Website: http://www.mobieltjesdokter.nl
Adres: De Promesse 115 8232VZ
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320711380

Over Ons

MobieltjesDokter (voorheen Simlock.nu) is al meer dan 12 jaar gespecialiseerd in het repareren van mobiele telefoons en aanverwante producten.

Het team

Door onze serieuze werkwijze door de jaren heen, hebben wij de mogelijkheid gekregen om dealer te worden van originele onderdelen van verschillende A-merken. Echter, soms zijn er alternatieve onderdelen die naar onze mening net zo goed presteren. Deze onderdelen worden uitvoerig door ons getest alvorens wij deze aanbieden.

Hiernaast voeren wij onze diensten met véél zorg uit. Immers, als u tevreden bent met het geleverde zult u dit door vertellen aan uw relaties, zodat zij in de toekomst ook diensten zullen afnemen bij MobieltjesDokter.

Klantcontact

Gebruikers en klanten hebben tegenwoordig het laatste woord over de kwaliteit en service. Als je als leverancier en reparateur aanrommelt, wordt het gemeld. U kunt onze onafhankelijke gebruikerservaringen lezen via Marktplaats en Kiyoh.

Indien er toch nog iets onduidelijk is of u heeft gewoon nog wat vragen, bel of mail ons dan gerust zodat wij uw vragen kunnen beantwoorden.

MobieltjesDokter

Pluspunten
Mijn toestel hier laten repareren de reparatie verliep snel en goed zoals afgesproken. Een duidelijk en vakkundige uitleg gehad van de medewerkers top service !!
Damian

Gepubliceerd op: 01/03/2018

Pluspunten
Top service !
Medewerkers met veel kennis !

Jack Verheul
Dronten

Gepubliceerd op: 01/03/2018

Pluspunten
Aardige medewerkers.
Schone winkel.
Kwaliteit super.

Janneke

Gepubliceerd op: 01/03/2018

Pluspunten
Prima service, mijn toestel binnen half uur gerepareerd voor een betaalbare prijs

K. Van der Horst
Elburg

Pluspunten
Ik voel me opgelicht. Scherm gerepareerd voor fors bedrag. Na aantal weken scherm weer defect n.a.v. verkeerd plaatsen (stukje oud glas onder het nieuwe scherm gebleven). Konden niks voor me betekenen en geen garantie. K*T bedrijf.
Antwoord MobieltjesDokter
Beste, helaas geven wij alleen garantie als het scherm niet na behoren functioneert of een dooi pixel. Als een oude glas stukje achter was gebleven zou het beeldscherm niet eens aansluiten. Wij vinden het zeer jammer dat u het zo ervaart. Helaas in dit geval kunnen wij voor u niks betekenen. Met vriendelijke groet, Mobieltjesdokter.
Stephan

Gepubliceerd op: 09/02/2018

Pluspunten
1 aardige medewerkster, nemen de tijd voor je
Service!!!!!!!! Probeer een klant te behouden door service te verlenen
Harold

Gepubliceerd op: 11/01/2018

trudy
LELYSTAD

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten
Snelle service voor en goede prijs!!
Bas

Gepubliceerd op: 01/01/2018