Website: http://www.mr-joy.nl
Adres: PO Box 90224 1006 BE
Telefoon: (+31) 020 261 5648

Expert in elektronisch roken

mr-joy

Pluspunten
Snel, goede service, overzichtelijk
Maurice
Alkmaar

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten
Als mensen dingen bestellen en je heb het niet meld het je klanten laat hun niet zelf contact opnemen zodat ze horen dat hun order in backorder staat en ze vervolgens daarna niet meer te contacteren!
Bas

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Ruim aanbod, geen verzendkosten binnen NL
Update: een dag na deze negatieve beoordeling bij Kiyoh kwam de bestelling alsnog binnen, maar bleek uiteindelijk ook nog eens het verkeerde product te zijn geleverd. Ik heb het product de volgende dag teruggestuurd. mr-joy nam per email contact op naar aanleiding van de beoordeling en beloofde het betaalde bedrag terug te storten, dat is nu 30 dagen later nog steeds niet gebeurd. Ik heb in deze periode nog 2x het bedrijf hierover gemaild, de eerste keer werd beloofd dat het bedrag alsnog dezelfde dag overgemaakt zou worden, wat vervolgens niet gebeurde, en de laatste mail die ik heb gestuurd is door mr-joy genegeerd en heb ik geen reactie meer op gekregen. Ik heb momenteel een dispuut geopend bij de payment provider om het geld alsnog terug te krijgen. Al met al een ontzettend vervelende ervaring die hopelijk als een waarschuwing dient voor andere potentiële klanten.

---

Originele bericht: De beloofde 'volgende dag geleverd' wordt niet nagekomen, bij navragen wordt de bestelling alsnog verstuurd maar wordt het verzoek om het als zelfde-dag zending (normaliter €4,95) te sturen simpelweg genegeerd. Op een mail over een eerdere bestelling is ook nooit gereageerd. Het telefoonnummer op de website speelt een bandje af dat je een mail moet sturen en hangt daarna op. Al met al een ondermaatse service.
Olivier

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Ruim aanbod, geen verzendkosten binnen NL

20/09/2018

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
Vandaag besteld morgen in huis
Ze doen wat ze beloven, snelle levering en heel keurig verpakt, goedkoper dan andere webwinkels, alles boven de 0 euro gratis verzending. De site is heel overzichtelijk en er is heel veel keuze.
Tot nu toe niet!
Jahangier

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Eerste x niet op tijd maar werd gelijk opgelost. 2e x op tijd. Tevreden

Melissa
Geertruidenberg

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Alles geleverd en op tijd
Verkeerde panelen geleverd voor de VandyVape puls BF. Frosted blue besteld, krijg de gewone blauwe. Door de gebrekkige informatie op de website kan je ook niet goed zien wat je bestelt. Ik kan ze terugsturen op eigen kosten terwijl ik niet de fout maak dus, onacceptabel. Ik damp al heel wat jaren en dit is de eerste keer dat ik dit meemaak bij een webshop.
Jurriaan Kos

Nvt
Samantha
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Zijn er niet
Alles
Missoni