Website: https://www.zilverenhangers.nl
Adres: Postbus 144 4300 AC
Plaats: Zierikzee

Hartelijk welkom op onze Mooye Sieraden pagina! Graag vertellen wij hoe Mooye Sieraden is ontstaan, wat wij zijn, onze passie en hoe wij ons onderscheiden van anderen.

Ontstaan Mooye Sieraden:
Vrienden van ons waren op zoek naar een speciaal zilveren hangertje, maar konden deze nergens vinden. Het aanbod bij de meeste juweliers, maar ook in online webwinkels bestaat veelal uit merksieraden, terwijl merkloze thema sieraden weinig tot niet aangeboden worden. Vanuit onze passie voor sieraden hebben wij contact gezocht met diverse Europese zilversmeden en besloten wij een collectie samen te stellen van, met name, zilveren sieraden. Zo begon onze Mooye® Collectie met 300 kettinghangers met als doel een fraaie collectie zilveren thema sieraden te leveren voor een redelijke prijs.
Onze eerste webwinkel startte in 2012 onder de naam www.zilverenhangers.nl. Door het succes van deze webwinkel is het assortiment is in korte tijd gegroeid van 300 kettinghangers tot het grootste assortiment zilveren thema sieraden in Europa.

Wat is Mooye Sieraden:
Mooye Sieraden is de verzamelnaam van eigen sieraden webshops met een Mooye® Collectie sieraden. De Mooye® Collectie bestaat uit kettinghangers, kettingen, oorbellen, armbanden, kettingen in zilver, goud, tin, rvs, brons, glas, titanium etc. verdeeld over zes Mooye webwinkels: www.zilverenhangers.nl, www.goudenhangers.nl, www.kettinghangers.nl, www.oorsieraden.nl, www.zilverenarmbanden.nl en www.zilverenkettingen.nl.

Passie:
Eigenlijk kunnen we dit in het kort samenvatten; met onze Mooye® Collectie willen wij iedereen een heel ruim en betaalbaar sieraden assortiment aanbieden. Daardoor hebben wij altijd een origineel, passend en blijvend cadeau om aan een ander te geven of zelf te krijgen.

Wat maakt de Mooye ® Collectie anders dan andere aanbieders van sieraden:
Bij het samenstellen van de Mooye® Collectie hebben wij een aantal belangrijke elementen samengebracht. De meeste sieraden zijn handgemaakt en komen voornamelijk uit Europa. Onze sieraden zijn van hoge kwaliteit en hebben een hoog afwerkingsniveau. Wij zijn er trots op het grootste assortiment thema sieraden in Europa te hebben, waardoor er heel veel keuze is. Daarnaast zijn nagenoeg alle sieraden op voorraad in ons eigen magazijn waardoor de levertijd binnen Nederland gemiddeld 1 dag bedraagt. Naast onze uitgebreide klantenservice verzenden wij onze sieraden wereldwijd in een fraaie cadeauverpakking en rekenen geen verzendkosten.

Mooye-Sieraden
20442 keer bekeken

Pluspunten
Mij verzoek om annulering van een gedeelte van de bestelling werd zonder enige moeite en met zeer snelle reactie gehonoreerd. Het betreffende bedrag was binnen enkele dagen teruggestort op mijn rekening.

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Bedel voor ketting + oorbellen

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Zilveren hangertje bij
Pluspunten
Het zilveren hugenotenkruisje - groot dat ik heb gekocht, overtreft mijn verwachtingen. Het is heel mooi gemaakt. Ik heb eerder bij een andere webwinkel een exemplaar gekocht dat maar aan één kant bewerkt bleek te zijn. En dat was nog bijna 10 euro duurder ook. Verder: makkelijk bestellen, goede communicatie en snelle levering.
Ik had een verbetertip, maar zie nu op de site dat die al is doorgevoerd. Onder 'Zilveren Hugenotenkruis ketting hanger - groot' stond toen ik vorige week bestelde als tekst een 'pin'-uitvoering, maar met dezelfde foto en hetzelfde artikelnummer als van de hanger. Ik hoopte dus maar dat ik de goede zending zou krijgen. Dat was gelukkig het geval. En ik zie nu dat die 'dubbelganger' is verwijderd. Dat betekent dat de site actief wordt bijgehouden. Prima!

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Zilveren Hugenotenkruis ketting hanger - groot.

JW

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Ketting + hanger
Pluspunten
Datgene wat je bestelt klopt, de levertijd klopt en de communicatie over wanneer het wordt geleverd is prettig.

Pauline
Vlijmen

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Katrien

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Hangertje voor ketting
Pluspunten
betrouwbaar

michael
berlare

Gepubliceerd op: 09/02/2019

hanger zilver
Pluspunten
Na verzending van bestelde artikel een mail gestuurd krijgen waarin beschrijving staat van hoe het pakketje eruit ziet en wat daar op staat... zodat je weet wat je kan verwachten. Chat gesprek gehad, snel en netjes antwoord.
Van Zutphen
Bussum

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Ketting en hanger besteld.
Pluspunten
Mooi en snel geleverd! Heel mooi!

Karin
Sint nicolaasga

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Kettingkje met Africa en brilliant je op land van herkomst!
Pluspunten
Laten je op tijd weten wanneer je je spullen krijgt en je krijgt het!!!

Susanne
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Fantastische ketting met hanger!