Website: https://www.zilverenhangers.nl
Adres: Postbus 144 4300 AC
Plaats: Zierikzee

Hartelijk welkom op onze Mooye Sieraden pagina! Graag vertellen wij hoe Mooye Sieraden is ontstaan, wat wij zijn, onze passie en hoe wij ons onderscheiden van anderen.

Ontstaan Mooye Sieraden:
Vrienden van ons waren op zoek naar een speciaal zilveren hangertje, maar konden deze nergens vinden. Het aanbod bij de meeste juweliers, maar ook in online webwinkels bestaat veelal uit merksieraden, terwijl merkloze thema sieraden weinig tot niet aangeboden worden. Vanuit onze passie voor sieraden hebben wij contact gezocht met diverse Europese zilversmeden en besloten wij een collectie samen te stellen van, met name, zilveren sieraden. Zo begon onze Mooye® Collectie met 300 kettinghangers met als doel een fraaie collectie zilveren thema sieraden te leveren voor een redelijke prijs.
Onze eerste webwinkel startte in 2012 onder de naam www.zilverenhangers.nl. Door het succes van deze webwinkel is het assortiment is in korte tijd gegroeid van 300 kettinghangers tot het grootste assortiment zilveren thema sieraden in Europa.

Wat is Mooye Sieraden:
Mooye Sieraden is de verzamelnaam van eigen sieraden webshops met een Mooye® Collectie sieraden. De Mooye® Collectie bestaat uit kettinghangers, kettingen, oorbellen, armbanden, kettingen in zilver, goud, tin, rvs, brons, glas, titanium etc. verdeeld over zes Mooye webwinkels: www.zilverenhangers.nl, www.goudenhangers.nl, www.kettinghangers.nl, www.oorsieraden.nl, www.zilverenarmbanden.nl en www.zilverenkettingen.nl.

Passie:
Eigenlijk kunnen we dit in het kort samenvatten; met onze Mooye® Collectie willen wij iedereen een heel ruim en betaalbaar sieraden assortiment aanbieden. Daardoor hebben wij altijd een origineel, passend en blijvend cadeau om aan een ander te geven of zelf te krijgen.

Wat maakt de Mooye ® Collectie anders dan andere aanbieders van sieraden:
Bij het samenstellen van de Mooye® Collectie hebben wij een aantal belangrijke elementen samengebracht. De meeste sieraden zijn handgemaakt en komen voornamelijk uit Europa. Onze sieraden zijn van hoge kwaliteit en hebben een hoog afwerkingsniveau. Wij zijn er trots op het grootste assortiment thema sieraden in Europa te hebben, waardoor er heel veel keuze is. Daarnaast zijn nagenoeg alle sieraden op voorraad in ons eigen magazijn waardoor de levertijd binnen Nederland gemiddeld 1 dag bedraagt. Naast onze uitgebreide klantenservice verzenden wij onze sieraden wereldwijd in een fraaie cadeauverpakking en rekenen geen verzendkosten.

Mooye-Sieraden
19730 keer bekeken

Gepubliceerd op: 17/10/2018

ying yang hanger

Yvonne Anavim
Israel

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Zilveren babyhanger
Pluspunten
Mooi sieraad, netjes verpakt.
Wel wat duur.
Mandy

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Zilveren zwaluw en zilveren ketting.

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Zilveren hangertje in de vorm van een garnaal met karabijnslotje. Viel wel wat kleiner uit als verwacht.
Pluspunten
Geschenkverpakking maakt het feestelijk en af

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Ketting met hangertje
Pluspunten
Nette prijzen, snelle levering

Steven

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Zilveren hanger in de vorm van een camera
Pluspunten
Gewoon zoals het hoort.

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Kettinghanger
Pluspunten
Leuke hanger en snelle levering.

Ferry

Gepubliceerd op: 02/10/2018