Website: http://www.nauticgear.nl/
Adres: Ampèrestraat 5 6716 BN
Plaats: Ede
Telefoon: 0318 744 755 tussen 09.30 en 16.30

Nautic Gear, Online Watersportartikelen.
Of u nou op zoek bent naar bootaccessiores, bootonderdelen of andere waterport benodigdheden, bij Nautic Gear bent u verzekend van een snelle verzending van uw waterportartikelen en helpen wij u graag met uw vragen!
Bij ons vindt u een ruim assortiment: van Stootwillen, lijnen en landvasten, navigatieverlichting, maar ook voor een Bilgepomp tot aan een scheepsklokken kunt u bij ons terecht. Snel besteld en vlot geleverd!

Nautic Gear

Pluspunten

Bestelling nog niet ontvangen
Bol
Monster

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten

Doen wat je belooft en (klant)vriendelijk zijn en blijven.
Niet beloven dezelfde dag het pakket te versturen en dat dan aan het eind van de dag erná nog niet gedaan hebben. Als ik dan per mail annuleer tóch nog effe gauw een kwartier later verzenden. Vervolgens moeilijk doen in plaats van sorry zeggen én na retournering niet gelijk het totaalbedrag restitueren. ’Wij helpen u graag’ zeggen ze bij de Praxis ook. Daar menen ze het.
Antwoord Nautic Gear
Indien we fouten maken zijn we mans genoeg deze te erkennen, samen met de klant tot een oplossing te komen. Het enige dat bij u gebeurd is is dat uw pakket, in de drukke zomer periode, een dag later aan u verzonden is door een tekort aan artikelen, vervelend. Uw annulering per mail aan de klantenservice en onze verzending in het magazijn hebben elkaar gekruist. Waarom zouden wij een pakket verzenden waarvan we weten dat de klant deze niet meer wil? Uw retour heeft u op 5-8 verzonden is op 8-8 bij ons afgeleverd. Op 9-8 is uw betaling gecrediteerd, aantoonbaar.
Wij distantiëren ons van al uw andere aantijgingen, ze zijn voor uw rekening.
Met 4500+ beoordelingen waarvan 4 onvoldoendes waarvan 1 van u, zijn we mogelijk niet zo slecht als u beweert. Afd. Support Nautic Gear

Afdeling Support, Nautic Gear
Ingrid