Website: http://www.naturalheroes.nl/
Adres: Damzigt 67 3454PS
Plaats: De Meern
Telefoon: 030-2271998

Natural Heroes

Pluspunten
Leuk assortiment
Producten wijken qua uiterlijk wel eens af van zoals voorgesteld op de foto's. De totale ervaring voelt vrij onpersoonlijk; werd niet goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus van de bestelling en in het pakketje zit alleen een pakbon. Verder jammer dat er geen samples worden uitgegeven.
JD

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Pure en natuurlijke producten.
In plaats van 35 , 20 euro bestellen zonder verzendkosten. En het assortiment uitbreiden.

Gepubliceerd op: 18/11/2017

Pluspunten
Product is goed
Gratis verzending of wat goedkopere verzendkosten. Het potje witch hazel is maar 100 Ml en gaat heel snel op. Het kost ongeveer 6 euro, wat helemaal prima is, maar om daarbovenop nog extra ongeveer 6 euro bij te betalen is echt te veel. Ik zou het niet nog een keer bestellen tenzij ik alleen voor het potje zelf hoefde te betalen.
Antwoord Natural Heroes
Hoi Messa, heel erg bedankt voor je review en feedback! We willen zelf ook graag in de toekomst gratis verzendkosten gaan aanbieden, alleen als klein bedrijf is dit financieel nog niet haalbaar. Bedankt voor het begrip en veel plezier nog van je bestelling! Natural Heroes
Messa

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Prima prijs en levertijd
De "persoonlijke" mails/spam is wel te veel, elke dag ontvang ik er minstens 1, jammer!
Antwoord Natural Heroes
Bedankt voor uw feedback.

Wellicht is het u ontgaan, alleen u heeft zelf gekozen deze emails te ontvangen door in onze eerste email te klikken op "Ja ik wil graag DIY tips ontvangen".

Bovendien kunt u zich ook ten alle tijden uitschrijven middels een "uitschrijf" link die onderaan elke email staat.

Wellicht doelt u op het feit dat de emails te snel achter elkaar kwam (elke dag 1), dus die feedback zullen we meenemen.
Cham

Gepubliceerd op: 15/07/2017

Pluspunten
Verkoop pure producten.
Betere communicatie naar klant en in het bedrijf. Producten die ik besteld had bleken niet leverbaar omdat ze niet op voorraad waren. Ik moest hier zelf achteraan omdat mijn bestelling maar niet bezorgd werd. Uiteindelijk wel goed gekomen.
De jamaicaanse wonderolie raad ik af, heb er vreselijke haaruitval van gekregen en durf het niet meer te gebruiken.
Edith

Gepubliceerd op: 13/07/2017

Pluspunten
snelle levering
1x zink oxide besteld, deze had ook in een kleiner pakket verstuurd kunnen worden, in een envelop met "luchtbubbeltjes", bezorg kosten had hierdoor lager kunnen zijn.
Antwoord Natural Heroes
Bedankt voor de review en feedback! We bezorgen ook kleine producten in kartonnen doosjes zodat we beter de kwaliteit van de producten kunnen waarborgen. Door het in een bubbelenvelop met lagere verzendkosten te leveren kunnen we ook geen track en trace link aanbieden.

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Website oké producten oké
Verpakkingsmateriaal niet zo 'natural'. Veel piepschuim in de doos en bolletjesplastic. Ik begrijp wel waarom maar schrok van de hoeveelheid en vraag mij af of dit niet anders kan. Niet zo milieuvriendelijk namelijk en in groot contrast met de Natural heroes produkten
Antwoord Natural Heroes
Heel erg bedankt voor je review en feedback! We begrijpen dat het verpakkingsmateriaal inderdaad niet milieuvriendelijk is en zouden dit dan ook graag anders gaan doen in de toekomst. Als klein bedrijf is het lastig dit direct te realiseren, maar we gaan er zeker naartoe werken.

Groetjes,
Natural Heroes

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Pluspunten
Quick delivery and very good products
Packaging is unfortunately always different than picture, that is quite disappointing as it's cheaper/incomplete
Antwoord Natural Heroes
Hi Ales, thank you for your review and feedback! Can we ask you what packaging you're talking about? It's possible that it's different from the pictures, as we are continually try to improve our packaging and changed it a few times in the meantime. So let us know what products don't have the packaging you expected, maybe we can help explaining further.
Ales

Gepubliceerd op: 30/05/2017

Pluspunten
Duidelijke site
Levering duurdebijna 1 week terwijl gls wel al snel t pakketje had achteraf had ik het om die reden liever bij ander besteld
Antwoord Natural Heroes
Bedankt voor de review en feedback. Wij blijven constant met GLS in gesprek om de levering te verbeteren, helaas gaat het bij het bezorgen heel soms nog mis, onze excuses daarvoor!

Veel plezier nog van de bestelling, we hopen dat de producten bevallen!

Gepubliceerd op: 08/05/2017

Pluspunten
goede recepten snelle levering correcte levering.
te veel emails. er staat een stukje waarin je (zinkzalf) je moeder in mijn beleving onderuitschoffelt ook al vind je het zelf een ludieke opmerking. Vind ik niet netjes, zij deed ook wat haar t beste leek. Als ik dat eerder had gelezen had ik niet besteld bij je.
Antwoord Natural Heroes
Bedankt voor de review Irma, we nemen de feedback over het aantal mails mee. Overigens is er altijd de optie om zelf uit te schrijven voor de mails en heb je zelf aangegeven dat je emails wilde ontvangen.

Echter denk ik niet dat je als buitenstaander kunt oordelen over de specifieke inhoud van de email waar je over schrijft. Het is ludiek bedoeld, niet om iemand onderuit te schoffelen. Gelukkig ziet de persoon waar het over gaat er wel de humor van in, iets als kwetsend ervaren is immers een keuze.
Irma

Gepubliceerd op: 09/04/2017

Pluspunten
goede recepten snelle levering correcte levering.
te veel emails. er staat een stukje waarin je (zinkzalf) je moeder onderuitschoffelt. Vind ik niet netjes, zij deed ook wat haar t beste leek. Als ik dat eerder had gelezen had ik niet besteld bij je.

09/04/2017