Bedrijfsgegevens

Website: http://www.nauticgear.nl/
Adres: Ampèrestraat 5 6716 BN
Plaats: Ede
Telefoon: 0318 744 755 tussen 09.30 en 16.30

Nautic Gear, Online Watersportartikelen.
Of u nou op zoek bent naar bootaccessiores, bootonderdelen of andere waterport benodigdheden, bij Nautic Gear bent u verzekend van een snelle verzending van uw waterportartikelen en helpen wij u graag met uw vragen!
Bij ons vindt u een ruim assortiment: van Stootwillen, lijnen en landvasten, navigatieverlichting, maar ook voor een Bilgepomp tot aan een scheepsklokken kunt u bij ons terecht. Snel besteld en vlot geleverd!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Nautic Gear
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1377 beoordelingen (12 maanden)
5670 beoordelingen (totaal)
37804 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
73% (1004)
25% (346)
1% (20)
0% (5)
0% (2)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Prijs-kwaliteit verhouding.
Verbeterpunten
Gewoon wel op tijd leveren
Antwoord Nautic Gear
Beste Giel, dank voor je opmerking. We begrijoen dat het vervelend is wanneer een pakketje vertraging oploopt. In dit geval is bij ins uw bestelling op schema verwerkt en verzonden.
Helaas zit de vertraging aantoonbaar bij Post NL. Toenemende online bestellingen in combinatie met hemelvaart en pinksteren zorgen voor dit oponthoud. Bij Dhl bijvoorbeeld speelt dit ook. Erg frusterend voor u omdat uw pakket te laat komt en voor ons omdat we afgerekend worden voor iets waar we geen invloed op hebben helaas..
Dank voor uw begrip. Vriendelijke groet, Nienke afd Support.
Giel
Overloon

Gepubliceerd op: 17/06/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Webshop leek drie mesjes voor 8,95 aan te bieden slechts 1 geleverd prijs bij Kniest 50% geen idee wat er mis ging maar ik doe geen zaken meer met dit befrjjf
Antwoord Nautic Gear
Beste heer Blommers, Voor iedereen is het altijd beter in geval van een vraag of onduidelijkheid even met ons te bellen zodat we u kunnen helpen, wat dat doen we graag. Mogelijk is er ergens wat mis gegaan. Wij hebben gepoogt u even te bellen maar kregen uw voicemail. We blijven het echter proberen. Vriendelijke groet, Nienke Afd. Support
H. Blommers
Hoorn

Gepubliceerd op: 27/05/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Niet
Verbeterpunten
Te laat bestelling geleverd en dan de schuld aan post nl geven.
Vervolgens als je het retour wilt zenden moet je retour kosten betalen terwijl het te laat is aangekomen.
Geen hulp mogelijk volgens hun.
Antwoord Nautic Gear
Mevrouw Fientje, Uiteraard is het vervelend wanneer de Post aantoonbaar vertraging heeft Uw pakket zou vrijdag 26 April bezorgd worden, echter door, inderdaad een fout van Post NL, is uw zending vertraagd. Omdat de 27 Koningsdag was en iedereen dus zo'n beetje vrij was, werd uw bestelling pas na het weekend bezorgd. We hebben wij op de bezorging van Post NL helaas geen invloed. Dat u ons daarvoor, ondanks onze telefonisch aansprakelijk houdt betreuren we en vinden we jammer. Het verzenden en bezorgen gaat in 98 % van de gevallen gewoon prima. Soms niet en dat is uitermate vervelend als dit net uw bestelling betreft, dat snappen we best. Uiteraard kunt u uw bestelling retourneren, en helpen we u graag!. Vriendelijke groet, Nienke afd. Suppor
Klant

Gepubliceerd op: 19/05/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kees
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 16/05/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Helaas geen, 1e en laatste keer hier wat besteld.
Verbeterpunten
Zorgen dat je de afgesproken levertijd nakomt.
En niet met excuses maar oplossingen.
Antwoord Nautic Gear
Beste Michaël,
De vertraging werd veroorzaakt door Post NL, niet door ons. In de drukke zomerperiode was het Post NL centrum Amersfoort niet altijd in staat alle webwinkelverzendingen op tijd in het netwerk te krijgen met vertragingen als gevolg. Frustrerend voor u als klant, en ook voor ons.
Het Post NL verzendtraject, waaruit dit blijkt, is u gemaild maar was voor u echter geen aanleiding uw cijfer te herzien.
Dit soort oponthoud is door ons niet op te lossen, hoe graag we dat ook zouden willen voor u.
We zouden het leuk vinden u toch weer een keer te mogen begroeten als klant!
Vriendelijke groet, Nienke, Afdeling Support
Michaël
Hoogland

Gepubliceerd op: 15/08/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer