Website: www.nederveencosmetics.nl
Plaats: Enschede

Nederveen Cosmetics
9.5

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Snelle levering.
Ik waardeer het erg dat er veel zorg besteed wordt bij het verzenden van de bestelde producten, maar er werd wel iets te overdadig gebruik gemaakt van plastic en papier bij de verpakking van de producten. De producten zitten doorgaans al in een mooie verpakking en om het dan (en de verzenddoos) nog eens extra in te pakken is, met het oog op het milieu, misschien wat overdreven.. Er zijn tegenwoordig erg veel inpak-materialen verkrijgbaar die gemaakt zijn van gerecyclede materialen of die natuurlijk afbreekbaar zijn. Hopelijk kunnen jullie overwegen om daarop over te stappen :)

Gepubliceerd op: 05/05/2019

Pluspunten
Snelle service, cadeautje erg leuk ingepakt! Heel netjes.
De goede service valt in het niets door de slechte kwaliteit van het product. Molecule 01 besteld voor 120 euro. Er wordt gegarandeerd dat het product van echte kwaliteit is. Bij het opspuiten van de parfum ruik je hem echter nauwelijks, laat staan na 1 of 2 uur. Op de site staat niet vermeld dat het om een eau de toilette gaat ipv een eau de parfum!!! Waarom wordt dit niet vermeld? Omdat eau de toilette slechter is dan eau de parfum. Alsnog zou een eau de toilette wel iets van geur moeten afgeven wat deze parfum totaal niet doet. Het lijkt haast water??
Ook zit er geen dop op, wat ik ook raar vind voor zo’n dure parfum. Wij wilden graag nog meer producten kopen bij nederveen, maar door de slechte kwaliteit van dit product zien wij hier van af. Erg jammer en zonde van ons geld..
Jennifer Starmans
Simpelveld

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten

Monstertjes wat goedkoper maken. Het is veel te prijzig voor zo'n klein beetje.

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Ik heb proefgeurtjes besteld en kreeg tegen betaling van €3.50 per sample 'n zelf gevulde minipipetjes, met erop in pen geschreven naam, van het soort die je in 'n parfumerie gratis krijgt.. Komt erg cheap over. Kook
Rob

Gepubliceerd op: 07/10/2018