Website: www.mijnmomentum.nl
Adres: Lansinksweg 7 7666NH
Plaats: Fleringen

Momentum

Pluspunten
Momentum werkt echt, als je je precies aan de richtlijnen houdt. Het boekje is leuk geschreven en zeer motiverend. De aanvullende apps zijn informatief en geven het gevoel van betrokkenheid.
Omdat ik al meerdere keren een programma bij Momentum heb gevolgd, heb ik geen behoefte meer aan nòg een boekje. Ik heb er inmiddels al vier. Ik zou het zeer op prijs stellen als er voor mij een 'vervolgprogramma' oid is voor mensen die al vaker hebben deelgenomen aan het Momentumprogramma, in ieder geval een aangepast pakket, met aangepaste prijs, in plaats van het starterspakket.
Carien

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Allereerst het bedrijf doet wat het belooft. Het is snel, gemakkelijk en gezond afvallen zonder hongergevoel en het geeft je de bouwstenen voor een duurzaam verbeterd voedingspatroon. De prijs kwaliteit is heel goed en omdat het zonder pillen of poeders werkt is het inspirerend om vol te houden op de lange termijn. Je huid gaat stralen, je wordt snel en merkbaar strakker en als je een kuur hebt gedaan voelt het echt alsof je weer even bent gereset.
Rolinde Hoorntje

Gepubliceerd op: 14/04/2017

Pluspunten
Methode werkt
Ondersteuningmails zijn best waardeloos. Heb je niks aan
Antwoord Momentum
Hoi S,
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de begeleiding als waardeloos hebt ervaren. We zijn er nog niet zo lang geleden mee gestart, dus zijn druk bezig met verbeteren. Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom! Recepten e.d. gaan we sowieso toevoegen. Hoop dat je wel het gewenste resultaat hebt bereikt. Suggesties/verbeteringen zijn altijd welkom op info@mijnmomentum.nl
Bij voorbaat dank!
Danuta Stuyver
S

Gepubliceerd op: 13/04/2017

Goede begeleiding
Mooi e book
Heb geen email begeleiding gehad, misschien had ik het moeten vragen
Ellen
Almelo

Gepubliceerd op: 28/03/2017

Pluspunten
Naast het feit dat programma werkt (van 92 kg naar 81 kg in vijf/zes weken), was het voor mij ook bijzonder makkelijk vol te houden. Ik voel mij inmiddels een stuk vitaler en onafhankelijker van koolhydraat-rijk voedsel/heb het niet meer 'nodig' om m'n dagen door te komen. Sterker nog, ik ben zelfs een beetje gehecht geraakt aan m'n nieuwe eet-patroon!
Roger

Gepubliceerd op: 26/03/2017

Pluspunten
ik ben 10kg afgevallen zonder problemen

BJ
Meppel

Gepubliceerd op: 24/03/2017

Pluspunten
Geeft een goede begeleiding
Meer recepten aanleveren aan klanten.
Alwin van Vessem
Rhenen

Gepubliceerd op: 23/03/2017

Pluspunten
Heerlijke recepten
Susanne
Wormerveer

Gepubliceerd op: 22/03/2017

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke uitleg.
Bij online bestelling, toch persoonlijke coach aanwijzen die per mail contact opneemt met klant.

Ik ben bekend met Grip op koolhydraten van Yvonne Lemmens. Vind momentum dieet te streng ivm uitsluiten van kaas.
Kim Spijkhoven
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 21/03/2017

Pluspunten
Prima, heldere informatie, mooi uitgevoerd materiaal, ik word niet voortdurend lastiggevallen via mail, inmiddels zijn aantal collega's ook bezig en enthousiast.
Annette

Gepubliceerd op: 21/03/2017