Website: http://modual.me
Adres: Nickeriestraat 52-2 1058 VZ
Telefoon: 020 - 218 18 70

Modual

Pluspunten
Je helpen je goed op weg door de website te maken, heb je vragen dan worden die ook goed beantwoord
Iets meer op de achtergrond meekijken en eventueel feedback geven. Ik heb soms het gevoel dat het alleen het maken van de site was en daarna je laten drijven op drijfzand.
Antwoord Modual
Hi Yolaine,

We hebben naar aanleiding van je feedback direct contact opgenomen. Hierin hebben we uitgelegd dat we hard bezig zijn met een aantal vernieuwingen en nieuwe producten om onze klanten juist na de eerste oplevering verder te helpen.

Zo gaan we periodiek mailings doen met tips en adviezen, komen we met een aantal ebooks en video’s, gaan we producten introduceren voor zowel organische als betaalde online marketing en gaan we aanvullende support- en contentpakketten aanbieden.

Zoals telefonisch besproken zitten hier een aantal oplossingen tussen die jou goed verder zouden kunnen helpen. Naar aanleiding van het telefoongesprek gaf je aan het review bij te stellen. Mocht je dit nog kunnen doen dan zouden we dit erg op prijs stellen.

Bij eventuele vragen of opmerkingen zitten we klaar. Alle vernieuwingen zijn gepland voor de komende weken en maanden, dus hou onze website en de mail in de gaten voor updates!

Modual
Yolaine

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Je krijgt snel reactie op berichten. Verbeterpunten worden gelijk verwerkt.
Naar mijn mening waren er niet veel opties waardoor je website er niet helemaal uit komt te zien zoals gewenst.

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Veel geduld, snelle afhandeling, voordelig.
Kwaliteit vd de website is matig, had wel iets meer creativiteit verwacht.
AquaRoad Logistics
Berkel & Rodenrijs

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
ze werken snel
vermelden dat exclu op de site staan en dat er btw erop komt daat ben ik de fout ingegaan

dat het bij google een aantal weken duurd voor dat je daar op staat
paardenbloem
nieuwbergen