Website: www.mtcommerce.nl

i-Skins
Website: http://www.i-skins.nl
Email: info@i-skins.nl

MT Commerce

Pluspunten
Snelle bezorging en product week niet af van beschrijving/afbeelding
Duidelijker zijn over betalingen en hoe dit gaat

Gepubliceerd op: 12/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
snel gebracht
randen plakken niet goed
Beste Didier,
Allereerst bedankt voor je review. Uit je review blijkt dat je niet in zijn geheel tevreden bent. We zouden je zodoende willen vragen om even op dit berichtje te antwoorden en daarin uw klacht / probleem met een bijvoegende foto aan ons te tonen. Alvast bedankt!

didier
arnhem

Gepubliceerd op: 27/05/2019
Aanbeveling: Ja
Ik had een skin voor de controller gehaald maar er miste een pijltje en er zaten allemaal scheurtjes in.
Beste Fabrice,

Dank voor je review. Probeerde eerder al te reageren op de 2 mails welke wij vandaag van jou ontvangen hebben, maar door beveiligings maatregelen werd dit geblokkeerd door Apple. Zodoende hoop ik dat deze mail jou bereikt.

Zou je graag even willen vragen om te reageren op deze mail middels een foto, zodat wij je z.s.m. verder kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Fabrice

Gepubliceerd op: 23/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
het is een leuk idee om console skins te verkopen en snelle levering.
het is een vage website, en de console achterkant word niet gedekt met wat je erop wou hebben dit kan beter.
Hoi Jeroen,

Dank voor je review. Het is ons enkel niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met de console achterkant wordt niet gedekt. Graag horen wij even jouw reactie via deze mail, dan kunnen wij je wellicht beter helpen.

Alvast bedankt!

Jeroen
gieten

Gepubliceerd op: 23/05/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Was snel geleverd en ziet er mooi uit
De stickers passen niet over de knoppen en dat is er jammer waardoor je de controller niet compleet bestickerd krijgt
Hoi Rick,

Dank voor je review. Vervelend om te horen dat het niet helemaal bevalt. Zou je even op dit bericht kunnen reageren en daarbij een foto sturen van wat er precies mis is. Dan zullen wij zo spoedig mogelijk dit probleem voor je oplossen.

Rick
Veenendaal

Gepubliceerd op: 18/03/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
snelle levering, duidelijke site
te hoge prijs voor een stickertje, had voor deze prijs een sticker van veel beter kwaliteit verwacht.
Hi Tess,

Dank voor je beoordeling. Aan je beoordeling te zien, ben je ontevreden over onze producten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Ik ben bang dat je een productiefout ontvangen hebt. Mijn excuses voor het ongemak. Zou je op dit bericht kunnen reageren zodat wij het probleem voor jou kunnen oplossen. Wij willen jou graag een nieuw exemplaar opsturen :-).

Nogmaals mijn excuses.

Ik hoop snel van je te horen.

Maurits | Consoleskins

Gepubliceerd op: 13/01/2019