Website: https://www.mooye-sieraden.nl
Adres: Postbus 287 1800 AG
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072-5120600

Hartelijk welkom op onze Mooye Sieraden pagina! Graag vertellen wij hoe Mooye Sieraden is ontstaan, wat wij zijn, onze passie en hoe wij ons onderscheiden van anderen.

Ontstaan Mooye Sieraden:
Vrienden van ons waren op zoek naar een speciaal zilveren hangertje, maar konden deze nergens vinden. Het aanbod bij de meeste juweliers, maar ook in online webwinkels bestaat veelal uit merksieraden, terwijl merkloze thema sieraden weinig tot niet aangeboden worden. Vanuit onze passie voor sieraden hebben wij contact gezocht met diverse Europese zilversmeden en besloten wij een collectie samen te stellen van, met name, zilveren sieraden. Zo begon onze Mooye® Collectie met 300 kettinghangers met als doel een fraaie collectie zilveren thema sieraden te leveren voor een redelijke prijs.
Onze eerste webwinkel startte in 2012 onder de naam www.zilverenhangers.nl. Door het succes van deze webwinkel is het assortiment is in korte tijd gegroeid van 300 kettinghangers tot het grootste assortiment zilveren thema sieraden in Europa.

Wat is Mooye Sieraden:
Mooye Sieraden is de verzamelnaam van eigen sieraden webshops met een Mooye® Collectie sieraden. De Mooye® Collectie bestaat uit kettinghangers, kettingen, oorbellen, armbanden, kettingen in zilver, goud, tin, rvs, brons, glas, titanium etc. verdeeld over zes Mooye webwinkels: www.zilverenhangers.nl, www.goudenhangers.nl, www.kettinghangers.nl, www.oorsieraden.nl, www.zilverenarmbanden.nl en www.zilverenkettingen.nl.

Passie:
Eigenlijk kunnen we dit in het kort samenvatten; met onze Mooye® Collectie willen wij iedereen een heel ruim en betaalbaar sieraden assortiment aanbieden. Daardoor hebben wij altijd een origineel, passend en blijvend cadeau om aan een ander te geven of zelf te krijgen.

Wat maakt de Mooye ® Collectie anders dan andere aanbieders van sieraden:
Bij het samenstellen van de Mooye® Collectie hebben wij een aantal belangrijke elementen samengebracht. De meeste sieraden zijn handgemaakt en komen voornamelijk uit Europa. Onze sieraden zijn van hoge kwaliteit en hebben een hoog afwerkingsniveau. Wij zijn er trots op het grootste assortiment thema sieraden in Europa te hebben, waardoor er heel veel keuze is. Daarnaast zijn nagenoeg alle sieraden op voorraad in ons eigen magazijn waardoor de levertijd binnen Nederland gemiddeld 1 dag bedraagt. Naast onze uitgebreide klantenservice verzenden wij onze sieraden wereldwijd in een fraaie cadeauverpakking en rekenen geen verzendkosten.

Mooye Sieraden

Pluspunten
Supersnelle levering en vriendelijk persoon aan de lijn. Netjes verpakt en erg blij met mijn bestelling. Mooi Mooye! Groet S.

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Besteld en direct volgende dag in huis.
Link van track en trace deed het niet goed. Door snelle levering uiteindelijk die link niet nodig gehad.
Ewoud
Den Bosch

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
zeer snelle en goede service, extra opmerking goed gelezen en direct juist afgehandeld. Complimenten

Pien

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
Snelle levering, mooie producten!

Gepubliceerd op: 03/04/2018

Pluspunten
Correcte levering van precies dat wat ik had besteld.
Sophie

Gepubliceerd op: 03/04/2018

Pluspunten
- klantvriendelijk
- heel snel met de post
- geen vervelende zaken met terug sturen

dudok
zandhoven

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
Voor de eerste keer iets besteld bij Mooye Sieraden, en heel erg blij met de twee pracht uitvoeringen van twee zilveren hangers. Goede communicatie per mail na het bestellen. Zeer snelle levering, (aangetekend) en goed afgeleverd. Goed verpakt, en dat maakt alles om nog eens te bestellen voor de toekomst.

Een

Gepubliceerd op: 23/03/2018

Pluspunten
Goeie Website snelle levering

Patrick

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Pluspunten
Snelle levering, je kon pakje volgen waar het zich ergens in de keten bevond, mooi verpakt afgeleverd.
Zeker aan t bevelen.

België