Website: http://www.neostrada.nl
Adres: Reaalhof 64 8232VS
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320000000

Neostrada - De goedkoopste webhosting provider van Nederland.

Neostrada B.V.

Pluspunten
Domein registratie gaat makkelijk en snel.
Veel te veel storingen, voornamelijk met de VPS dienst. De afgelopen twee maanden is onze uptime onder de 85% en hebben wij al 7 aparte storingen gehad. Contact hierover gaat ook slecht.
Christiaan

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Snel antwoord en live chat beschikbaar
Constant issues met de server/ emails en domeinen. Elke keer wordt er weer berust dat het te maken heeft met een migratie. Er is na talloze emails niet eens een excuses aangeboden.
AFS

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
NIKS
Om van te huilen. Sinds ze zijn overgenomen afschuwelijke service. Servers EXTREEM traag en support verklaart je voor gek. Dat je jouw site moet optimaliseren. Kortom, ligt niet aan hun. Bovendien is suport zeer onbeleefd en duurt het uren voordat je een reactie met 0 inhoud krijgt. En dan opeens besef je hoe afschuwelijk het is dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Ga weg bij deze gasten.
Sebastiaan
Laren

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten

Ben al jaren trouwe klant geweest. Alleen merk ik wel dat het afgelopen jaar de kwaliteit erg is verminderd. Wat voorheen nog geregeld kon worden is nu ineens niet meer te doen. Ik heb jaren een resellerpakket van hun afgenomen met de veronderstelling dat ik dit per maand kan opzeggen. Nu is het pakket net verlengd en wil ik deze eigenlijk niet meer gebruiken. Komen ze ineens met het argument dat je per jaar betaald. Wat betreft domeinnamen snap ik dit, want hun hebben deze kosten dan al gemaakt maar als het gaat om hosting vind ik dit echt niet van deze tijd.

Als ik kijk naar de snelheid van de hosting dan vind ik dat dit in vergelijking met andere hostingpartijen traag is. TTFB is van deze hosting traag. Terwijl de site bijna geen request heeft.

Al met al zal kan ik jullie helaas niet meer aanbevelen.
Dennis

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
- Verhuizing is zeer vlot verloen.
- Men krijgt hier méér voor mindergeld!
- SSL inbegrepen!

Fernand
Heusden-Zolder

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten
Doen wat nodig is.
Klantenservice (bellen) ontbreekt.
ReyPrezent

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Ze waren een simpele goedkope hoster.
Blijf alsjeblieft weg bij dit 'bedrijf'. Het klantenpaneel is stuk waardoor je blijft betalen. Tot twee keer toe facturen van het incassobureau ontvangen omdat Neostrada de administratieve zaakjes niet in orde heeft. Het is simpelweg niet mogelijk om je gegevens te wijzigen omdat continu de factuurpagina in beeld blijft.

Zelfs met de afhandeling hiervan geeft Neostrada niet thuis en weerleggen ze alle problemen door te stellen dat het aan de gebruiker ligt.

Mijn klanten haal ik weg bij deze onbetrouwbare partij!
Robbert
Stedebroec

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Good hosting products for a very reasonable price.
Great service: quick, good communication and customer-oriented problem-solving attitude!

David
Brussels

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Helaas niets meer
Slecht, slechter, Neostrada.

Jaren tevreden klant geweest. Blijkbaar is geld belangrijker dan klanten geworden bij deze club.

Service: je kunt een mail sturen. Hier reageert men niet inhoudelijk op en negeert je punten. Het is net of ze in een droomwereld leven daar.

Kwaliteit: 'time to first byte' is verschrikkelijk slecht bij deze partij. Wanneer je hier over mailt dan verklaren ze je eigenlijk een beetje voor gek. Ga je ergens anders heen dan heb je dat probleem niet. Met precies dezelfde site. Aan wie ligt dat dan Neostrada?
- 99,9% uptime garantie? Haal daar maar gerust 20% vanaf. Lijkt er meer uit te liggen dan dat het werkt.

Prijs: er is blijkbaar een mail uit gegaan dat de prijs is verhoogd. Wat hebben deze sneaky ^%$# gedaan? In de header van de mail helemaal achteraan gezet dan de prijzen stijgen (niet te lezen op mobiel). En ergens onderaan een mail na heel veel onzin in die mail. Wat krijg je te horen: u heeft meer opslagruimte. JA, MAAR DAAR VRAAG IK NIET OM. DE PRIJS STIJGT VAN 12 EX NAAR 35,88!!!!!!!!!!!

Snelheid: ja welke snelheid bedoel je? De chat reageren ze vrij snel. De snelheid van de website is gewoon RUK.

Mijn advies: ga niet met deze partij in zee. Ze hebben hun ziel helaas verkocht.
Bjorn
Hengelo