Website: www.mooiesneakers.nl
Adres: Postbus 96 3417 ZH
Plaats: Montfoort

MooieSneakers.nl

Pluspunten
Goede en snelle klantenservice!

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten
Ik heb het product gisteren besteld en het wordt vanavond al geleverd. Toen ik navraag deed per mail betreft de levering van mijn bestelling, kreeg ik vrijwel direct een reactie van Anouk met een passend antwoord.
Ik zou jullie de tip willen geven om jullie site net zo professioneel te maken (qua vormgeving) als jullie klantenservice en ordermanagement.

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Perfect. Ik ga hier vaker bestellen.

Jeroen de Bie

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Goed in overleg
Het sisteem is en beetje krom
Margaretha
Dronten

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Snel en betrouwbaar. Goede klantenservice.
Shirley
Wierden

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Het ziet er goed uit op de website, het aanbod aan schoenen is goed. De klantenservice heeft een snelle responsie na het weekend. Het betalen gaat makkelijk en snel.
Leveren wat je belooft, wanneer een schoen voor een lage prijs erin staat niet de order annuleren. Wanneer je dit wel doet een alternatief aanbieden aan je klant of een andere oplossing aanbieden. Niet alleen melden dat de order geanulleerd is. En zowieso vermelden dat het geld wordt terug gestort(wat jullie overigens wel netjes gedaan hebben)
Ik hoop dat jullie per ongeluk de schoen die ik wilde voor een lage prijs erop hebben gezet.
Antwoord MooieSneakers.nl
Door een systeem fout waren al onze prijzen en voorraden door elkaar heen verwisseld. De order die jij vervolgens hebt geplaatst konden wij niet uitleveren omdat er simpelweg geen voorraad aanwezig was. Nog dezelfde dag hebben we jou netjes het aankoopbedrag teruggestort.
Miljo Weimar

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
Ziet er allemaal knap uit en het cijfer van 9.1 is lovend. Daar is het in mijn ogen ook mee gezegd.
Na een bestelling kreeg ik te horen dat de geadverteerde prijs niet correct was. Daardoor werd mijn bestelling van 2 paar geannuleerd.
Ik kon de schoenen weer bestellen maar nu volgens een prijs die vele malen hoger was. Naar eigen zeggen volgens eigen voorwaarden en rechten...helaas zegt het consumentenrecht wat anders.
Na diverse mailtjes heen en weer kreeg ik te horen dat er wat privé omstandigheden waren. Daarnaast kreeg ik 20% korting op een paar naar keuze. Zakelijk gezien slim..maar 20% op een prijs die niet de goedkoopste van Nederland is (waarmee geadverteerd wordt) is een sigaar uit eigen doos.
Inmiddels de schoenen ergens anders gekocht waar ze wel voor de geadverteerde prijs werden verkocht.
169 euro was volgens hen een nette prijs..
Maar binnen 5 minuten kan je ze gewoon vinden voor 100 euro. De schoen is namelijk al ruim een half jaar op de markt.
Volgens hen chanteerde ik de situatie? Dat is best een grove belediging. Ik wees hen alleen op het consumentenrecht en vroeg naar de rechten waar zij mee werkten. Die heb ik nimmer...na diverse mails...gekregen. jammer dat er toch nog webshops zijn die niet volgens het keurmerk werken..waarbij ze wel zijn aangesloten. Ik heb de zaak inmiddels daar ook voorgelegd.
Fouten maken kan altijd. Maar een juiste zakelijk en meedenken oplossing zoeken is niet iedereen meegegeven. 20% korting geven op een brutoadviesprijs is misleidend. Was van de week (eind februari) nog in het nieuws.
Als jullie daar nou eens mee ophouden..kan je misschien savonds met een eerlijker gevoel naar bed.
Antwoord MooieSneakers.nl
Door een systeem fout waren al onze prijzen en voorraden door elkaar heen verwisseld. De 3 orders die jij vervolgens snel hebt geplaatst konden wij helaas niet uitleveren. Sorry daarvoor. Nog dezelfde dag hebben wij daarom jouw order netjes gecrediteerd.

Wij hebben een officieel webshop keurmerk omdat wij ons altijd netjes aan alle officiele regels houden. Ben je het niet eens met onze beslissing wat betreft jouw bestellingen dan kun je bij hun eventueel een klacht indienen en gaan ze naar jouw klacht kijken.

Link : https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/webwinkel/?key=14341
Sebastiaan otten
Alkmaar

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Snelle levertijd en vriendelijke bezorger. Ivm een dubbele levering er toch samen met het bedrijf eruit gekomen om 1 paar gratis te retourneren.
Wanneer er iets niet goed beschreven wordt in de bestelling en er geen orderbevestiging is gestuurd naar de klant, dan ook het artikel niet opsturen als bedrijf.
Gouda

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Snel, goedkoop en betrouwbaar
Martine

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
ALLES HELEMAAL PERFECT !!!

Klaas

Gepubliceerd op: 14/03/2019