Website: http://www.neostrada.nl
Adres: Reaalhof 64 8232VS
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.

Pluspunten
Top webhosting! Ik heb eigenlijk nooit problemen met mijn webhosting en ik ben dan ook blij dat ik nu weer een nieuw pakket heb bij Neostrada. Snelheid is prima en ik vind cPanel persoonlijk lekker werken.
Klantenservice, via de Live Chat is niet 'je van het', maar werkt prima en voor een snel antwoord is het fijn. Daarnaast is onbeperkt niet echt onbeperkt, in cPanel, en dat kan verwarrend werken. Ook het hele systeem met externe domeinnamen toevoegen en het overzicht van al je domeinnamen in het beheerspaneel van Neostrada zelf vind ik er niet mooi uitzien en oogt vol en onlogisch. Allemaal kleine dingetjes.
Jannick
Drachten

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Stabiele snelle hosting. Goede prijzen en zeer goede bereikbaarheid, zelfs in het weekend.
Topcartridge.nl

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Perfecte service en helpdesk. Mooie kwaliteit - prijsverhouding.

Friworks
Minnertsga

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Snelle reactie op mail, werd verwezen naar de chatfunctie en dat ging buitengewoon goed. Sven is heel klantvriendelijk, denkt met de klant mee en maakt meteen dingen in orde. Ging het overal maar zo!!

De Notulant

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
Uiterst flexibele en adequate organisatie. Bij vragen word je snel geholpen en de prijs is uitstekend. Al met al een echte aanrader.
Hunter Recruitment

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten
Lekker goedkoop

Robin Kaljouw
Vlissingen

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten
Snelle service via chat, altijd erg behulpzaam.
Goede prijs/kwaliteit
Eigenlijk niet
Barry
Lelystad

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten
Bedragen laag
Communicatie brutaal en asociaal. Ik heb vorig jaar een opzegging verstuurd nav opheffen bedrijfsvoering. Alle ontvangers hebben mijn brief verwerkt, behalve Neostrada. Als reactie hierop krijg ik retour 'Ook dat klopt helaas niet :)'. We zitten toch niet op een basisschool. Betreffende dame communiceert met arrogantie en asociaal woordgebruik waar ik niet van gediend ben. Ik raad een ieder af om hiermee in zee te gaan. Wellicht goedkoop, maar klantcontact een 0!
Antwoord Neostrada B.V.
Beste Rody, vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met onze dienst verlening. Zo ver ik zie heeft mijn collega de opzegging verwerkt. Mochten we toch nog iets kunnen doen dan horen we het graag
Rody van Rody.nl
Zeist

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Snelle Support zelfs op zondag! Support is erg gedreven en vriendelijk
Misschien support wat meer op typfouten laten letten in de livechat ik snap dat snel typen wat fouten kan opleveren.
Verder rest alles Perfect!
Sam
Sprang-cappele

Gepubliceerd op: 09/05/2018

Pluspunten
Geweldige service voor de prijs
Up to date met een toekomst gerichte roadmap
Snelle en stabiele servers
Super support and altijd vriendelijk en vooral belangrijk kennisvol. Ze zetten geen onwetende mensen in hun support!

In het algemeen perfecte service voor de prijs!
Alhoewel hun support service top is overdag, vindt ik het persoonlijk jammer dat er geen 24h support is. Zelf werk ik vaak 's nachts en moet daarom ook 's nachts aankopen doen waardoor het niet altijd even vlotjes verloopt als gewenst en dan zou het zeker praktisch zijn mocht ik met iemand kunnen spreken.

Dit is zeker geen negatief punt maar zeker wel een meerwaarde mocht het er ooit in de toekomst komen!

In het algemeen doen ze het perfect en hoop ik dat ze zo verder blijven doen!
Rafaƫl De Jongh
Belgiƫ, Antwerpen