Bedrijfsgegevens

Website: http://www.mystore.nl
Adres: Bruggestraat 18 3841CP
Plaats: Harderwijk
Telefoon: 0341-820238

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

MyStore
totaal score
9.2
Laatste beoordeling
240 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
209 beoordelingen (12 maanden)
1460 beoordelingen (totaal)
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
78% (164)
17% (35)
2% (4)
0% (1)
2% (4)

Klantbeoordelingen

2
Verbeterpunten
Slordig, ben niet blij mee.
Het mes was helemaal los van de verpakking, zat vol vingerafdrukken. Het lijkt erop dat het mes showmodel was geweest.
Antwoord Messenshop.nl
Beste Lily Lai,

Wat vervelend om te horen dat het mes vol met vingerafdrukken los zat in de verpakking, dit is uiteraard niet de bedoeling.

Wij willen u vragen om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen dan kijken naar u gepaste oplossing.

Met vriendelijke groet,
Samantha
Lily
Arnhem

Gepubliceerd op: 26/03/2019
Aanbeveling: Nee
2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Zorg voor aftersales en kom voor je klanten op : Zat een scherpe puntje van las op de pot. Direct gemeld bij shop. Wordt direct verwezen naar garantie. Bredemeijer geeft aan, dat foutje wel eens voor kunnen komen, omdat het handwerk is. Shop komt niet op voor de klant. is afgedaan voor hun. Slechte service Bredemeijerstore.nl en Bredemeijer.
Antwoord Bredemeijerstore.nl
Beste Frank Martherus,

Wat vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren, onze excuses hiervoor.

Alle garantie aanvragen die wij ontvangen van onze klanten moeten worden ingediend bij de fabrikant van de Bredemeijer artikelen. Elke garantie aanvraag wordt op dezelfde manier in behandeling genomen door Bredemeijer.

Uw garantie aanvraag hebben wij ook ingediend bij de fabrikant inclusief de afbeelding die wij hebben ontvangen van u. De fabrikant geeft aan dat elke Bredemeijer theepot met de hand wordt gemaakt. Het metaalpuntje bij de tuit is een vervolg van het lassen.

Wij bieden onze klanten altijd de mogelijkheid om het aangeschafte artikel te retourneren wanneer dit onverhoopt niet aan de verwachtingen voldoen, mits ongebruikt.

Met vriendelijke groet,

Samantha

Frank

Gepubliceerd op: 28/12/2018
Aanbeveling: Nee
1
Verbeterpunten
Bestelling gedaan op 27/11/2018 maar op 3/12/2018 nog steeds niets ontvangen. Toch wenst u mij per mail "veel plezier met mijn aankoop". Op "Track&Trace" staat eerst dat mijn pakket onderweg is en even later dat het bij het depot is. Zeer rommelige toestand!!!
Antwoord Bialettistore.nl
Beste Ghislaine,

Wat vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren, onze excuses hiervoor.

Vanwege de enorme drukte van Black Firday en Cyber Monday is het mogelijk dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen bij de post. Uw bestelling is maandag 3 december bij u bezorgd.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Samantha
Ghislaine
ALKEN

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: Nee
1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Zal fijn zijn als je product ook thuis krijgt.ook geen reactie na een mail verstuurd te hebben. Heel jammer....
Antwoord Messenshop.nl
Beste,

Wat vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Maandag hebben wij contact opgenomen met u n.a.v. uw mail.

Helaas is uw bestelling zoek geraakt bij de post en hebben wij uw bestelling als verloren moeten beschouwen. Inmiddels hebben wij dit opgelost met u.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Hopelijk hebben wij het hierbij naar tevredenheid opgelost.

Met vriendelijke groet,
Samantha
Klant

Gepubliceerd op: 16/12/2018
Aanbeveling: Nee
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer