollen
Nijmegen

25/01/2017

Pluspunten
Super snelle service, betrouwbare servers en vriendelijk meedenkend personeel
Telefonische helpdesk
BusyBees Marketing
Sittard

23/01/2017

Pluspunten
uitstekende en snelle service, erg goed bereikbaar per chat en goede hulp bij problemen
scherpere domein prijzen
Kevin Fledderman
Nieuw Bergen

04/01/2017

Pluspunten
Fantastische support per mail, zeer snel en kundige mensen, ik heb 100+ domeinen hier. Soms zou een belletje makkelijk zijn maar dat lossen ze zeker per mail op.
De bulkprijs van sommige domeinen zou iets scherper kunnen.
Richard

25/12/2016

Pluspunten
Er goede en snelle klantenservice en nog nooit problemen gehad.

21/12/2016

Pluspunten
Super tevreden klant; webdeveloper hier. Mijn klant met webshop stond plots in de kranten en kreeg dus ineens een pak meer bezoekers. Met savonds een nationaal TV moment moest er iets gedaan worden. Neostrada bleek een super partner om deze situatie aan te pakken. Een kwartier na het aankaarten van de situatie waren ze al bezig aan een oplossing, de website te migreren naar een snellere server . Ik was al jaren een zeer tevreden klant, vandaag hebben ze van mij een super tevreden klant gemaakt! Top werk Neostrada team, zowel het eerstelijnscontactteam als het technische!
Ad-Venture.be
Ghent

21/12/2016

Pluspunten
Snelle helpdesk, nemen de tijd om je te helpen. Nooit geen problemen gehad met onze website, super tevreden!
Chantal
Nijmegen