Website: http://www.natuurlijkzien.nl
Adres: De Streekweg 24 9956PS
Plaats: Den Andel
Telefoon: 06-24420549

Natuurlijk Zien

Pluspunten
Een fantastisch boek. wat een prachtig staaltje werk.
Alleen al door het lezen van de Site heb ik mijn bril per direct afgezet (behalve bij het autorijden) en ik kan niet beschrijven hoe gigantisch positief dit mijn leven veranderd heeft.

Barry
Maasbracht

Gepubliceerd op: 04/02/2018

Pluspunten
De bestelling verliep correct. Het is een mooi boek, goed en beknopt geschreven en er staan prachtige foto's in.

Hedy

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
Mooi boek met mooie foto's en uitgebreide informatie. Spijtig dat deze informatie niet meer bekend is in de samenleving, zodat iedereen met oogproblemen de kans heeft om bewuste keuzes hierin te maken... dus zeker ook een zinvol boek!
Wat fijn zou zijn dat de oefeningen die in het boek staan, net nog iets meer toegelicht worden hoe deze toe te passen bij sterk slechtziende ogen (vb -6, -7, ....). Ik moet bijvoorbeeld zonder bril bij de Snellenkaart heel dichtbij staan (10 cm ervoor) en dan kan ik enkel regel 1 en 2 lezen, echter hierdoor zijn de verspringoefeningen op deze kaart niet toepasbaar.
Kristel
Antwerpen, Belgie

Gepubliceerd op: 13/01/2018

Pluspunten
Ik heb nog te weinig het boek gelezen om een oordeel te geven.
Ik zal dat later doen.

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
Ik vind het een zeer verhelderend boek! Veel nieuwe dingen uitgehaald. Heb het nu vluchtig/snel gelezen en ga dit in de vakantie grondig doen.

Marijke van Vuure
Edam

Gepubliceerd op: 21/12/2017

Barry
Maasbracht

Gepubliceerd op: 30/11/2017

Pluspunten
Saskia heeft een fantastisch boek geschreven met alle informatie die je maar kunt wensen om zelf wat aan je zien te doen.Het boek is heel plezierig te lezen en is mooi uitgevoerd met prachtige foto's en een mooi hard kaft.
Ik ben nu een paar weken bezig met de Dr Bates methode en er gaat een wereld voor me open.
Het is alleen jammer dat ik dit niet 10 jaar geleden heb geweten.
Er is geen enkele oogarts die mij er op geattendeerd heeft en dat is een kwalijke zaak.
De methode moet veel meer onder de aandacht komen.
Saskia ik wil je hartelijk bedanken voor het schrijven van dit inspirerende boek.

Met vriendelijke groet. Jan Oonk

Antwoord Natuurlijk Zien
Wow, dank je Jan, wat een mooie complimenten! En voor jouw info: het is nooit te laat om met de Batesmethode aan de gang te gaan :-)
Jan
DINXPERLO

Gepubliceerd op: 23/11/2017

Pluspunten
Prachtig boek met praktische adviezen en veel kennis van zaken. De foto's zijn schitterend en het boek is mede daardoor een genot om te lezen. Ook fijn dat de schrijver wat dieper ingaat op de geestelijke oorzaken van het slecht zien.
Wilma

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
Heel erg interessant, mooi vormgegeven boek, ik ben blij dat ik het heb.
Er staan veel oefeningen en praktische dingen in.
Het leest lekker weg.
Je kan makkelijk nog eens iets opzoeken.
Motiverend.
Er staan tikfouten in (ik zou ze graag corrigeren).
Het boek is vanuit Saskia geschreven, een beetje meer theoretische onderbouwing en verwijzingen naar wetenschappelijk onderzoek en andere bronnen zou het boek nog interessanter maken.
Het zou handig zijn als je de hulpmiddelen voor de oefeningen erbij kon bestellen.
Antwoord Natuurlijk Zien
Dag, bedankt voor je complimenten en je feedback. Over het laatste: ik heb inderdaad al wat fouten ontdekt, maar ik hoor graag welke jij ontdekt hebt. Dan kan ik die in een volgende uitgave corrigeren :-)
P.
Hilversum

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Snelle levering, mooi boek met veel informatie en praktische tips.

Gepubliceerd op: 11/11/2017