Website: https://www.zilverenhangers.nl
Adres: Postbus 287 1800 AG
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072-5120600

Hartelijk welkom op onze Mooye Sieraden pagina! Graag vertellen wij hoe Mooye Sieraden is ontstaan, wat wij zijn, onze passie en hoe wij ons onderscheiden van anderen.

Ontstaan Mooye Sieraden:
Vrienden van ons waren op zoek naar een speciaal zilveren hangertje, maar konden deze nergens vinden. Het aanbod bij de meeste juweliers, maar ook in online webwinkels bestaat veelal uit merksieraden, terwijl merkloze thema sieraden weinig tot niet aangeboden worden. Vanuit onze passie voor sieraden hebben wij contact gezocht met diverse Europese zilversmeden en besloten wij een collectie samen te stellen van, met name, zilveren sieraden. Zo begon onze Mooye® Collectie met 300 kettinghangers met als doel een fraaie collectie zilveren thema sieraden te leveren voor een redelijke prijs.
Onze eerste webwinkel startte in 2012 onder de naam www.zilverenhangers.nl. Door het succes van deze webwinkel is het assortiment is in korte tijd gegroeid van 300 kettinghangers tot het grootste assortiment zilveren thema sieraden in Europa.

Wat is Mooye Sieraden:
Mooye Sieraden is de verzamelnaam van eigen sieraden webshops met een Mooye® Collectie sieraden. De Mooye® Collectie bestaat uit kettinghangers, kettingen, oorbellen, armbanden, kettingen in zilver, goud, tin, rvs, brons, glas, titanium etc. verdeeld over zes Mooye webwinkels: www.zilverenhangers.nl, www.goudenhangers.nl, www.kettinghangers.nl, www.oorsieraden.nl, www.zilverenarmbanden.nl en www.zilverenkettingen.nl.

Passie:
Eigenlijk kunnen we dit in het kort samenvatten; met onze Mooye® Collectie willen wij iedereen een heel ruim en betaalbaar sieraden assortiment aanbieden. Daardoor hebben wij altijd een origineel, passend en blijvend cadeau om aan een ander te geven of zelf te krijgen.

Wat maakt de Mooye ® Collectie anders dan andere aanbieders van sieraden:
Bij het samenstellen van de Mooye® Collectie hebben wij een aantal belangrijke elementen samengebracht. De meeste sieraden zijn handgemaakt en komen voornamelijk uit Europa. Onze sieraden zijn van hoge kwaliteit en hebben een hoog afwerkingsniveau. Wij zijn er trots op het grootste assortiment thema sieraden in Europa te hebben, waardoor er heel veel keuze is. Daarnaast zijn nagenoeg alle sieraden op voorraad in ons eigen magazijn waardoor de levertijd binnen Nederland gemiddeld 1 dag bedraagt. Naast onze uitgebreide klantenservice verzenden wij onze sieraden wereldwijd in een fraaie cadeauverpakking en rekenen geen verzendkosten.

Mooye-Sieraden
19385 keer bekeken

Pluspunten
Telefonisch ben ik zeer correct en volledig naar wens geholpen, waarna de bestelling online heel eenvoudig was.

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Twee herinneringsspeldjes met een biljarter, voor 2 jubilarissen.
Pluspunten
Netjes optijd geleverd

Irma grund

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Bedel
Pluspunten
Ze waren correct in het afhandelen van de goederen ben van plan om soms nog iets te bestellen

Florent
Stabroek

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Leuk ding het darts pijltje
Pluspunten
Snelle levering en betrouwbaar

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Snelle bezorging prima, verder afwachten hoe het verder gaat.
Was de eerste bestelling bij jullie.

Jeanet
Meppel

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Hanger zilver van Amerikaanse buldog.
Pluspunten
Alles ok
Nvt
Marianne
Finsterwolde

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Enkelkettinkje
Pluspunten
Alles

Nanda
TERNEUZEN

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Netjes en snel geleverd
monique
workum

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Sterrenbeeld hanger

Lambert
Best

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Een dromenvanger hanger
Pluspunten
Duidelijk

Cobie
Almere-Stad