Website: http://www.multismart.nl
Adres: Everdenberg 107 4902TT
Plaats: Oosterhout
Telefoon: 085 - 7607129

Het beste en meest persoonlijke online webshop van Nederland met de nieuwste gadgets en leukste cadeaus. Bestel en ontdek het gemak van multismart.nl.

Multismart
7.9

Pluspunten
Ik kreeg een Lensmok kado van mijn vriendin. Helaas heb ik deze al. Aangezien deze via bom.com bij bol.com was gekocht is er een 14 dagen retour periode. Omdat deze al voorbij was (kado was veel eerder voor mijn verjaardag gekocht) hebben we Multismart aangeschreven en vroegen we of we de mok mochten retourneren voor een tegoed van het bedrag. Eerst kregen we een vreemde reactie; bij uw volgende aankoop krijgt u 10% korting. Na te hebben gevraagd om antwoord op onze vraag te geven kregen we een heel bijzonder mailtje terug met de volgende opties:

1) U houd het product en krijgt geld van ons terug. De mok krijgt u dan gratis van ons als service
2) U stuurt de mok retour. U zult dit uit eigen kosten moeten doen aangezien het na 14 dagen niet meer mogelijk is om een retourzegel uit te printen via bol.com. Vervolgens kiest uw vriend iets uit via de website, want rond de zelfde prijscatagorie zit en geeft het aan ons door. Wij zullen deze dan opsturen, waarbij wij de verzendkosten op ons nemen uit service.

We hebben gekozen voor optie 2. Inmiddels hebben we het geld geretourneerd gekregen. Geweldige servixe! Dank u wel Multismart.nl

John de Groot
Amersfoort

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Pluspunten
Led verlichting gekocht van Multismart, bleek dat de 220v Adapter een storing had, dit werd supersnel verholpen door ons een nieuwe set toe te zenden, top service !

Beste Ronny,

Door je medewerking hadden we dit gelukkig snel kunnen oplossen! Bedankt en we hopen je snel weer terug te zien.

Ronny
Terneuzen

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Snel en klant vriendelijk
Er was iets mis gegaan met mijn PayPal betaling maar zij waren snel om het op te lossen. Was leuk geweest als er geen probleem was en mijn artikel op tijd had gekregen.
Beste Kris,

De fout lag bij PayPal zelf, waardoor de bestelling later bij ons was binnengekomen. Echter blijven wij natuurlijk wel eindverantwoordelijk, dus hierbij nogmaals onze excuses daarvoor! Gelukkig hebben we het samen kunnen oplossen en bent u als klant tevreden over de door ons geleverde service. Hopelijk tot snel weer!

Kris
Haarlem

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
snel
Beste Frank,

Voor 21:00 besteld, morgen in huis. Dat is wat wij onze klanten beloven. Bedankt voor uw feedback. Kort, maar zeer waardevol!

frank
amsterdam

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Pakketje op tijd, kids waren tevreden. Kreeg zelfs een mailtje met een aantal tips voor gebruik. Een aanrader dus !
Beste klant,

Klant tevreden? Wij ook tevreden!
Kinderen tevreden? Onze dag kan niet stuk!

We hadden besloten om voor dit product een mailtje met tips te sturen, omdat een enkeling niet precies wist hoe het werkte. We zullen dit in de toekomst voor meer producten gaan doen!

Gepubliceerd op: 02/08/2017

Pluspunten
Topproduct ontvangen. Savonds besteld en volgende ochtend al geleverd!
Heb ik (nog) niet
Beste klant,

Kijk, hier worden we nu blij van! Veel plezier ermee en we hopen u snel weer terug te zien.

Gepubliceerd op: 01/08/2017

Pluspunten
snelle bezorging, origineel assortiment
retour zenden moet makkelijker kunnen
Beste Philomeen,

We zijn blij dat u tevreden bent met de snelle bezorging. Veel van onze bestellingen worden zelfs 's-ochtends al bezorgd.

Leuk dat u blij bent met ons assortiment. Het kan voor ons echter nooit origineel genoeg zijn en daarom blijven wij op zoek gaan naar nieuwe, leuke, originele producten.

Alle klanten kunnen binnen 14 dagen het product retourneren. Er wordt hier niet veel gebruik van gemaakt, omdat de meesten wel tevreden zijn over het product. Indien erwel wordt geretourneerd, gaat dit meestal wel goed. Echter zijn wij het er helemaal met u eens, dat het nog iets makkelijker moet kunnen. We gaan hier aan werken!

kuijer
heemstede

Gepubliceerd op: 26/07/2017

Pluspunten
Verkoopt producten op Bol.com die niet de originele zijn. O.a deze spinners: https://www.bol.com/nl/p/fidget-spinner---the-original-usa-(assorti-kleur)/9200000077691877/
Beste Alexander,

We zien dat u op bol.com via uw website jouwveilingen exact dezelfde spinners aanbied als die van ons.
Uiteraard bieden wij alleen de originele spinners aan. Echter is het niet de bedoeling dat onze concullega's ons gaan beoordelen op dit platform.

De link die u geeft zijn spinners die wij niet verkopen.(deze link werkt niet)

Alexander
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 31/05/2017

Pluspunten
Snelle levering...goed verpakt ivm beschadiging.
Nog meer paddestoelen decoratie in het arsortiment
Paul
Schagen

Gepubliceerd op: 07/08/2016

Pluspunten
De bestelling kwam defect aan maar is keurig opgelost. Na een telefoontje werd een nieuwe opgestuurd.
Gebruik doosjes die veel groter zijn dan te verzenden spullen en vul deze goed op. Dit voorkomt defecten als de vervoerder slordig ermee omgaat.
Van Wolferen
Hedel