Website: http://www.multiratio.nl/
Adres: Plakhorstweg 46 7008 AT
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 0314 - 399 088

Multi Ratio staat met jarenlange kennis klaar om u te ondersteunen bij de inrichting van uw kantoor en/of magazijn.

Multi Ratio

Pluspunten
Mooie producten op website. Prachtige bureaus gekocht.
Communicatie over pkanning
Array Industries B.V.
Nieuwerkerk aan den IJssel

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
ik ben blij dat jullie naar mijn mening vragen. ik heb op het punt gestaan de directie te informeren over de gang van zaken met heb daar toch van af gezien. Nu u er om vraagt:
1) contact met verkoop is positief. afspraak was dat jullie het horizontaal transport zouden doen en wij het verticaal transport. bureaus zouden zwaar zijn.... ik heb besteld en kreeg keurig een bevestiging met een rekening. deze heb ik terstond laten betalen en zie verder bij verbeterpunten....
daarna werd het stil. na 4 dagen heb ik zelf gebeld en toen kreeg te horen dat de bureaus pas over een week geleverd zouden worden. even overwogen om ze dan maar door een derde te laten transporteren maar dat duurde ook lang dus maar niet gedaan. (als ik dit geweten had vanaf het begin had ik ze zelf op laten halen en dan had ik dezelfde week gezeten.) op de dag van levering heb ik zelf maar gebeld hoe laat uw medewerkers zouden komen. tussen 11 en 1. om half drie weer gebeld. ze zijn onderweg. om 15:30 komt er een vrachtwagen. zo'n beetje het eerste wat de chauffeur zegt is "wij doen er niets aan hoor, veel te zwaar." ik vertelde dat hij dient te zorgen dat de bureaus voor de trap komen te staan en dat wij ze dan boven brengen maar dat was al moeilijk. ik heb een paar collega's er bij gehaald en wij halen met 1 inbussleutel de bureaus zo uit elkaar dat we makkelijk met twee man deze naar boven brengen. uw collega's hebben de bureaus in elkaar gezet, geen doekje er over. in elkaar en weg.
wat is de les: 1 communicatie! klanten willen graag weten wanneer iets geleverd wordt zeker als al betaald is.
2 klanten verwachten positief ingestelde en professionele mensen om zaken in elkaar te zetten, dat waren deze heren niet!
3 klanten verwachten dat er aandacht aan de gekochte goederen besteed wordt zoals een beetje reinigen met een doekje oid.
ik zal wel niet voor de bonbons in aanmerking komen maar ik hoop dat u er iets aan hebt.

met vriendelijke groet, rob ernst

Nieuwerkerk aan den IJssel
06/02/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk
snelle service
goede kwaliteit
Vakkundig

Irma
Ede

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Fijn contact tijdens het bestelproces en flexibel qua levering. Oorspronkelijk leverdatum kon helaas niet van onze kant niet doorgaan en er werd zonder problemen een nieuwe datum gepland.

AAS Veiligheid
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Goed georganiseerd, duidelijke communicatie, heldere afspraken

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
keurig bezorgd. professioneel montage dienst, vooraf gebeld over exacte levertijd. buro perfect in orde.

Mickers Financieel Advies
Uden

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Levering met plaatsing meubels

Mewa Kunststoffen Recycling B.V.
Schijndel

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
afspraak is afspraak .
service is ook prima .
je wordt op een nette wijze geholpen en te woord gestaan
zowel telefonisch als via email verkeer .
gemeente Buren
Maurik

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
- Goed geholpen aan de telefoon en via de mail
- Snelle afhandeling
-Wanneer de stoelen en tafels worden gebracht, meer informatie geven hoe dingen werken. Nu geen enkele uitleg ontvangen. De gekochte spullen werden neergezet zonder enig uitleg. Iets klantvriendelijk had wel gekund, door bijvoorbeeld de tafel direct op hoogte af te stellen.
Bosse Elektrotechniek B.V.
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Doet wat er is afgesproken.
Levering op tijd, alles zit er in en het werkt!
Meer is niet nodig.

Robert

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk en servicegericht. Levering netjes volgens afspraak geleverd!
L. Botteram | SKBG
WARNSVELD