Pluspunten
ik ben blij dat jullie naar mijn mening vragen. ik heb op het punt gestaan de directie te informeren over de gang van zaken met heb daar toch van af gezien. Nu u er om vraagt:
1) contact met verkoop is positief. afspraak was dat jullie het horizontaal transport zouden doen en wij het verticaal transport. bureaus zouden zwaar zijn.... ik heb besteld en kreeg keurig een bevestiging met een rekening. deze heb ik terstond laten betalen en zie verder bij verbeterpunten....
Verbeterpunten
daarna werd het stil. na 4 dagen heb ik zelf gebeld en toen kreeg te horen dat de bureaus pas over een week geleverd zouden worden. even overwogen om ze dan maar door een derde te laten transporteren maar dat duurde ook lang dus maar niet gedaan. (als ik dit geweten had vanaf het begin had ik ze zelf op laten halen en dan had ik dezelfde week gezeten.) op de dag van levering heb ik zelf maar gebeld hoe laat uw medewerkers zouden komen. tussen 11 en 1. om half drie weer gebeld. ze zijn onderweg. om 15:30 komt er een vrachtwagen. zo'n beetje het eerste wat de chauffeur zegt is "wij doen er niets aan hoor, veel te zwaar." ik vertelde dat hij dient te zorgen dat de bureaus voor de trap komen te staan en dat wij ze dan boven brengen maar dat was al moeilijk. ik heb een paar collega's er bij gehaald en wij halen met 1 inbussleutel de bureaus zo uit elkaar dat we makkelijk met twee man deze naar boven brengen. uw collega's hebben de bureaus in elkaar gezet, geen doekje er over. in elkaar en weg.
wat is de les: 1 communicatie! klanten willen graag weten wanneer iets geleverd wordt zeker als al betaald is.
2 klanten verwachten positief ingestelde en professionele mensen om zaken in elkaar te zetten, dat waren deze heren niet!
3 klanten verwachten dat er aandacht aan de gekochte goederen besteed wordt zoals een beetje reinigen met een doekje oid.
ik zal wel niet voor de bonbons in aanmerking komen maar ik hoop dat u er iets aan hebt.
met vriendelijke groet, rob ernst