Website: https://www.mooye-sieraden.nl
Adres: Postbus 144 4300 AC
Plaats: Zierikzee

Hartelijk welkom op onze Mooye Sieraden pagina! Graag vertellen wij hoe Mooye Sieraden is ontstaan, wat wij zijn, onze passie en hoe wij ons onderscheiden van anderen.

Ontstaan Mooye Sieraden:
Vrienden van ons waren op zoek naar een speciaal zilveren hangertje, maar konden deze nergens vinden. Het aanbod bij de meeste juweliers, maar ook in online webwinkels bestaat veelal uit merksieraden, terwijl merkloze thema sieraden weinig tot niet aangeboden worden. Vanuit onze passie voor sieraden hebben wij contact gezocht met diverse Europese zilversmeden en besloten wij een collectie samen te stellen van, met name, zilveren sieraden. Zo begon onze Mooye® Collectie met 300 kettinghangers met als doel een fraaie collectie zilveren thema sieraden te leveren voor een redelijke prijs.
Onze eerste webwinkel startte in 2012 onder de naam www.zilverenhangers.nl. Door het succes van deze webwinkel is het assortiment is in korte tijd gegroeid van 300 kettinghangers tot het grootste assortiment zilveren thema sieraden in Europa.

Wat is Mooye Sieraden:
Mooye Sieraden is de verzamelnaam van eigen sieraden webshops met een Mooye® Collectie sieraden. De Mooye® Collectie bestaat uit kettinghangers, kettingen, oorbellen, armbanden, kettingen in zilver, goud, tin, rvs, brons, glas, titanium etc. verdeeld over zes Mooye webwinkels: www.zilverenhangers.nl, www.goudenhangers.nl, www.kettinghangers.nl, www.oorsieraden.nl, www.zilverenarmbanden.nl en www.zilverenkettingen.nl.

Passie:
Eigenlijk kunnen we dit in het kort samenvatten; met onze Mooye® Collectie willen wij iedereen een heel ruim en betaalbaar sieraden assortiment aanbieden. Daardoor hebben wij altijd een origineel, passend en blijvend cadeau om aan een ander te geven of zelf te krijgen.

Wat maakt de Mooye ® Collectie anders dan andere aanbieders van sieraden:
Bij het samenstellen van de Mooye® Collectie hebben wij een aantal belangrijke elementen samengebracht. De meeste sieraden zijn handgemaakt en komen voornamelijk uit Europa. Onze sieraden zijn van hoge kwaliteit en hebben een hoog afwerkingsniveau. Wij zijn er trots op het grootste assortiment thema sieraden in Europa te hebben, waardoor er heel veel keuze is. Daarnaast zijn nagenoeg alle sieraden op voorraad in ons eigen magazijn waardoor de levertijd binnen Nederland gemiddeld 1 dag bedraagt. Naast onze uitgebreide klantenservice verzenden wij onze sieraden wereldwijd in een fraaie cadeauverpakking en rekenen geen verzendkosten.

Mooye Sieraden

Pluspunten
Snelle levering en verpakt in een degelijke verpakking. Degene die het ontvangen heeft is er zeer blij mee.

Anneke
Alkmaar

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten

Bedeltje bleek zonder kettinkje te zijn. Ik vond het al duur
Antwoord Mooye Sieraden
Goedendag,

Jammer dat u ons met een 4 beoordeeld aangezien er duidelijk in de tekst staat dat de zilveren hanger zonder ketting geleverd wordt.

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Snelle levering, gratis retouren!

Sadir

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
Nou goed geregeld ,alles neetje
Ik kon niet bellen was niemaand aan de lijn,dus mider goed
Cristina
Velp

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Nadat ik een te korte ketting had gekregen. Werd er direct een nieuwe opgestuurd
Had op maandag besteld. Alles was op voorraad. Kreeg het pakketje pas donderdag binnen. Dat was jammer. Was voor woensdag voor een verjaardag....
Margareth

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Wendy
Ronse

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
zeer tevreden, spoedverwerking was perfect!

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
Echt super afhandeling

Alexandra Falk
8380 Zeebrugge-Bad

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
hele snelle levering

Nancy
Grimbergen

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten
Snelle levering, prima ervaring gehad.

Marja
Valkenswaard