Website: http://www.mobieltjesdokter.nl
Adres: De Promesse 115 8232VZ
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320711380

Over Ons

MobieltjesDokter (voorheen Simlock.nu) is al meer dan 12 jaar gespecialiseerd in het repareren van mobiele telefoons en aanverwante producten.

Het team

Door onze serieuze werkwijze door de jaren heen, hebben wij de mogelijkheid gekregen om dealer te worden van originele onderdelen van verschillende A-merken. Echter, soms zijn er alternatieve onderdelen die naar onze mening net zo goed presteren. Deze onderdelen worden uitvoerig door ons getest alvorens wij deze aanbieden.

Hiernaast voeren wij onze diensten met véél zorg uit. Immers, als u tevreden bent met het geleverde zult u dit door vertellen aan uw relaties, zodat zij in de toekomst ook diensten zullen afnemen bij MobieltjesDokter.

Klantcontact

Gebruikers en klanten hebben tegenwoordig het laatste woord over de kwaliteit en service. Als je als leverancier en reparateur aanrommelt, wordt het gemeld. U kunt onze onafhankelijke gebruikerservaringen lezen via Marktplaats en Kiyoh.

Indien er toch nog iets onduidelijk is of u heeft gewoon nog wat vragen, bel of mail ons dan gerust zodat wij uw vragen kunnen beantwoorden.

MobieltjesDokter

Pluspunten
goed sevies komen afspraken na , ook na aanhouden problemen goed hersteld .

Gerard

Gepubliceerd op: 02/12/2017

Pluspunten
je word snel en kundig geholpen, van tevoren een goede prijs indicatie

Romkes
Urk

Gepubliceerd op: 01/12/2017

Pluspunten
Ze voeren reparaties snel uit.
Goed luisteren naar de klant
Ruud

Gepubliceerd op: 01/12/2017

Pluspunten
Snel. Correcte afhandeling. Je krijgt wat wordt beloofd. Deskundig en nog nonsens.
Parkeren
John

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Snelle service, prijs.
Heb wel gemerkt dat mijn nieuwe scherm van iets mindere kwaliteit is dan het origineel, maar dat viel ook wel te verwachten
Arthur

Gepubliceerd op: 29/11/2017

trudy
LELYSTAD

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
Elk mankement aan het mobieltje wordt serieus behandeld.
Je kunt erop rekenen dat de garantie van drie maanden inderdaad geldt;is er iets niet niet goed; dan andere lader of ander onderdeel. Het is er zakelijk, maar toch ook menselijk. Er hangt een positieve sfeer. Aan elke mogelijkheid wordt gedacht. Ook is men er gul: lage abonnementskosten met onbeperkt bellen of het weggeven van een telefoonhoesje is geen probleem.
Ik voel mij als vrouw fijn behandeld door de vrouwelijke medewerkers, maar voel iets van weerstand of contactvermijding bij het geholpen worden door een man. Cultuurverschil?

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
Zeer goede informatie over mankement aan tablet. Goed advies en na bestelling nieuwe batterij snelle reparattie.
Kees

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
Zeer goed geholpen op een prettige manier. Er wordt meegedacht! Super dus en vlotte werkwijze. Ze weten heel goed waar ze het over hebben en dat is wel fijn voor een leek!!

Monique
Lelytad

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
Goed behandeling
Goede registratie van persoonlijke gegevens en reeds gedaande reparaties

Gepubliceerd op: 25/11/2017