Website: https://multiflame.nl/
Adres: De Meente 16-A 8121EV
Plaats: Olst

Op onze website vind u een overzicht van alle producten welke worden aangeboden door MultiFlame in Olst.

In ons assortiment hebben wij o.a. mobiele gaskachel zoals propaan / lpg kachels, Hete lucht gas kanonnen, LPG Gasflessen, Gas infrarood stralers, diverse barbecue’s waaronder Horeca – Slagers bbq’s, buitenkook voorzieningen, Dakdekkers / bio / teer brander, Camper / caravan onderdelen, Oklahoma Legendary bbq country smokers, Buiten keukens, Mobiele gaspitten / gaskomfoor, Powerfire, Terras / Patio heater, terrashaard en pizza / tuin ovens.

Wij proberen de producten altijd op voorraad te houden, helaas is dit niet altijd mogelijk.
Informeer daarom voorafgaand naar de voorraad.

Multiflame is in 2006 begonnen met de verkoop van enkele mobiele gaskachels, deze lpgkachel is er in vele modellen en word ook vaak campingkachel genoemd. Hierop volgde continue een uitbreiding van het assortiment zoals een kookstel op propaan, gas alarm melders, en camper onderdelen. Wij hebben ook als eerste in Nederland de LPG Gasfles toegankelijk gemaakt voor het grote publiek met onze scherpe prijzen. De lpg gasfles is de oplossing om zelf voordelig uw gasfles te vullen.
Na diverse uitbreidingen van o.a. gaskanonnen, gas heaters, terras verwarmers, dakbranders zijn wij ook begonnen met gas onderdelen & fittingen. Ook hebben wij diverse producten als tuinhaarden / terraskachel en de Oklahoma Country Smoker aangetrokken tot ons assortiment. Zo zijn wij de gaswinkel voor alle propaan / butaan / lpg gasproducten en veel voor het buitenleven / buitenkoken met terras heaters en diverse barbecues op gas, hout of kolen. Bij MultiFlame vind u veel producten welke werkzaam zijn op butaan gas, propaan gas of lpg gasflessen.

Multiflame.NL

Pluspunten
Geleverd zoals beloofd en keurig verpakt, ook goede info via mail gehad

Arie
Swifterbant

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
duidelijke omschrijving.
snel.
goede prijs.
geen idee
Noem
Nieuwerkerk aan den IJssel

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Correcte behandeling en perfecte afwerking van mijn bestelling
Pareyn benny
Ieper

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
vriendelijke bedrijf en goeie kwaliteit spullen
misschien iets aan de snelheid van levering doen, dan zou het helemaal perfect zijn.

Hallo Chris

Ik bedoel daar eigenlijk mee dat ik donderdag voor 15 uur besteld, gelijk daarna gebeld voor ons huisnummer.
Die was niet eind van de middag ofzo, maar toen werd gelijk al gezegd hij gaat vandaag niet de deur meer uit.
Dat bedoel ik met een beetje jammer. maar maakt verder ook niet uit. ben zeer tevreden over het product. gaf de verbeterpunt alleen als tip.....
Antwoord Multiflame.NL
Beste Bert,

Bedankt voor uw beoordeling.
Uw bestelling was donderdag middag besteld en vrijdag verzonden. Deze was met GLS mee gegaan en die leveren enkel op werkdagen dus u had hem maandag in huis. In dit geval is het volgens de leverbelofte geleverd maar snap dat het vervelend is dat het weekend er tussen zit.

Veel succes met uw bestelling.
Chris
MultiFlame.nl
Bert
Alteveer

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
vriendelijke bedrijf en goeie kwaliteit spullen

Alteveer
16/04/2019

Pluspunten
Zeer goed met al puten!!

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
goed telefonisch advies en snelle levering

vlaardingen

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Goede keuze, goede service. Had een account gemaakt en was mijn huis nr vergeten.
Nvt.
René
Sint-Oedenrode

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Goede service en men heeft tijd voor uitleg
n, v, t
Ad

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Fijne bestelsite, snelle levering, goed verpakt en product voldoet aan verwachtingen
Geen opmerkingen
Jager