Website: www.mtcommerce.nl

i-Skins
Website: http://www.i-skins.nl
Email: info@i-skins.nl

MT Commerce

Pluspunten
Levering is goed. Da's het enige positieve
Maak eens degelijke kwaliteit.... 25 euro voor een skin die de dag erna eraf valt.... nope onaanvaardbaar
Antwoord Consoleskins
Hoi Ann, allereerst bedankt voor je review. Sorry voor de wat late reactie, momenteel onderbemand door vakantie drukte. Zou je graag willen vragen om even op dit bericht te reageren, zodat we het zsm mogelijk voor je kunnen oplossen. Graag even een foto meesturen bij je reactie. Alvast bedankt!

Ann
Erpe

Gepubliceerd op: 15/07/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
delivery time is fast
looks very different in real life and untrustworthy. My skin started peeling away as soon as I got it and from the heat the sticker in the back turned smaller which is dangerous too since it reacts with heat. Now my ps4 looks ugly, left over stickiness and peeled off skin parts. I honestly want a refund cause it was the most expensive one and yet the quality is bad. Very unimpressed
Dear Amber,
first of all thank you for your review. Unfortunate to hear that it didn't work out as planned. Can you reply on this mail and send us an picture of the defect + your ordernumber and we will solve it as soon as possible.

With kind regards,

Amber

Gepubliceerd op: 10/06/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Len ik ook wel spulgoed koop in halen en dan zwaar winst trekke
Beste,

Dank voor je bericht. Vervelend om te horen dat het niet naar wens is bevallen. Graag horen wij jouw reactie op dit bericht om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Gepubliceerd op: 18/01/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snel geleverd
1. Kreeg scheve stickers binnen waar de lijnen niet overeen kwamen

2. De communicatie is slecht.

3. Er wordt niks aan gedaan om me te helpen en geen gerantie
Hi Mischa,

Dank voor je beoordeling. Aan je beoordeling te zien, ben je ontevreden over onze producten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Ik ben bang dat je een productiefout ontvangen hebt. Mijn excuses voor het ongemak. Zou je op dit bericht kunnen reageren zodat wij het probleem voor jou kunnen oplossen. Wij willen jou graag een nieuw exemplaar opsturen :-).

Wat betreft de communicatie, in deze tijden is het erg druk en kan het gebeuren dat er enkele e-mails tussendoor schieten. Wij doen altijd ons best om iedereen z.s.m. te beantwoorden.

Nogmaals mijn excuses.

Ik hoop snel van je te horen.

Mischa

Gepubliceerd op: 11/01/2019
Beste,

Zou je op dit bericht kunnen reageren zodat wij het probleem voor jou kunnen oplossen :-).

Nogmaals mijn excuses.

Ik hoop snel van je te horen.

Gepubliceerd op: 07/01/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Helaas nog geen kunnen ervaren.
Het opgegeven telefoonnummer ook daadwerkelijk beschikbaar maken. Het is niet klantvriendelijk dat jullie al 3 dagen achter elkaar niet op het opgegeven nummer te bereiken zijn (gedurende meerdere momenten op een dag).
Het niet beantwoorden van mijn mails is ook een slechte zaak, terwijl jullie mij als eerste gemaild hebben omtrent een voorraad fout. Na mijn snelle reactie is het radiostilte en heb ik mijn pakket niet ontvangen zoals jullie USP "Voor 1400 besteld is dezelfde dag verzonden" dat aangeeft... Het is nu werkdag 2 na mijn order (om 1200 bestelbevestiging gehad) en nog steeds niks binnen!
Beste Ishtvan,

Dank voor je bericht. Vervelend om te horen dat je het als zo slecht ervaart. Wij zijn in het weekend niet werkzaam, daarbij hebben wij geen enkele invloed op de snelheid waarmee PostNL uitlevert. Hoop dat je hier begrip voor hebt.

Zien uit naar je reactie en hopen dat inmiddels alles correct is binnengekomen.

I.T.

Gepubliceerd op: 31/12/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
I ordered skin on 30 November 2018. By the 14th December it still had not arrived.
Hi Hugh,

Thank you for your review. How unfortunate to hear. Have you emailed us yet? Can you please get in contact with us by responding on this message with your ordernumber.

With kind regards,

Hugh