Website: https://www.mooye-sieraden.nl
Adres: Postbus 144 4300 AC
Plaats: Zierikzee

Hartelijk welkom op onze Mooye Sieraden pagina! Graag vertellen wij hoe Mooye Sieraden is ontstaan, wat wij zijn, onze passie en hoe wij ons onderscheiden van anderen.

Ontstaan Mooye Sieraden:
Vrienden van ons waren op zoek naar een speciaal zilveren hangertje, maar konden deze nergens vinden. Het aanbod bij de meeste juweliers, maar ook in online webwinkels bestaat veelal uit merksieraden, terwijl merkloze thema sieraden weinig tot niet aangeboden worden. Vanuit onze passie voor sieraden hebben wij contact gezocht met diverse Europese zilversmeden en besloten wij een collectie samen te stellen van, met name, zilveren sieraden. Zo begon onze Mooye® Collectie met 300 kettinghangers met als doel een fraaie collectie zilveren thema sieraden te leveren voor een redelijke prijs.
Onze eerste webwinkel startte in 2012 onder de naam www.zilverenhangers.nl. Door het succes van deze webwinkel is het assortiment is in korte tijd gegroeid van 300 kettinghangers tot het grootste assortiment zilveren thema sieraden in Europa.

Wat is Mooye Sieraden:
Mooye Sieraden is de verzamelnaam van eigen sieraden webshops met een Mooye® Collectie sieraden. De Mooye® Collectie bestaat uit kettinghangers, kettingen, oorbellen, armbanden, kettingen in zilver, goud, tin, rvs, brons, glas, titanium etc. verdeeld over zes Mooye webwinkels: www.zilverenhangers.nl, www.goudenhangers.nl, www.kettinghangers.nl, www.oorsieraden.nl, www.zilverenarmbanden.nl en www.zilverenkettingen.nl.

Passie:
Eigenlijk kunnen we dit in het kort samenvatten; met onze Mooye® Collectie willen wij iedereen een heel ruim en betaalbaar sieraden assortiment aanbieden. Daardoor hebben wij altijd een origineel, passend en blijvend cadeau om aan een ander te geven of zelf te krijgen.

Wat maakt de Mooye ® Collectie anders dan andere aanbieders van sieraden:
Bij het samenstellen van de Mooye® Collectie hebben wij een aantal belangrijke elementen samengebracht. De meeste sieraden zijn handgemaakt en komen voornamelijk uit Europa. Onze sieraden zijn van hoge kwaliteit en hebben een hoog afwerkingsniveau. Wij zijn er trots op het grootste assortiment thema sieraden in Europa te hebben, waardoor er heel veel keuze is. Daarnaast zijn nagenoeg alle sieraden op voorraad in ons eigen magazijn waardoor de levertijd binnen Nederland gemiddeld 1 dag bedraagt. Naast onze uitgebreide klantenservice verzenden wij onze sieraden wereldwijd in een fraaie cadeauverpakking en rekenen geen verzendkosten.

Mooye Sieraden

Pluspunten
Cadeautje zag er verzorgd uit.
Als je iets aangetekend laat versturen en daar ook voor betaald, kan ik het niet waarderen dat het aangekochte juweel gewoon in de brievenbus is gegooid en dat de postbezorger simpelweg een kruisje bij de handtekening heeft gezet. Dit lijkt mij niet conform de afspraken omtrent aangetekend versturen.

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Pluspunten
Goede en snelle levering
Jammer dat het aanhangertje zo klein is,had het iets groter verwacht,verder super!!!!
Heidi
Dilbeek

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
Nette snelle levering

Ursula
Udenhout

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Duidelijke overzichtelijke website; snelle en adequate levering!
NVT
Joan
Rijswijk

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Mooie sieraden.
Communicatie. Ik heb duidelijk aangeven “heb het zaterdag nodig” vervolgens komt het pas de dinsdag erna.
Antwoord Mooye Sieraden
U kunt in alle kranten lezen dat het bij Post.NL een megadruk is qua bezorging en veel post te laat bezorgt kan worden. Jammer dat u ons daarop afrekent. U ziet in de verzendbevestiging dat wij uw bestelling tijdig hebben verzonden. U kunt beter uw klacht bij Post.nl neerleggen dan ons hierop beoordelen. Met vriendelijke groet, Team Mooye
Marilyn
Barneveld

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Super mooie sieraden.
Veel verschillende hangers besteld.

*snelle levering
Klantenservice is waardeloos.
Probeert iets af te spreken reageren ze niet.
Of heel arrogant.
Met z’n instelling kom je niet ver!

Sommige sieraden zijn niet helemaal goed afgewerkt zal daar wel meer tijd aan besteden. ( waardoor ze behoorlijk steken )
Antwoord Mooye Sieraden
Geachte klant. Wij hebben tijdens Black Friday deals een groot aantal producten verkocht voor 50% korting. U heeft ook in de actie gekocht en wilde ook na de actie dat wij u 50% korting zouden geven. U heeft dat tot in 3 mails gevraagd en te kennen gegeven dat wanneer uw vraag niet gehonoreerd zou worden u ons een slechte beoordeling zou geven. Wij hebben u tot drie keer toe netjes een antwoord gegeven. U denkt toch niet dat wij chantabel zijn?? Met vriendelijke groet, Team Mooye
Sabrina
Den bosch

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Mooi verzorgd

M. Van der Mark
Den Oever

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Denise
Rhoon

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
5-Stars Award!
Very fast, excellent condition.

Sebastian
Germany