Website: https://multiflame.nl/
Adres: De Meente 16-A 8121EV
Plaats: Olst

Op onze website vind u een overzicht van alle producten welke worden aangeboden door MultiFlame in Olst.

In ons assortiment hebben wij o.a. mobiele gaskachel zoals propaan / lpg kachels, Hete lucht gas kanonnen, LPG Gasflessen, Gas infrarood stralers, diverse barbecue’s waaronder Horeca – Slagers bbq’s, buitenkook voorzieningen, Dakdekkers / bio / teer brander, Camper / caravan onderdelen, Oklahoma Legendary bbq country smokers, Buiten keukens, Mobiele gaspitten / gaskomfoor, Powerfire, Terras / Patio heater, terrashaard en pizza / tuin ovens.

Wij proberen de producten altijd op voorraad te houden, helaas is dit niet altijd mogelijk.
Informeer daarom voorafgaand naar de voorraad.

Multiflame is in 2006 begonnen met de verkoop van enkele mobiele gaskachels, deze lpgkachel is er in vele modellen en word ook vaak campingkachel genoemd. Hierop volgde continue een uitbreiding van het assortiment zoals een kookstel op propaan, gas alarm melders, en camper onderdelen. Wij hebben ook als eerste in Nederland de LPG Gasfles toegankelijk gemaakt voor het grote publiek met onze scherpe prijzen. De lpg gasfles is de oplossing om zelf voordelig uw gasfles te vullen.
Na diverse uitbreidingen van o.a. gaskanonnen, gas heaters, terras verwarmers, dakbranders zijn wij ook begonnen met gas onderdelen & fittingen. Ook hebben wij diverse producten als tuinhaarden / terraskachel en de Oklahoma Country Smoker aangetrokken tot ons assortiment. Zo zijn wij de gaswinkel voor alle propaan / butaan / lpg gasproducten en veel voor het buitenleven / buitenkoken met terras heaters en diverse barbecues op gas, hout of kolen. Bij MultiFlame vind u veel producten welke werkzaam zijn op butaan gas, propaan gas of lpg gasflessen.

Multiflame.NL

Houtmebezig
Dedemsvaart

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Vriendelijk en deskundig geholpen waarna er een snelle levering volgde. bedankt.

Brouwmaatje.nl
Boesingheliede

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
snelle levering
voor klein doosje veel vrachtkosten
Dick
Landsmeer

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Goede communicatie. Snelle en correcte levering,

Helmond

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Snel en goed geleverd
Nooit de verzendbevestig/track en tracé mail gekregen. Maar zeer snel geleverd.

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Thomas
ZULTE

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Zeer tevreden over de service. Ik heb er een mobiele gaskachel gekocht, er ontbrak een klein onderdeel van de piezo ontsteking. Binnen de 36u was dit onderdeel geleverd via de post. ( wonende in België ).

Ivan
België

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Nette en snelle levering
Verzendkosten indien mogelijk aanpassen als het om briefpost gaat.
Eric
Opheusden