Website: https://www.mooye-sieraden.nl
Adres: Postbus 144 4300 AC
Plaats: Zierikzee

Hartelijk welkom op onze Mooye Sieraden pagina! Graag vertellen wij hoe Mooye Sieraden is ontstaan, wat wij zijn, onze passie en hoe wij ons onderscheiden van anderen.

Ontstaan Mooye Sieraden:
Vrienden van ons waren op zoek naar een speciaal zilveren hangertje, maar konden deze nergens vinden. Het aanbod bij de meeste juweliers, maar ook in online webwinkels bestaat veelal uit merksieraden, terwijl merkloze thema sieraden weinig tot niet aangeboden worden. Vanuit onze passie voor sieraden hebben wij contact gezocht met diverse Europese zilversmeden en besloten wij een collectie samen te stellen van, met name, zilveren sieraden. Zo begon onze Mooye® Collectie met 300 kettinghangers met als doel een fraaie collectie zilveren thema sieraden te leveren voor een redelijke prijs.
Onze eerste webwinkel startte in 2012 onder de naam www.zilverenhangers.nl. Door het succes van deze webwinkel is het assortiment is in korte tijd gegroeid van 300 kettinghangers tot het grootste assortiment zilveren thema sieraden in Europa.

Wat is Mooye Sieraden:
Mooye Sieraden is de verzamelnaam van eigen sieraden webshops met een Mooye® Collectie sieraden. De Mooye® Collectie bestaat uit kettinghangers, kettingen, oorbellen, armbanden, kettingen in zilver, goud, tin, rvs, brons, glas, titanium etc. verdeeld over zes Mooye webwinkels: www.zilverenhangers.nl, www.goudenhangers.nl, www.kettinghangers.nl, www.oorsieraden.nl, www.zilverenarmbanden.nl en www.zilverenkettingen.nl.

Passie:
Eigenlijk kunnen we dit in het kort samenvatten; met onze Mooye® Collectie willen wij iedereen een heel ruim en betaalbaar sieraden assortiment aanbieden. Daardoor hebben wij altijd een origineel, passend en blijvend cadeau om aan een ander te geven of zelf te krijgen.

Wat maakt de Mooye ® Collectie anders dan andere aanbieders van sieraden:
Bij het samenstellen van de Mooye® Collectie hebben wij een aantal belangrijke elementen samengebracht. De meeste sieraden zijn handgemaakt en komen voornamelijk uit Europa. Onze sieraden zijn van hoge kwaliteit en hebben een hoog afwerkingsniveau. Wij zijn er trots op het grootste assortiment thema sieraden in Europa te hebben, waardoor er heel veel keuze is. Daarnaast zijn nagenoeg alle sieraden op voorraad in ons eigen magazijn waardoor de levertijd binnen Nederland gemiddeld 1 dag bedraagt. Naast onze uitgebreide klantenservice verzenden wij onze sieraden wereldwijd in een fraaie cadeauverpakking en rekenen geen verzendkosten.

Mooye Sieraden
1932 keer bekeken

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
De hulp via de chat. Ik heb een vraag gesteld via de chat. Ik kreeg gelijk antwoord en de volgende dag was het al aangepast op de website.
Ook de aflevering aan huis was goed en snel.
Geen verbeterpunten nodig.

Gepubliceerd op: 10/06/2019

Pluspunten
Zeer vlotte en snelle levering, een tevreden klant.

Joris
Laarne

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten
Snelle levering. De levering gedaan met track en tracé . Dus kon de levering helemaal volgen. Was prima ingepakt.

Marina
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
Goede kwaliteit en snelle levering
Geen, ga zo door!
Theo vd Elzen
Rosmalen

Gepubliceerd op: 06/06/2019

Pluspunten
grote keuze en snelle afhandeling van bestelling

Olga

Gepubliceerd op: 06/06/2019

Pluspunten
snelle levering
C.Randolfi

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten
Na lang zoeken naar dit sieraard waren zij 1 van de weinigen die dit type sieraad aanbieden. Moest wel controleren of de symbolen wel klopten, echter ik kwam tot de ontdekking dat deze sieraden vielen onder het moderne Chinese schrift en niet onder het traditionele Chinese schrift.

Bestelling geplaatst via hun webshop en conform leveringsvoorwaarden keurig en compleet bezorgd. Goed verpakt en geleverd met prachtige opbergdoosjes. Ik ben zo content met deze sieraden evenals de levering, dat ik een derde hebt besteld vooraf het schrijven van deze recensie.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed
Opbouw webshop/website is goed (ik kon alles vrij gemakkelijk vinden)
Leveringstijd is goed
Track & Trace is zeer goed
Kwaliteit van levering (verpakking) zeer goed

Mijn aanbeveling hebben jullie dubbel dik verdiend
Ik heb slechts 1 advies en dat is ga zo door met de weg die jullie zijn ingeslagen.
Edgar
Venlo

Gepubliceerd op: 31/05/2019

Pluspunten
fantastisch bedrijf, top service, snelle levering, aardige mensen
geen, ze zijn een voorbeeld voor velen
Alieda
Bergen (NH)