Website: https://www.mooye-sieraden.nl
Adres: Postbus 287 1800 AG
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072-5120600

Hartelijk welkom op onze Mooye Sieraden pagina! Graag vertellen wij hoe Mooye Sieraden is ontstaan, wat wij zijn, onze passie en hoe wij ons onderscheiden van anderen.

Ontstaan Mooye Sieraden:
Vrienden van ons waren op zoek naar een speciaal zilveren hangertje, maar konden deze nergens vinden. Het aanbod bij de meeste juweliers, maar ook in online webwinkels bestaat veelal uit merksieraden, terwijl merkloze thema sieraden weinig tot niet aangeboden worden. Vanuit onze passie voor sieraden hebben wij contact gezocht met diverse Europese zilversmeden en besloten wij een collectie samen te stellen van, met name, zilveren sieraden. Zo begon onze Mooye® Collectie met 300 kettinghangers met als doel een fraaie collectie zilveren thema sieraden te leveren voor een redelijke prijs.
Onze eerste webwinkel startte in 2012 onder de naam www.zilverenhangers.nl. Door het succes van deze webwinkel is het assortiment is in korte tijd gegroeid van 300 kettinghangers tot het grootste assortiment zilveren thema sieraden in Europa.

Wat is Mooye Sieraden:
Mooye Sieraden is de verzamelnaam van eigen sieraden webshops met een Mooye® Collectie sieraden. De Mooye® Collectie bestaat uit kettinghangers, kettingen, oorbellen, armbanden, kettingen in zilver, goud, tin, rvs, brons, glas, titanium etc. verdeeld over zes Mooye webwinkels: www.zilverenhangers.nl, www.goudenhangers.nl, www.kettinghangers.nl, www.oorsieraden.nl, www.zilverenarmbanden.nl en www.zilverenkettingen.nl.

Passie:
Eigenlijk kunnen we dit in het kort samenvatten; met onze Mooye® Collectie willen wij iedereen een heel ruim en betaalbaar sieraden assortiment aanbieden. Daardoor hebben wij altijd een origineel, passend en blijvend cadeau om aan een ander te geven of zelf te krijgen.

Wat maakt de Mooye ® Collectie anders dan andere aanbieders van sieraden:
Bij het samenstellen van de Mooye® Collectie hebben wij een aantal belangrijke elementen samengebracht. De meeste sieraden zijn handgemaakt en komen voornamelijk uit Europa. Onze sieraden zijn van hoge kwaliteit en hebben een hoog afwerkingsniveau. Wij zijn er trots op het grootste assortiment thema sieraden in Europa te hebben, waardoor er heel veel keuze is. Daarnaast zijn nagenoeg alle sieraden op voorraad in ons eigen magazijn waardoor de levertijd binnen Nederland gemiddeld 1 dag bedraagt. Naast onze uitgebreide klantenservice verzenden wij onze sieraden wereldwijd in een fraaie cadeauverpakking en rekenen geen verzendkosten.

Mooye Sieraden

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Lekker snelle levering

Hsrry
Maassluis

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Top een snel geleverd

Remco
Norg

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Snelle verzending
Mooi en stevig verpakt

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Snelle en correcte verzending
Voor verzending naar buitenland duidelijk aangegeven dat het om een aangetekende zending gaat (indien van toepassing). Wij hadden dit extra besteld en hiervoor extra betaald, maar het pakje werd niet persoonlijk afgeleverd en we hebben niet voor ontvangst hoeven tekenen. Werd gewoon in de brievenbus gedeponeerd. Zonde dus van de door ons gemaakte extra kosten.....
Gezina
Silkeborg

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Bestelling goed aangekomen na het bellen dat ik ze de 25mei niet had onvangen dankjewel grtjes

Gepubliceerd op: 10/06/2018

Pluspunten
Duidelijke website
Graag een order en verzendbevestiging via de mail. Ik had het als cadeautje op laten sturen en had geen idee of het verstuurd was.

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Jan
Leiden

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Pluspunten
Veel later geleverd dan aangegeven

Gepubliceerd op: 26/05/2018