Website: https://www.mooye-sieraden.nl
Adres: Postbus 144 4300 AC
Plaats: Zierikzee

Hartelijk welkom op onze Mooye Sieraden pagina! Graag vertellen wij hoe Mooye Sieraden is ontstaan, wat wij zijn, onze passie en hoe wij ons onderscheiden van anderen.

Ontstaan Mooye Sieraden:
Vrienden van ons waren op zoek naar een speciaal zilveren hangertje, maar konden deze nergens vinden. Het aanbod bij de meeste juweliers, maar ook in online webwinkels bestaat veelal uit merksieraden, terwijl merkloze thema sieraden weinig tot niet aangeboden worden. Vanuit onze passie voor sieraden hebben wij contact gezocht met diverse Europese zilversmeden en besloten wij een collectie samen te stellen van, met name, zilveren sieraden. Zo begon onze Mooye® Collectie met 300 kettinghangers met als doel een fraaie collectie zilveren thema sieraden te leveren voor een redelijke prijs.
Onze eerste webwinkel startte in 2012 onder de naam www.zilverenhangers.nl. Door het succes van deze webwinkel is het assortiment is in korte tijd gegroeid van 300 kettinghangers tot het grootste assortiment zilveren thema sieraden in Europa.

Wat is Mooye Sieraden:
Mooye Sieraden is de verzamelnaam van eigen sieraden webshops met een Mooye® Collectie sieraden. De Mooye® Collectie bestaat uit kettinghangers, kettingen, oorbellen, armbanden, kettingen in zilver, goud, tin, rvs, brons, glas, titanium etc. verdeeld over zes Mooye webwinkels: www.zilverenhangers.nl, www.goudenhangers.nl, www.kettinghangers.nl, www.oorsieraden.nl, www.zilverenarmbanden.nl en www.zilverenkettingen.nl.

Passie:
Eigenlijk kunnen we dit in het kort samenvatten; met onze Mooye® Collectie willen wij iedereen een heel ruim en betaalbaar sieraden assortiment aanbieden. Daardoor hebben wij altijd een origineel, passend en blijvend cadeau om aan een ander te geven of zelf te krijgen.

Wat maakt de Mooye ® Collectie anders dan andere aanbieders van sieraden:
Bij het samenstellen van de Mooye® Collectie hebben wij een aantal belangrijke elementen samengebracht. De meeste sieraden zijn handgemaakt en komen voornamelijk uit Europa. Onze sieraden zijn van hoge kwaliteit en hebben een hoog afwerkingsniveau. Wij zijn er trots op het grootste assortiment thema sieraden in Europa te hebben, waardoor er heel veel keuze is. Daarnaast zijn nagenoeg alle sieraden op voorraad in ons eigen magazijn waardoor de levertijd binnen Nederland gemiddeld 1 dag bedraagt. Naast onze uitgebreide klantenservice verzenden wij onze sieraden wereldwijd in een fraaie cadeauverpakking en rekenen geen verzendkosten.

Mooye Sieraden

Pluspunten
Snelle en correcte levering.

Ternat

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Snelle levering! Leuk en netjes verpakt.
NVT
Wisse-Mees
BROEKHUIZEN DR

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Hele snelle verzending en duidelijk in wat je wel of niet krijgt.
Wellicht de mogelijkheid om bij een hanger vlak voor de bestellingsfase een button toe te voegen waardoor je meteen een ketting erbij kan voegen.
Jaap
Bergen

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Goed

Karin

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Veel keuze uit beroepsgerelateerde bedels, die vind je bijna nergens en voor een goede prijs! Snelle service. Ziet er prachtig uit.
Ik bestel hier zeker een volgende x nog eens.
Geen klachten!
Kim
RHEDEN

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Veel keus en snelle levering
Marga

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Ben zeer te vrede met jullie diensten.Het juweel dat ik besteld had voldoet volledig aan mijn eisen.proficiat met jullie snelle levering

Edith
Bornem

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Mooi en snelle verzending

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Makkelijk om te bestellen.
Helaas. Ik heb mijn bestelling donderdag geplaatst en betaald. Het is inmiddels maandag avond en ik heb nog niets mogen ontvangen. Ik ben zeer teleurgesteld. Wasbedoeld als doop geschenk voor ons kleinzoon gisteren.
Hp
Nuth

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Aflevering konform afspraak

Ineke
IJsselstein