Website: http://www.multismart.nl
Adres: Everdenberg 107 4902TT
Plaats: Oosterhout
Telefoon: 085 - 7607129

Het beste en meest persoonlijke online webshop van Nederland met de nieuwste gadgets en leukste cadeaus. Bestel en ontdek het gemak van multismart.nl.

Multismart

Pluspunten
Ruimte keuze uit accessoires. Snelle levering!

Beste Elles,

Bedankt voor uw complimenten! We gaan binnenkort ons assortiment weer uitbreiden. We zien u graag terug.

Elles
Helvoirt

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Pluspunten
Snel en makkelijk te bestellen. Snelle bezorging.

Beste Dick,

Fijn om te horen dat het voor u makkelijk te bestellen was! We vinden dat we op het gebied van gebruiksvriendelijkheid nog wel wat verbeteringen kunnen doorvoeren op onze website. En goed dat het snel is bezorgd!
Dick/Particulier
Wormer

Gepubliceerd op: 27/09/2017

Pluspunten
Perfecte snelle bezorvging
Niets
Beste Peter,

Perfect & snel. Dat horen we graag!

Berkel en rodenrijs

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Beste H.Spijkman,

Was inderdaad de volgende dag al geleverd! Veel plezier ermee.

H.Spijkman
Veenendaal

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Pluspunten
Ik kreeg een Lensmok kado van mijn vriendin. Helaas heb ik deze al. Aangezien deze via bom.com bij bol.com was gekocht is er een 14 dagen retour periode. Omdat deze al voorbij was (kado was veel eerder voor mijn verjaardag gekocht) hebben we Multismart aangeschreven en vroegen we of we de mok mochten retourneren voor een tegoed van het bedrag. Eerst kregen we een vreemde reactie; bij uw volgende aankoop krijgt u 10% korting. Na te hebben gevraagd om antwoord op onze vraag te geven kregen we een heel bijzonder mailtje terug met de volgende opties:

1) U houd het product en krijgt geld van ons terug. De mok krijgt u dan gratis van ons als service
2) U stuurt de mok retour. U zult dit uit eigen kosten moeten doen aangezien het na 14 dagen niet meer mogelijk is om een retourzegel uit te printen via bol.com. Vervolgens kiest uw vriend iets uit via de website, want rond de zelfde prijscatagorie zit en geeft het aan ons door. Wij zullen deze dan opsturen, waarbij wij de verzendkosten op ons nemen uit service.

We hebben gekozen voor optie 2. Inmiddels hebben we het geld geretourneerd gekregen. Geweldige servixe! Dank u wel Multismart.nl

Beste John,

"Geweldige service!" Dat zijn de woorden die we graag terughoren van onze klanten. Wij hanteren inderdaad een termijn van 14 dagen. U vriendin ging uit van de bol.com retour termijn, dus we hebben een uitzondering voor haar gemaakt. Wellicht dat we in die toekomst deze termijn gaan verhogen. Daarnaast verassen we onze klanten zo nu en dan met een leuk cadeautje! Veel plezier ermee John en we hopen jullie snel terug te zien.

John de Groot
Amersfoort

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Pluspunten
Led verlichting gekocht van Multismart, bleek dat de 220v Adapter een storing had, dit werd supersnel verholpen door ons een nieuwe set toe te zenden, top service !

Beste Ronny,

Door je medewerking hadden we dit gelukkig snel kunnen oplossen! Bedankt en we hopen je snel weer terug te zien.

Ronny
Terneuzen

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Snel en klant vriendelijk
Er was iets mis gegaan met mijn PayPal betaling maar zij waren snel om het op te lossen. Was leuk geweest als er geen probleem was en mijn artikel op tijd had gekregen.
Beste Kris,

De fout lag bij PayPal zelf, waardoor de bestelling later bij ons was binnengekomen. Echter blijven wij natuurlijk wel eindverantwoordelijk, dus hierbij nogmaals onze excuses daarvoor! Gelukkig hebben we het samen kunnen oplossen en bent u als klant tevreden over de door ons geleverde service. Hopelijk tot snel weer!

Kris
Haarlem

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
snel
Beste Frank,

Voor 21:00 besteld, morgen in huis. Dat is wat wij onze klanten beloven. Bedankt voor uw feedback. Kort, maar zeer waardevol!

frank
amsterdam

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Pakketje op tijd, kids waren tevreden. Kreeg zelfs een mailtje met een aantal tips voor gebruik. Een aanrader dus !
Beste klant,

Klant tevreden? Wij ook tevreden!
Kinderen tevreden? Onze dag kan niet stuk!

We hadden besloten om voor dit product een mailtje met tips te sturen, omdat een enkeling niet precies wist hoe het werkte. We zullen dit in de toekomst voor meer producten gaan doen!

Gepubliceerd op: 02/08/2017

Pluspunten
Topproduct ontvangen. Savonds besteld en volgende ochtend al geleverd!
Heb ik (nog) niet
Beste klant,

Kijk, hier worden we nu blij van! Veel plezier ermee en we hopen u snel weer terug te zien.

Gepubliceerd op: 01/08/2017