Website: https://www.mooye-sieraden.nl
Adres: Postbus 144 4300 AC
Plaats: Zierikzee

Hartelijk welkom op onze Mooye Sieraden pagina! Graag vertellen wij hoe Mooye Sieraden is ontstaan, wat wij zijn, onze passie en hoe wij ons onderscheiden van anderen.

Ontstaan Mooye Sieraden:
Vrienden van ons waren op zoek naar een speciaal zilveren hangertje, maar konden deze nergens vinden. Het aanbod bij de meeste juweliers, maar ook in online webwinkels bestaat veelal uit merksieraden, terwijl merkloze thema sieraden weinig tot niet aangeboden worden. Vanuit onze passie voor sieraden hebben wij contact gezocht met diverse Europese zilversmeden en besloten wij een collectie samen te stellen van, met name, zilveren sieraden. Zo begon onze Mooye® Collectie met 300 kettinghangers met als doel een fraaie collectie zilveren thema sieraden te leveren voor een redelijke prijs.
Onze eerste webwinkel startte in 2012 onder de naam www.zilverenhangers.nl. Door het succes van deze webwinkel is het assortiment is in korte tijd gegroeid van 300 kettinghangers tot het grootste assortiment zilveren thema sieraden in Europa.

Wat is Mooye Sieraden:
Mooye Sieraden is de verzamelnaam van eigen sieraden webshops met een Mooye® Collectie sieraden. De Mooye® Collectie bestaat uit kettinghangers, kettingen, oorbellen, armbanden, kettingen in zilver, goud, tin, rvs, brons, glas, titanium etc. verdeeld over zes Mooye webwinkels: www.zilverenhangers.nl, www.goudenhangers.nl, www.kettinghangers.nl, www.oorsieraden.nl, www.zilverenarmbanden.nl en www.zilverenkettingen.nl.

Passie:
Eigenlijk kunnen we dit in het kort samenvatten; met onze Mooye® Collectie willen wij iedereen een heel ruim en betaalbaar sieraden assortiment aanbieden. Daardoor hebben wij altijd een origineel, passend en blijvend cadeau om aan een ander te geven of zelf te krijgen.

Wat maakt de Mooye ® Collectie anders dan andere aanbieders van sieraden:
Bij het samenstellen van de Mooye® Collectie hebben wij een aantal belangrijke elementen samengebracht. De meeste sieraden zijn handgemaakt en komen voornamelijk uit Europa. Onze sieraden zijn van hoge kwaliteit en hebben een hoog afwerkingsniveau. Wij zijn er trots op het grootste assortiment thema sieraden in Europa te hebben, waardoor er heel veel keuze is. Daarnaast zijn nagenoeg alle sieraden op voorraad in ons eigen magazijn waardoor de levertijd binnen Nederland gemiddeld 1 dag bedraagt. Naast onze uitgebreide klantenservice verzenden wij onze sieraden wereldwijd in een fraaie cadeauverpakking en rekenen geen verzendkosten.

Mooye Sieraden

Pluspunten
Duidelijke site, snel bestellen en een nette afhandeling.
Demi

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Jullie hebben het gelijk verzonden en goed ingepakt. Het is een heel mooi product.

Truus
Nieuwstadt

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Snelle en goede levering. Mooi afgewerkt sieraad! Lijkt ook sprekend op een Vizsla.
De houding van de Vizsla hond kwam niet helemaal overeen met de foto zoals deze stond afgebeeld. Dat vond ik jammer, want ik had bewust de kleinere Vizsla hanger gekozen omdat ik de houding van de staart mooier vond dan bij de grotere hanger. Maar dat blijkt achter af hetzelfde. En de voorpoten zijn niet helemaal gelijk van lengte maar dat is een mini detail. Verder een prachtig sieraad waar ik blij mee ben!
Christa
Meteren

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten
Snelle service
Anoniem

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten
Snelle levering , duidelijke e-mails betreffende levering
Afmeting van sieraad bij de afbeelding vermelden. Formaat van mijn sieraad was veel kleiner dan verwacht
Francis
Moerstraten

Gepubliceerd op: 28/03/2019

Pluspunten
Goede keuze, makkelijke website en snelle levering.
Toine
Hoogerheide

Gepubliceerd op: 28/03/2019

T

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Nog niet, dus. Krijg binnen een paar dagen een vraag om te reageren, werkt dus niet. En idd zou binnen twee weken worden verstuurd, maar ga dan niet met 10 dagen vragen om een reactie
Als het niet werkt jullie communicatie, en zo agressief. Jullie verzendvoorwaardes zijn duidelijk. Maar reageer niet agressief naar klanten
Antwoord Mooye Sieraden
Wij van de klantenservice hebben u op 12-02 uitgebreid gemaild dat uw hanger 2 weken later verzonden zou worden. Wij begrijpen dan ook niet waarom u ons deze beoordeling geeft.
Hester
Oldemarkt

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Pluspunten
Nog niet, dus
Nou, wacht al twee weken op het product

Oldemarkt
21/02/2019

Pluspunten
Duidelijke website, veel artikelen, klantenservice/chat helpt goed, mooie sieraden, snelle levering, mooi doosje, goede orderbevestiging en andere mails mbt order.
Nvt.

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Pluspunten
Goede snelle service, goed verpakt.
N.v.t.
Denise