Website: https://multiflame.nl/
Adres: De Meente 16-A 8121EV
Plaats: Olst

Op onze website vind u een overzicht van alle producten welke worden aangeboden door MultiFlame in Olst.

In ons assortiment hebben wij o.a. mobiele gaskachel zoals propaan / lpg kachels, Hete lucht gas kanonnen, LPG Gasflessen, Gas infrarood stralers, diverse barbecue’s waaronder Horeca – Slagers bbq’s, buitenkook voorzieningen, Dakdekkers / bio / teer brander, Camper / caravan onderdelen, Oklahoma Legendary bbq country smokers, Buiten keukens, Mobiele gaspitten / gaskomfoor, Powerfire, Terras / Patio heater, terrashaard en pizza / tuin ovens.

Wij proberen de producten altijd op voorraad te houden, helaas is dit niet altijd mogelijk.
Informeer daarom voorafgaand naar de voorraad.

Multiflame is in 2006 begonnen met de verkoop van enkele mobiele gaskachels, deze lpgkachel is er in vele modellen en word ook vaak campingkachel genoemd. Hierop volgde continue een uitbreiding van het assortiment zoals een kookstel op propaan, gas alarm melders, en camper onderdelen. Wij hebben ook als eerste in Nederland de LPG Gasfles toegankelijk gemaakt voor het grote publiek met onze scherpe prijzen. De lpg gasfles is de oplossing om zelf voordelig uw gasfles te vullen.
Na diverse uitbreidingen van o.a. gaskanonnen, gas heaters, terras verwarmers, dakbranders zijn wij ook begonnen met gas onderdelen & fittingen. Ook hebben wij diverse producten als tuinhaarden / terraskachel en de Oklahoma Country Smoker aangetrokken tot ons assortiment. Zo zijn wij de gaswinkel voor alle propaan / butaan / lpg gasproducten en veel voor het buitenleven / buitenkoken met terras heaters en diverse barbecues op gas, hout of kolen. Bij MultiFlame vind u veel producten welke werkzaam zijn op butaan gas, propaan gas of lpg gasflessen.

Multiflame.NL

Pluspunten
Snelle levering en service
Niks
Ingrid
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit, overzichtelijke site
Niet van toepassing
Joep klappe
IJsselmuiden

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Aardige medewerkers, correct,behulpzaam

J.A. Patist
NIEUWEGEIN

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Wij.misten bij onze bestelling een onderdeel.Even gebeld en werd dezelfde dag gelijk geregeld dat we het ontbrekende onderdeel alsnog krijgen.Topservice

Monique
Oostzaan

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Snelle service, goede kwaliteit aantrekkelijke prijs

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
? weet ik niet
de agressieve beoordelings vraag zou wel iets milder kunnen. naa vele herrinnerringen oom het bedrijf te beoordelen.heb ik slechts het product nog niet gezien. het zou netjes zijn als men in de toekomst even wacht met de vraag van beoordelen tot ik het product heb ontvangen.!
Antwoord Multiflame.NL
Beste JMM Peters,

Wat vervelend om te vernemen. Wij waren in de veronderstelling dat de levering afgeleverd is.

Het track & tracé systeem van GLS geeft dit namelijk aan.

Wij hebben uw bestelling 28-11-2018 verzonden. Volgens de track&tracé code is deze afgeleverd op 29-11-2018 en getekend door Pwtera om 14.23 uur. Is deze persoon bij u bekend?

Graag verneem ik uw reactie zodat wij actie kunnen ondernemen indien nodig.

Excuses voor dit ongemak.

Team MultiFlame.nl

jmm
den haag

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Netjes te woord gestaan en snelle levering.
Wachttijd aan telefoon.
Voogt
Terheijden

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Snelle levering zoals beloofd

Barando
Cuijk