Website: http://www.museumshopdenhaag.com
Adres: Lange Voorhout 58b 2514 EG
Plaats: Den Haag

Museumshop Den Haag

Pluspunten
goed verpakt, snelle levering
Goed naar een factuur kijken, ik had eerst een verkeerde ontvangen. Dit is later wel snel digitaal geregeld.

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Beschadigd product ontvangen. Product was ingepakt in kadopapier. Als ik het kadopapier niet had verwijderd om in te pakken in eigen kadopapier had ik het beschadigde product aan een belangrijke zakenrelatie gegeven. Was laatste exemplaar - model niet meer leverbaar. Positief: kreeg kostenloos ander model.
Kwaliteit van het product checken voordat het ingepakt in kadopapier naar de client wordt gestuurd.

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
all perfect - order, payment, delivery

john
bristol, england

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
Vlotte levering.
1. Persoonlijk heb ik geen behoefte een 3 door de computer gegenereerde mailtjes over een bestelling.
2. De poster die ik heb besteld had een beschadiging en is onbruikbaar voor het doel waar ik hem voor had besteld.
3. Als er een berichtje volgt nav. deze beoordeling zou ik mijn aanbeveling veranderen.
Marcel
RIJSWIJK

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
Alles netjes ingepakt en in een stevige doos aangeleverd.

Jessica
Hoogland

Gepubliceerd op: 23/06/2018

Pluspunten
Goede kwaliteit van de objecten.
Goede en snelle bezorgservice.

Apeldoorn

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Vielen Dank. Der Artikel ist sehr schön. Die Lieferung erfolgte schnell Immer wieder gerne :-)
!. eMail hinweis auf die Ware im Warenkorb - da hieß es 5% .wenn man innerhalb von 24 Stunden bestellt. Das finde ich persönlich nicht so schön, da man das Gefühlt bekommt etwas unter Druck gesetzt zu werden. Das ist jedoch meine persönliche Meinung. Ich habe dennoch über die Waren nachgedacht, auch mit dem Wissen, dass ich die 5% nicht bekomme

Insgesamt 4 eMails 1. Hinweis auf den Warenkorb - das ist gut, da man manchmal vergisst die Ware tatsächlich auch zu kaufen. 2. Email Hinweis auf den erhaltenen Betrag ... eMail 3 hinweis auf den Versand 4. eMail Kunden-Feeback. Evtl. könnte man eMail 2- 4 in einer eMail schicken .... Betrag erhalten, Versandinformation und Link zum Kunden-Feedback - Aber vielleicht gibt es gesetzliche Vorschriften - das der Prozess so ablaufen muss. Das kann ich nicht beurteilen. Aber insgesamt bin ich sehr zufrieden.
Vala
Deutschland/Eschborn

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Snelle en goed verzorgde levering

Ramon
Maastricht