Website: http://modual.me
Telefoon: 020 - 218 18 70

Gerard
Zevenhuizen

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Mooi ontwerp. Michiel Looijen heeft met me meegedacht en geprobeerd aan al mijn wensen te voldoen. Als iets niet kon, kwam hij aan met een alternatief.
Communicatie kan iets sneller en geregelder. Soms ging er veel tijd voorbij na het laatste contact en was het niet duidelijk wat de stand van zaken was.
Betaling vooraf is erg ongebruikelijk en eerlijk gezegd ook een beetje onprettig. Ik zou voorstellen: aanbetaling vooraf en afrekening pas als de klant tevreden is over het eindproduct. Met het huidige systeem wordt het vertrouwen van de klant op de proef gesteld.
Lasjon Taaltrainingen

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Snelle oplevering van een moderne site!
Prima site, en makkelijk zelf te beheren.
Nu zelf geen gedoe meer met security updates

Gelderland

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Goede prijs-kwaliteitverhouding
Goede service
Uitgebreidere handleidingen voor het gebruik van de website
Sneller handelen
Fitness One More

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
snel, ter zake kundig, goed geprijsde service

AMT Led
Velp

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Maasbree

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Je helpen je goed op weg door de website te maken, heb je vragen dan worden die ook goed beantwoord
Iets meer op de achtergrond meekijken en eventueel feedback geven. Ik heb soms het gevoel dat het alleen het maken van de site was en daarna je laten drijven op drijfzand.
Antwoord Modual
Hi Yolaine,

We hebben naar aanleiding van je feedback direct contact opgenomen. Hierin hebben we uitgelegd dat we hard bezig zijn met een aantal vernieuwingen en nieuwe producten om onze klanten juist na de eerste oplevering verder te helpen.

Zo gaan we periodiek mailings doen met tips en adviezen, komen we met een aantal ebooks en video’s, gaan we producten introduceren voor zowel organische als betaalde online marketing en gaan we aanvullende support- en contentpakketten aanbieden.

Zoals telefonisch besproken zitten hier een aantal oplossingen tussen die jou goed verder zouden kunnen helpen. Naar aanleiding van het telefoongesprek gaf je aan het review bij te stellen. Mocht je dit nog kunnen doen dan zouden we dit erg op prijs stellen.

Bij eventuele vragen of opmerkingen zitten we klaar. Alle vernieuwingen zijn gepland voor de komende weken en maanden, dus hou onze website en de mail in de gaten voor updates!

Yolaine

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Willemijn
Haarlem

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
website is professioneel. Eerste websitebouwer was een zeer vriendelijke, begripvolle en clientvriendelijke man.
Communicatie meer open houden. Wel meteen actie vanuit hun bedrijf bij negatieve ervaring!
Duidelijk uitleg als je erom vraagt. Ondersteuning ook mbt website!
Antwoord Modual
Hi Astrid,

Naar aanleiding van jouw review hebben we direct contact opgenomen. De onduidelijkheden die er waren, met name over de automatische incasso, hebben we weg kunnen nemen.

Je gaf aan de review naar aanleiding van dit gesprek nog aan te passen. Mocht je hier nog de kans voor zien zouden wij dat erg waarderen. Bij eventuele vragen, opmerkingen of andere onduidelijkheden zitten wij klaar om te helpen.

AVZ
Son

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
erg commercieel. Ondernemen zomaar actie zonder duidelijk overleg; stampen gewoon door!
Misbruiken je automatische incasso.

Son
17/12/2018

Pluspunten
Zeer goed bereikbaar. Doen wat ze beloven. Mooie website in goed overleg gemaakt. Makkelijk zelf bij te houden. Vriendelijke en zorgvuldige service.

MIDDELBURG

Gepubliceerd op: 31/12/2018