Website: https://www.mooye-sieraden.nl
Adres: Postbus 144 4300 AC
Plaats: Zierikzee

Hartelijk welkom op onze Mooye Sieraden pagina! Graag vertellen wij hoe Mooye Sieraden is ontstaan, wat wij zijn, onze passie en hoe wij ons onderscheiden van anderen.

Ontstaan Mooye Sieraden:
Vrienden van ons waren op zoek naar een speciaal zilveren hangertje, maar konden deze nergens vinden. Het aanbod bij de meeste juweliers, maar ook in online webwinkels bestaat veelal uit merksieraden, terwijl merkloze thema sieraden weinig tot niet aangeboden worden. Vanuit onze passie voor sieraden hebben wij contact gezocht met diverse Europese zilversmeden en besloten wij een collectie samen te stellen van, met name, zilveren sieraden. Zo begon onze Mooye® Collectie met 300 kettinghangers met als doel een fraaie collectie zilveren thema sieraden te leveren voor een redelijke prijs.
Onze eerste webwinkel startte in 2012 onder de naam www.zilverenhangers.nl. Door het succes van deze webwinkel is het assortiment is in korte tijd gegroeid van 300 kettinghangers tot het grootste assortiment zilveren thema sieraden in Europa.

Wat is Mooye Sieraden:
Mooye Sieraden is de verzamelnaam van eigen sieraden webshops met een Mooye® Collectie sieraden. De Mooye® Collectie bestaat uit kettinghangers, kettingen, oorbellen, armbanden, kettingen in zilver, goud, tin, rvs, brons, glas, titanium etc. verdeeld over zes Mooye webwinkels: www.zilverenhangers.nl, www.goudenhangers.nl, www.kettinghangers.nl, www.oorsieraden.nl, www.zilverenarmbanden.nl en www.zilverenkettingen.nl.

Passie:
Eigenlijk kunnen we dit in het kort samenvatten; met onze Mooye® Collectie willen wij iedereen een heel ruim en betaalbaar sieraden assortiment aanbieden. Daardoor hebben wij altijd een origineel, passend en blijvend cadeau om aan een ander te geven of zelf te krijgen.

Wat maakt de Mooye ® Collectie anders dan andere aanbieders van sieraden:
Bij het samenstellen van de Mooye® Collectie hebben wij een aantal belangrijke elementen samengebracht. De meeste sieraden zijn handgemaakt en komen voornamelijk uit Europa. Onze sieraden zijn van hoge kwaliteit en hebben een hoog afwerkingsniveau. Wij zijn er trots op het grootste assortiment thema sieraden in Europa te hebben, waardoor er heel veel keuze is. Daarnaast zijn nagenoeg alle sieraden op voorraad in ons eigen magazijn waardoor de levertijd binnen Nederland gemiddeld 1 dag bedraagt. Naast onze uitgebreide klantenservice verzenden wij onze sieraden wereldwijd in een fraaie cadeauverpakking en rekenen geen verzendkosten.

Mooye Sieraden

Pluspunten
Goede snelle service, goed verpakt.
N.v.t.
Denise
Rhoon

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Leuken producten
Comunicatsie
Debora

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
100%!!!!!!!!!!!!!!

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Goede communicatie
Snelle leveringen
Esmee
Leiden

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Ziet er mooi uit goed verzorgd

Den Oever

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Snelle levering en product zoals verwacht

Pieter
Gronsveld

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Het sieraad was mooi en leuk verpakt
Het duurde zeker wel een paar dagen voordat ik de bestelling in huis had, dat zou wel sneller mogen. De app die erbij zat om de bestelling te volgen, die werkte niet, zo wist ik ook niet wanneer het geleverd werd.
Antwoord Mooye Sieraden
Bedankt voor uw beoordeling. De app met track & trace werkt alleen wanneer u bij de verzendkeuze de optie track & trace aangeeft hetgeen bij deze bestelling niet gebeurt is, maar het belangrijkste is dat het sieraad goed bevallen is! Met vriendelijke groet, Team Mooye
Annita
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Mooi product, zeer snelle levering.
Dana
Nieuwerkerk aan den IJssel

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
De juwelen zijn mooi, beslist geen nep. De prijzen zijn evenredig aan de kwaliteit. Een aanrader!.

Irene
Mol, België

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Grote keuze. Goede kwaliteit. Bijzondere items.

Hans
Oud Gastel