Website: http://www.mobielalsnieuw.nl
Adres: Edisonweg 30 4207HG
Plaats: Gorinchem

Mobielalsnieuw.nl

Pluspunten
Goede communicatie, vriendelijke service, bereikbaarheid, kwaliteit product, gebruiksvriendelijke website.
Levertijd product, prijs.
Alden/UvA

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
Ik heb mijn telefoon netjes op tijd ontvangen en ben erg tevreden met het toestel. Goede service!

Celine

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Op 26 februari jl. heb ik bij Mobielalsnieuw.nl een iPhone 6S 64 GB - goed - gekocht. Had het in huis binnen de tijd zoals vermeld was. Het uiterlijk van het toestel - goed - was boven mijn verwachting. Het was werkelijk een - goed - toestel en beter dan omschreven! De batterij was 98%. Gezien ik een goed toestel had ik verwacht dat dit misschien minder zou kunnen zijn maar in tegendeel. Zeer tevreden!

Pluspunten - het uiterlijk veel beter dan verwacht.
niet iedereen heeft een nieuwe laadset nodig. Zag later pas dat ik deze ook zonder kon bestellen. Misschien kunnen jullie dit iets beter tonen op de website.
Melissa

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Fantastische service op maat. Had een iPhone 7 (Als Nieuw) aangeschaft waarvan de batterij (mijns inziens) niet helemaal optimaal functioneerde. Dit was voor Mobielalsnieuw geen probleem. Ik kon de telefoon (gratis) terugsturen en binnen 2 dagen had ik 'm weer in huis met een compleet nieuwe batterij erin (100% batterij capaciteit). Zo moet service zijn!
Geef bij het toestel op de site duidelijke(re) info over de precieze status van de batterij, bijv de batterijcapaciteit % icm cycle count. Dit maakt wat mij betreft de keuze om te kiezen uit de 4 verschillende productcondities ook wat makkelijker.
Nijmegen

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Helpful and professional staff!

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Ivan