Website: http://www.nauticgear.nl/
Adres: Ampèrestraat 5 6716 BN
Plaats: Ede
Telefoon: 0318 744 755 tussen 09.30 en 16.30

Nautic Gear, Online Watersportartikelen.
Of u nou op zoek bent naar bootaccessiores, bootonderdelen of andere waterport benodigdheden, bij Nautic Gear bent u verzekend van een snelle verzending van uw waterportartikelen en helpen wij u graag met uw vragen!
Bij ons vindt u een ruim assortiment: van Stootwillen, lijnen en landvasten, navigatieverlichting, maar ook voor een Bilgepomp tot aan een scheepsklokken kunt u bij ons terecht. Snel besteld en vlot geleverd!

Nautic Gear

JJ Oostwoud
Aldeboarn

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Prijs kwaliteit is goed
Gebruik een andere partij voor de verzending.
Richard
Haarlem

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Veel aanbod tegen een redelijke prijs.
Doen wat je aangeeft m.b.t. levertijd.
HS
Twente

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten

Buiten kantoortijden bereikbaar zijn, bij defecte apparaten binnen de garantietermijn een vervangend apparaat beschikbaar stellen en de klant niet afhankelijk laten zijn van de leverancier van Nautic Gear.
charterbedrijf logger de Hoop
Lelystad

Gepubliceerd op: 10/06/2019

Pluspunten

De beschikbaarheid klopte niet met de realiteit. Had ik dat op voorhand geweten had ik misschien niet via de webshop gekocht. Wel positief om mij hierover te bellen maar hierdoor kon de geplande montage niet op tijd worden afgewerkt. Als klant stel ik juiste informatie op prijs.
Guy
Ruien

Gepubliceerd op: 26/05/2019

Simon
Hempens

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten

Jouw bestelling nemen ze graag in ontvangst, maar als je een vraag hebt over de door hun geleverde goederen hoor je niets meer van ze.

26/03/2019

Pluspunten
Eerste gesprek liep goed
Zorg dat produktkennis en inkoop wordt verbeterd. Ik was op zoek naar marifoon, werd aangeboden op website. Bleek niet geleverd te kunnen worden. Aangeboden alternatief model had minder functionaliteit (geen gps), waarop ikzelf de leverancier moest wijzen. Er werd duurder model aangeboden, de bestelling werd door mij toen geannuleerd, en ik had week later bij andere leverancier WEL het gewenste model, voor minder geld!

Kortom: try harder!
Mij lukte het wel, waarom jullie niet?
Antwoord Nautic Gear
Geachte heer Langhorst, Dank voor uw review. De door uw gewenste, vervangende marifoon wordt door de importeur niet in Nederland aangeboden. Daarom heeft u hem in het buitenland moeten aanschaffen. Het is voor ons ondoenlijk om in dit soort situaties zelf 1 stuks marifoon te "importeren" Wanneer u een garantie wilt claimen wordt dit wel heel lastig. Daarom hebben we ook i/o met u uw marifoon geannuleerd p/o uw betaling retourgestort en de andere delen van de bestelling wel verzonden.Helaas horen wij niet alles vooraf, maar meestal achteraf, wanneer het gaat om productinformatie ,levertijden en uitgefaseerde producten. Ondanks de hik-up hopen u opnieuw te mogen begroeten bij Nautic Gear U bent van harte welkom! Vr Groet Afd.Support, Marcel
M. Langhorst
Laren

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Snelle en nette verzending.
Jammer genoeg wel een slechte zaak dat je op eigen kosten spullen retour moet zenden..!!! Alhoewel dat wel achteraf netjes te lezen was op de Website.
Antwoord Nautic Gear
Beste Gert, Wanneer u uw complete bestelling aan ons retour zendt ontvangt u uw gehele aankoopbedrag retour, dus inclusief de verzendkosten die u in dit geval heeft betaald. De kosten die wij hebben gemaakt om u uw pakket aan u te verzenden zijn wij wel kwijt, en kunnen we niet retour claimen van Post NL, maar keren we dus wel aan u uit. Hopende hiermee duidelijheid aan u verschaft te hebben. We begroeten u graag opnieuw bij Nautic Gear! Vriendelijke groet, Nienke Afd. Support.
Gert
Ommen

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Goede snelle service
Beschrijving of tips
Chris