Website: http://modual.me
Adres: Nickeriestraat 52-2 1058 VZ
Telefoon: 020 - 218 18 70

Modual

Pluspunten
snel, ter zake kundig, goed geprijsde service

AMT Led
Velp

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Zeer goed bereikbaar. Doen wat ze beloven. Mooie website in goed overleg gemaakt. Makkelijk zelf bij te houden. Vriendelijke en zorgvuldige service.

MIDDELBURG

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
vriendelijk, snel, accuraat, je site is makkelijk aan te passen; what you see is what you get. goede helpdesk.
moment van live-gang even overleggen, zodat mail ook gelijk ingesteld kan worden. mail overzetten ging niet zonder helpdesk.
Suzanne de Kanter Architectuur & Interieur
Goes

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Kan niet anders zeggen dan dat ik heel goed wordt geholpen als ik een vraag heb,. Zelfs als die niet helemaal bij jullie hoort... wordt er toch mee naar een oplossing gezocht. aardige mensen en snelle hulp.

Lieke
Nuland

Gepubliceerd op: 22/12/2018

Pluspunten
Super snel geregeld allemaal, ze luisteren echt naar je en ook toen ik op het laatste moment nog dingen wilde veranderen kon dat gewoon. Site is echt mooi geworden.
Webshop?
David

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
De methode van Modual paste mij precies, geen tijd om intensief met de website aan de slag te gaan. Andere bedrijven vragen vaak eerst een heleboel input, maar als de eerste opzet klaar is, na het eerste gesprek komt de input vanzelf, en dan is er snel een prima website in de lucht, met fijne betrokken medewerkers!
Neem, ga zo door!, waar mogelijk zal ik jullie bedrijf aanbevelen, met name aan mensen die in een soortgelijke situatie zitten.
Ruud Megens, RMS Advies
Ravenstein

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Ik heb nooit problemen gehad met ontvangen mail en bereikbaarheid van mijn website. Ook ben ik erg prettig begeleid bij het maken van de site.
Bovendien doen medewerkers er alles aan om te helpen als bij het overzetten van gegevens op een andere computer de mail niet meer werkt. Het bleek een fout op mijn computer te zijn en die is zeer vakkundig opgelost. Ik ben erg tevreden!!

Praktijk voor Remedial Teaching

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
snelle bouw van website, zoals ik het wilde.
goede communicatie onderling

fretwork shop
Puth

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Ik heb 1 keer gebeld vanwege een probleempje met de site. Dit werd meteen goed opgepakt en naar tevredenheid verholpen. Prima.

Deurne

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Ik ben zelf niet heel handig met computerprogramma's, en daarom is Modual perfect voor mij. Altijd kan ik op ondersteuning rekenen als ik contact opneem, ik hoef er eigenlijk nooit op te wachten. De communicatie is helder en concreet, ik kan daarna altijd weer verder. Ook als er in de structuur van mijn website iets aangepast moet worden (je bedrijf verandert, andere hoofdstukken toevoegen), is de drempel zeer laag om dat via Modual support voor elkaar te krijgen. Ik hou ervan! De site is nog steeds prachtig en ik krijg er regelmatig complimenten over, de meeste klanten komen via mijn website dus het is letterlijk mijn visitekaartje.

Willemien Schouten tekenen en schilderen
Rhenen