Website: https://multiflame.nl/
Adres: De Meente 16-A 8121EV
Plaats: Olst

Op onze website vind u een overzicht van alle producten welke worden aangeboden door MultiFlame in Olst.

In ons assortiment hebben wij o.a. mobiele gaskachel zoals propaan / lpg kachels, Hete lucht gas kanonnen, LPG Gasflessen, Gas infrarood stralers, diverse barbecue’s waaronder Horeca – Slagers bbq’s, buitenkook voorzieningen, Dakdekkers / bio / teer brander, Camper / caravan onderdelen, Oklahoma Legendary bbq country smokers, Buiten keukens, Mobiele gaspitten / gaskomfoor, Powerfire, Terras / Patio heater, terrashaard en pizza / tuin ovens.

Wij proberen de producten altijd op voorraad te houden, helaas is dit niet altijd mogelijk.
Informeer daarom voorafgaand naar de voorraad.

Multiflame is in 2006 begonnen met de verkoop van enkele mobiele gaskachels, deze lpgkachel is er in vele modellen en word ook vaak campingkachel genoemd. Hierop volgde continue een uitbreiding van het assortiment zoals een kookstel op propaan, gas alarm melders, en camper onderdelen. Wij hebben ook als eerste in Nederland de LPG Gasfles toegankelijk gemaakt voor het grote publiek met onze scherpe prijzen. De lpg gasfles is de oplossing om zelf voordelig uw gasfles te vullen.
Na diverse uitbreidingen van o.a. gaskanonnen, gas heaters, terras verwarmers, dakbranders zijn wij ook begonnen met gas onderdelen & fittingen. Ook hebben wij diverse producten als tuinhaarden / terraskachel en de Oklahoma Country Smoker aangetrokken tot ons assortiment. Zo zijn wij de gaswinkel voor alle propaan / butaan / lpg gasproducten en veel voor het buitenleven / buitenkoken met terras heaters en diverse barbecues op gas, hout of kolen. Bij MultiFlame vind u veel producten welke werkzaam zijn op butaan gas, propaan gas of lpg gasflessen.

Multiflame.NL

Beste Henk,

Na ons contact met u blijkt het bij de buren in de bus te zijn bezorgt door PostNL. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor ons excuses aan.
Gelukkig is het terecht en kunt u het in gebruik nemen.

Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij deze graag.

Chris
Henk Bosch
Laren gld

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Er zijn geen positieve punten over dit bedrijf
Bestelde product leveren

Laren gld
04/03/2019

Pluspunten
Vriendelijke tel.antwoorden.
Sneller versturen en niet zeggen dat het per pakketpost met track and trace code wordt verstuurd maar per briefpost dat veel langer duurt, ik heb iets snel nodig daarom bestel ik online en betaal ook extra voor pakketpost. Iets op donderdag besteld en krijg het pas op dinsdagmiddag laat!!
Beste T. Vogelaar,

We vinden het erg vervelend als dit niet na wens is verlopen, graag ligt ik het even toe.
U heeft het donderdag avond om 21:13 uur besteld. Wij hebben het vrijdag verzonden echter is hij na 17:00 uur op de bus gegaan omdat wij dit pas na sluiting van de zaak kunnen afleveren. Op maandag word er geen post geleverd dus is dinsdag de eerst haalbare dag voor aflevering.

U heeft niet extra voor pakketpost betaald maar € 2,95 voor brievenpost. Een andere optie was een koppeling van 3 euro in een pakket van € 6,95 en dan had u het op maandag ontvangen.

Dit verschil is het denk ik niet waard.
Ik hoop dat ik duidelijkheid heb kunnen bieden en wens u veel succes met de koppeling.

Chris
T.Vogelaar
Capelle aan den ijssel

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten

Besteld op vrijdag rond 12 uur, maandag pas verwerkt en woensdag pas geleverd. Kreeg een e-mail dat ik een T&T-code zou krijgen, maar nooit ontvangen.

