Website: https://www.zilverenhangers.nl
Adres: Postbus 144 4300 AC
Plaats: Zierikzee

Hartelijk welkom op onze Mooye Sieraden pagina! Graag vertellen wij hoe Mooye Sieraden is ontstaan, wat wij zijn, onze passie en hoe wij ons onderscheiden van anderen.

Ontstaan Mooye Sieraden:
Vrienden van ons waren op zoek naar een speciaal zilveren hangertje, maar konden deze nergens vinden. Het aanbod bij de meeste juweliers, maar ook in online webwinkels bestaat veelal uit merksieraden, terwijl merkloze thema sieraden weinig tot niet aangeboden worden. Vanuit onze passie voor sieraden hebben wij contact gezocht met diverse Europese zilversmeden en besloten wij een collectie samen te stellen van, met name, zilveren sieraden. Zo begon onze Mooye® Collectie met 300 kettinghangers met als doel een fraaie collectie zilveren thema sieraden te leveren voor een redelijke prijs.
Onze eerste webwinkel startte in 2012 onder de naam www.zilverenhangers.nl. Door het succes van deze webwinkel is het assortiment is in korte tijd gegroeid van 300 kettinghangers tot het grootste assortiment zilveren thema sieraden in Europa.

Wat is Mooye Sieraden:
Mooye Sieraden is de verzamelnaam van eigen sieraden webshops met een Mooye® Collectie sieraden. De Mooye® Collectie bestaat uit kettinghangers, kettingen, oorbellen, armbanden, kettingen in zilver, goud, tin, rvs, brons, glas, titanium etc. verdeeld over zes Mooye webwinkels: www.zilverenhangers.nl, www.goudenhangers.nl, www.kettinghangers.nl, www.oorsieraden.nl, www.zilverenarmbanden.nl en www.zilverenkettingen.nl.

Passie:
Eigenlijk kunnen we dit in het kort samenvatten; met onze Mooye® Collectie willen wij iedereen een heel ruim en betaalbaar sieraden assortiment aanbieden. Daardoor hebben wij altijd een origineel, passend en blijvend cadeau om aan een ander te geven of zelf te krijgen.

Wat maakt de Mooye ® Collectie anders dan andere aanbieders van sieraden:
Bij het samenstellen van de Mooye® Collectie hebben wij een aantal belangrijke elementen samengebracht. De meeste sieraden zijn handgemaakt en komen voornamelijk uit Europa. Onze sieraden zijn van hoge kwaliteit en hebben een hoog afwerkingsniveau. Wij zijn er trots op het grootste assortiment thema sieraden in Europa te hebben, waardoor er heel veel keuze is. Daarnaast zijn nagenoeg alle sieraden op voorraad in ons eigen magazijn waardoor de levertijd binnen Nederland gemiddeld 1 dag bedraagt. Naast onze uitgebreide klantenservice verzenden wij onze sieraden wereldwijd in een fraaie cadeauverpakking en rekenen geen verzendkosten.

Mooye-Sieraden
20070 keer bekeken

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
netjes geleverd

Rob

Hondenbedeltje

R
Urk

Goed
Pluspunten
Snelle reacties mail... enige jammere is dat ik al een week op mijn pakketje wacht en nog steeds niets heb ontvangen .. Het zou bij post nl liggen maar het duurt nu wel erg lang .... En het is een verjaardagsfeest kado die ik nu dus niet optijd kan geven . ..

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Snelheid van leveren en prijs
Kwaliteit van het artikel erg slecht, bij vullen oogje afgebroken (gevuld door uitvaartbedrijf)
Antwoord Mooye-Sieraden
Helaas is het uitvaartbedrijf onzorgvuldig geweest met het vullen en is dit niet te wijten aan de kwaliteit van de hanger van RVS.
J
DE MEERN

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Assieraad vlinder

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Komen de afspraken en levering na.

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Zilveren aap en een liefdeshandje.
Pluspunten
Voor de eerste keer hier iets besteld en zeer tevreden over jullie. Dank u voor de mail ivm hoe en wanneer mijn pakje werd geleverd zo kon ik tijdig mijn schoonvader inlichten om aanwrzig te zijn.

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Halsketting met snooker hanger
Pluspunten
Jullie hebben veel sierraden. Ik belde omdat mijn bestelling er nog niet was en zonder mijn bestelnummer te zeggen wisten ze waar het over ging echt super.
Dat als er een langere tijd is dat je iets geleverd krijgt dat gemeld word ipv alleen besteld voor 5 uur volgende dag in huis. Wat ik bestelde duurde het namelijk 1.5 week.
Brenda
Burgerbrug

Gepubliceerd op: 01/12/2018

2 zilveren letters aan elkaar gemaakt.