Website: http://www.nauticgear.nl/
Adres: Ampèrestraat 5 6716 BN
Plaats: Ede
Telefoon: 0318 744 755 tussen 09.30 en 16.30

Nautic Gear, Online Watersportartikelen.
Of u nou op zoek bent naar bootaccessiores, bootonderdelen of andere waterport benodigdheden, bij Nautic Gear bent u verzekend van een snelle verzending van uw waterportartikelen en helpen wij u graag met uw vragen!
Bij ons vindt u een ruim assortiment: van Stootwillen, lijnen en landvasten, navigatieverlichting, maar ook voor een Bilgepomp tot aan een scheepsklokken kunt u bij ons terecht. Snel besteld en vlot geleverd!

Nautic Gear

Pluspunten
ik bestelde hier al meerdere keren. Over het algemeen goed geprijsd & een zeer groot assortiment. Goede reactie tijd en correcte communicatie bij (die ene) issue of indien informatie gevaagd wordt. In het kort: een heel positieve ervaring bij elke bestelling tot nog toe.
slang-aansluitingen (vnl RVS & brons) en klein electro zou ik nog meer in de selectie willen zien.
Harold

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
prima afgehandeld
R.Pothoff
vlaardingen

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
Correct, snel, doen wat ze beloven en goede producten.
Cees
Venlo

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
Snelle levering, goed op de hoogte gehouden over de bestelling.

J. Otter
Oudehaske

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
Snelle levering . Duidelijke website met de juiste details.
Levering bij afhaalpunt ?
Ajh

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
alles keurig netjes ontvangen

Lida
Kortgene

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Komen afspraken na

Harry
Munstergeleen

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
Duidelijke berichtgeving over de status van de bestelling. Goede beschrijving op de site van het product.
2-3 dagen levertijd was in de praktijk langer. Dat is jammer want ook de e-mails gaven aan dat de bestelling donderdag bezorgd zou worden, terwijl dit vrijdag werd (4 dagen). Dat schept een verkeerde verwachting. Ik zou de indicatie levertijd ruimer nemen dan is de kans op teleurstelling kleiner.
Antwoord Nautic Gear
Beste Desiree, Dank voor uw review. We vermoeden dat Post NL hier vertaging heeft gehad want uw bestelling van de 14de 's avonds rond 22.00 is door ons de 15de aan u verzonden en had dus de 16de bij u moeten zijn. Wanneer wij een bestelling verzenden dragen we die over aan Post NL. In de meeste gevallen bezorgen ze deze correct, soms ontstaat er wel eens een vertraging. Dat is natuurlijk altijd vervelend. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Nienke Afd Support
Desirée
Bussum

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
Prima geholpen, zeer snelle reactie op gestuurde mail.