Website: https://multiflame.nl/
Adres: De Meente 16-A 8121EV
Plaats: Olst

Op onze website vind u een overzicht van alle producten welke worden aangeboden door MultiFlame in Olst.

In ons assortiment hebben wij o.a. mobiele gaskachel zoals propaan / lpg kachels, Hete lucht gas kanonnen, LPG Gasflessen, Gas infrarood stralers, diverse barbecue’s waaronder Horeca – Slagers bbq’s, buitenkook voorzieningen, Dakdekkers / bio / teer brander, Camper / caravan onderdelen, Oklahoma Legendary bbq country smokers, Buiten keukens, Mobiele gaspitten / gaskomfoor, Powerfire, Terras / Patio heater, terrashaard en pizza / tuin ovens.

Wij proberen de producten altijd op voorraad te houden, helaas is dit niet altijd mogelijk.
Informeer daarom voorafgaand naar de voorraad.

Multiflame is in 2006 begonnen met de verkoop van enkele mobiele gaskachels, deze lpgkachel is er in vele modellen en word ook vaak campingkachel genoemd. Hierop volgde continue een uitbreiding van het assortiment zoals een kookstel op propaan, gas alarm melders, en camper onderdelen. Wij hebben ook als eerste in Nederland de LPG Gasfles toegankelijk gemaakt voor het grote publiek met onze scherpe prijzen. De lpg gasfles is de oplossing om zelf voordelig uw gasfles te vullen.
Na diverse uitbreidingen van o.a. gaskanonnen, gas heaters, terras verwarmers, dakbranders zijn wij ook begonnen met gas onderdelen & fittingen. Ook hebben wij diverse producten als tuinhaarden / terraskachel en de Oklahoma Country Smoker aangetrokken tot ons assortiment. Zo zijn wij de gaswinkel voor alle propaan / butaan / lpg gasproducten en veel voor het buitenleven / buitenkoken met terras heaters en diverse barbecues op gas, hout of kolen. Bij MultiFlame vind u veel producten welke werkzaam zijn op butaan gas, propaan gas of lpg gasflessen.

Multiflame.NL

Pluspunten
Alles op tijd

Jainand
Den haag

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Alles op tijd

Den haag
05/10/2018

Guhnen & dochters vof
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Onverwacht snelle levering, prima product !
Nvt
Kees
Arkel

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Geen idee, ik heb nog geen goederen ontvangen
Geen idee, ik heb nog geen goederen ontvangen

Arkel
02/10/2018

Pluspunten
Zeer correct alles meteen opgestuurd en de volgende dag in huis.

Ken
Beuningen

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Snelle levering en prima service. Prima klantencontact

Roy bollerman
Almelo

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Persoonlijke inzet om juist product te kunnen leveren!

Paul
Sevenum

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Zeer tevreden, nog niet gebruikt maar ziet er leuk en degelijk uit. Op de hoogte gehouden verloop bestelling.

Anita
Schoten

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Snelle levering, prima communicatie omtrent levering. Zelfs communicatie bij vertraging van de zending

Joep
IJsselmuiden