Zou het bedrijf wel aanbevelen als je niet direct je producten nodig hebt.
Beste Wouter,

U heeft uw bestelling besteld op vrijdag 16-11-18 om 12.44 uur. Bestellingen voor 12.00 uur verzenden wij dezelfde dag. Indien mogelijk proberen wij ook bestellingen die na 12.00 uur besteld zijn dezelfde dag te verzenden maar helaas lukt dit niet altijd.

De eerst volgende werkdag maandag 19-11-18 had uw bestelling sowieso verzonden moeten worden maar door drukte en onderbezetting door ziekte is dit helaas niet gelukt en is deze 20-11-18 verzonden. Een track & tracé code is niet van toepassing op een brievenpost verzending maar alleen op een pakket verzending.

Onze excuses voor dit ongemak.

Team MultiFlame.nl
Wouter
Amersfoort

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten

Besteld op vrijdag rond 12 uur, maandag pas verwerkt en woensdag pas geleverd. Zou een T&T-code krijgen, maar nooit ontvangen.

Zou het bedrijf wel aanbevelen als je niet direct je producten nodig hebt.

Amersfoort
28/11/2018

Pluspunten
Goeie prijs snelle levering werken perfect .
Ik had twee gaskachels bestelt één zag er perfect uit de andere was zwaar ingedeukt aan de zijkant jammer dat er geen betere eindcontrole is .
Beste,

Wat vervelend om te vernemen.

Wij hanteren zeker een controle echter zal deze in de verzending beschadigt zijn. ik kan echter geen melding vinden van u betreffende een deuk in de ontvangen product. Zou u een foto hiervan kunnen sturen zodat wij een kans hebben om dit te herstellen.

Met vriendelijke Groet,
Brasserie de admiraal
Venlo (Blerick)

Gepubliceerd op: 25/11/2018

Pluspunten
1. Product op site oogt anders dan in werkelijkheid. Blijkt om een plaatje te gaan dat je zelf in vorm moet buigen. Klemt ook niet zo goed om de gasmeter.
2. Hoge verzendkosten.
Beste Joop Braam,

Bedankt voor uw terugkoppeling. De lpg gasfles spiegel moet inderdaad op de voorgevormde lijn omgebogen worden. De pasvorm is al jaren gelijk, Zou u hier dan en foto van kunnen sturen zodat wij mee kunnen kijken?

Team Multiflame

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Na wat heen en weer gemail een nieuw product gekregen.
Sneller terug laten sturen als er iets mis is.
Marius
Dordrecht

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Beter materiaal verkopen wat compleet is. En niet heen en weer blijven mailen. Ik koop hier nooit meer wat.

Dordrecht
17/10/2018

Pluspunten
Houd me op de hoogte van de levering.
Ik krijg een beoordeling maar ik heb nog geen product ontvangen.
VoorsluijsBHV
Moordrecht

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
klantvriendelijk
snelle service en aanpak
Opletten dan een klant geen fles krijgt van 1,5 jaar oud.
Dit overkomt mij, en ik word verwezen naar safefill, maar krijg nog geen reactie op mijn klacht.Dat is geen reklame vind ik.
Beste Henk,

Ik begrijp uw reactie. Echter zoals eerder gemeld heeft u de nieuwste Safefill 7.5 KG fles ontvangen. Safefill heeft van deze serie nog geen nieuwere productie datum uitgebracht dan 05-2017. Safefill brengt niet perse ieder jaar de 5 KG, 7.5 KG of 10 KG fles uit met een nieuw keurjaar. Dit kunt u uiteraard bij Safefill verifiëren.

Helaas kunnen wij hier niks aan veranderen. Mocht het niet na wens zijn dan mag de fles uiteraard gewoon geretourneerd worden.

Team MultiFlame.
henk
veenendaal

Gepubliceerd op: 01/09/2018

Pluspunten
goede levering , optijd en juiste product

Rob
middelaar