Website: https://www.zilverenhangers.nl
Adres: Postbus 287 1800 AG
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072-5120600

Hartelijk welkom op onze Mooye Sieraden pagina! Graag vertellen wij hoe Mooye Sieraden is ontstaan, wat wij zijn, onze passie en hoe wij ons onderscheiden van anderen.

Ontstaan Mooye Sieraden:
Vrienden van ons waren op zoek naar een speciaal zilveren hangertje, maar konden deze nergens vinden. Het aanbod bij de meeste juweliers, maar ook in online webwinkels bestaat veelal uit merksieraden, terwijl merkloze thema sieraden weinig tot niet aangeboden worden. Vanuit onze passie voor sieraden hebben wij contact gezocht met diverse Europese zilversmeden en besloten wij een collectie samen te stellen van, met name, zilveren sieraden. Zo begon onze Mooye® Collectie met 300 kettinghangers met als doel een fraaie collectie zilveren thema sieraden te leveren voor een redelijke prijs.
Onze eerste webwinkel startte in 2012 onder de naam www.zilverenhangers.nl. Door het succes van deze webwinkel is het assortiment is in korte tijd gegroeid van 300 kettinghangers tot het grootste assortiment zilveren thema sieraden in Europa.

Wat is Mooye Sieraden:
Mooye Sieraden is de verzamelnaam van eigen sieraden webshops met een Mooye® Collectie sieraden. De Mooye® Collectie bestaat uit kettinghangers, kettingen, oorbellen, armbanden, kettingen in zilver, goud, tin, rvs, brons, glas, titanium etc. verdeeld over zes Mooye webwinkels: www.zilverenhangers.nl, www.goudenhangers.nl, www.kettinghangers.nl, www.oorsieraden.nl, www.zilverenarmbanden.nl en www.zilverenkettingen.nl.

Passie:
Eigenlijk kunnen we dit in het kort samenvatten; met onze Mooye® Collectie willen wij iedereen een heel ruim en betaalbaar sieraden assortiment aanbieden. Daardoor hebben wij altijd een origineel, passend en blijvend cadeau om aan een ander te geven of zelf te krijgen.

Wat maakt de Mooye ® Collectie anders dan andere aanbieders van sieraden:
Bij het samenstellen van de Mooye® Collectie hebben wij een aantal belangrijke elementen samengebracht. De meeste sieraden zijn handgemaakt en komen voornamelijk uit Europa. Onze sieraden zijn van hoge kwaliteit en hebben een hoog afwerkingsniveau. Wij zijn er trots op het grootste assortiment thema sieraden in Europa te hebben, waardoor er heel veel keuze is. Daarnaast zijn nagenoeg alle sieraden op voorraad in ons eigen magazijn waardoor de levertijd binnen Nederland gemiddeld 1 dag bedraagt. Naast onze uitgebreide klantenservice verzenden wij onze sieraden wereldwijd in een fraaie cadeauverpakking en rekenen geen verzendkosten.

Mooye-Sieraden

Pluspunten
Precies zoals gecommuniceerd. Snelle levering, mooi verpakt.

Manon
Leiden

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Zilveren hanger

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten
Collect

Tanja
Beek

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Zilveren draadhaar Viszla hanger klein
Pluspunten
Mooi sieraad, vlotte levering
Iets meer duidelijkheid over de bestanddelen van het zilveren hangertje. Het is namelijk zilver, maar de vlam is goudkleurig. Ik kan geen informatie vinden of en waarmee het goudkleurig is geverfd of dat de vlam misschien van goud is. Dat laatste betwijfel ik overigens aangezien daar geen melding over wordt gemaakt op de site. Mvg Esther
Esther
Voorschoten

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Zilveren hanger Vrijheidsbeeld
Pluspunten
Snelle levering en mooi product.

Tjitske

Gepubliceerd op: 11/05/2018

Zilver ketting met hanger
Pluspunten
Correcte en snelle levering .

Luc
Hasselt Be

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Hanger fototoestel en ketting.
Pluspunten
supersnelle levering, verzendig keurig ingepakt in brievenbusdoosje !
geen idee
Jeannette
Voorthuizen

Gepubliceerd op: 10/05/2018

ketting met hangertje
Pluspunten
Snelle levering. Vandaag besteld, morgen in huis.
Ze komen de afspraken goed na, en daarnaast worden er mooie producten geleverd!
N.k

Gepubliceerd op: 09/05/2018

Zilveren ketting met hanger.
Pluspunten
Goede website
Eric
Alkmaar