Bedrijfsgegevens

Website: https://mobico.nl/
Adres: van Randwijcklaan 14 3814AL
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 0334669100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Mobico
totaal score
9.3
Prijs
9.5
Betrouwbaarheid
9.4
Personeel
9.5
Snelheid/Levertijd
9.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
5 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
570 beoordelingen (12 maanden)
743 beoordelingen (totaal)
21775 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
82% (469)
15% (88)
1% (7)
1% (4)
0% (2)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
Prijs en Levering
Verbeterpunten
Te leveren goederen en aftersales! Mijn Iphone6 (met lichte gebruikerssporen) ontvangen en in gebruik genomen. De Iphone in een hoesje met flap gedaan ter protectie in plaats van de bijgeleverd hoesje. Na een tijdje kwam ik er achter dat de telefoontjes die ik kreeg aan de andere kant niet te verstaan waren, bij bluetooth/auto was er niets aan de had. Nadat ik de nodige acties had ondernomen die Mobico mij had opgegeven bleek dit nog niet te helpen en heb ik onder nummer 13275 de iphone geretourneerd. Bij het invullen van het formulier en het opgeven van beschadigingen zag ik dat het scherm linksboven kraakte en er een kiertje zichtbaar was tussen scherm en frame (blijkt een bekend probleem te zijn) daarnaast viel me ook op dat een stuk van het scherm voor het oog van de camera zichtbaar was dit blijkt ook een bekend probleem te zijn. Als met al heb ik niet het idee dat dit een goed nagekeken en op en top telefoon is voor deze prijs! Op 15-11 is de telefoon in ontvangst genomen bij Mobico, helaas krijg je hiervan geen bevestiging of houden ze je op de hoogte. Verzend dus aangetekend, want anders hoor je dus niets!!! Een week later gebeld wat de status was. Het was bekend dat hij in repartie is (zonder naar een nummer of iets te vragen?) en dat hij verzonden zou worden. Exact het zelfde verhaal vorige week te horen gekregen. En tot aan heden nog niets vernomen (bijna 3 weken verder) via telefoon of mail. Zeer slechte zaak en teleurstellend!!
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Snelheid/Levertijd
Antwoord Mobico
Beste Dennis,

Bedankt voor uw feedback

Jammer dat u het zo ervaart.
Wij hebben een telefoon teruggestuurd gekregen die heel erg is verbogen. Het flaphoes kan niet tegen de impact op die de telefoon heeft geleden. En helaas valt impactschade ook niet onder de garantie.
Wij hebben alsnog ons best gedaan om u tegemoet te komen in de kosten. En wij blijven ook bereid om u te helpen mocht u dit willen.

Wij zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat onze service (nog) beter wordt.

Met vriendelijke groet,

Tim
Dennis
Haarlem

Gepubliceerd op: 19/12/2017
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Duidelijke site
Goed bereikbaar via mail op telefoon
Verbeterpunten
Levertijd naar België bedraagt 3 dagen, moesten ze dit op de site vermelden dan kunnen we daar rekening mee houden in het bestelpatroon. Had ik dit eerder geweten dan was deze review positief.
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Snelheid/Levertijd
Sven
Brugge

Gepubliceerd op: 13/06/2017
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Zeer goede telefoon
Snelle levering
Verbeterpunten
Jammer dat er geen screenprotector bij zit zoals jullie blijven adverteren maar dus al lang niet meer het geval is.
Ook worden er neppe Iphone oortjes bij geleverd, niet de originele dus.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord Mobico
Beste van Vliet,

Bedankt voor uw review. Waarschijnlijk is een verpak fout geweest waardoor de screenprotector en hoes niet is meegeleverd. Als u contact opneemt met onze klantenservice dan zullen wij deze alsnog nasturen. Om u tegemoet te komen zullen we er nog een extra setje oordopjes bij doen.

Met vriendelijke groet,
Arjan
van Vliet
Krimpen aan den IJssel

Gepubliceerd op: 02/06/2017
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Nadat ik mijn toestel had besteld stond er dat ik een gratis screenprotector en hoesje zou krijgen. Helaas zat het hoesje er niet bij. Dus moest ik mailen. Gelukkig is het daarna wel direct gestuurd. Had het liever in een keer allemaal, maar het was netjes opgelost.
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Snelheid/Levertijd
Edwin
Staphorst

Gepubliceerd op: 21/05/2017
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Goed aanbod, fijne keuzemogelijkheid tussen verschillende soorten staat van de gebruikte spullen. (hoe meer gebruikssporen, des goedkoper)
Verbeterpunten
Zet ergens op de website erbij dat refurbished producten zonder BTW worden ingekocht en verkocht. Nu kunnen ZZP'ers die liever geen hoofdprijs voor een iPhone willen betalen nu geen aangeschafte producten zakelijk opgeven bij de fiscus. Iets wat ik achteraf pas achterkwam, best zuur.
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Snelheid/Levertijd
Suzan
Limburg

Gepubliceerd op: 08/05/2017
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
ondanks de minpunten zijn ze heel vriendelijk en begripvol gebleven. uiteindelijk is het allemaal netjes opgelost, ik kreeg zelfs een hoesje en screenprotector na een van mijn problemen. een goede en makkelijke communicatie.
Verbeterpunten
ik had een iphone 6s 64 gb Refurbished besteld. Bij de bestelling koos ik voor de optie achteraf betalen. later kreeg ik een telefoontje dat dit niet mogelijk was. Ik moest dus een andere manier van betalen kiezen omdat post nl dit niet boven de 500 euro doet. haal dit van de site af voor de volgende klant. vervolgens kreeg ik het toestel, heb ik het meteen getest. de oplader bleef niet goed zitten, de oortjes zijn nep en de batterij van dit toestel ging sneller leeg als de iphone 5s van mijn vriendin. refurbished heeft zijn nadelen natuurlijk maar het toestel was niet oke voor mij.
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Snelheid/Levertijd
eva
boekel

Gepubliceerd op: 18/04/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
ondanks de minpunten zijn ze heel vriendelijk en begripvol gebleven. uiteindelijk is het allemaal netjes opgelost, ik kreeg zelfs een hoesje en screenprotector na een van mijn problemen.
Verbeterpunten
ik had een iphone 6s 64 gb Refurbished besteld. Bij de bestelling koos ik voor de optie achteraf betalen. later kreeg ik een telefoontje dat dit niet mogelijk was. Ik moest dus een andere manier van betalen kiezen omdat post nl dit niet boven de 500 euro doet. haal dit van de site af voor de volgende klant. vervolgens kreeg ik het toestel, heb ik het meteen getest. de oplader bleef niet goed zitten, de oortjes zijn super nep en de batterij van dit toestel ging sneller leeg als de iphone 5s van mijn vriendin. refurbished heeft zijn nadelen natuurlijk maar het toestel was niet oke voor mij.
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Snelheid/Levertijd

boekel
04/04/2017

Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Goedkoop
Verbeterpunten
Ik heb een rosé gouden iPhone 6s gekocht, maar heb een gouden iPhone 6s ontvangen... er stond op de site voor 22:00 besteld, volgende dag in huis. 16:30 de iPhone besteld 2 dagen later in huis. Door deze fouten van mobico heb ik een prima tegemoetkoming aangeboden gekregen. Prima service!
Prijs
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord Mobico
Beste Manon,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven.

Het spijt ons zeer dat de zending vetraagd is en dat er sprake is geweest van een verpakfout. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen via de mail.

Nogmaals osn excuus voor het ongemak,

Met vriendelijke groet,

Arjan
Mobico
Manon
Randwijk

Gepubliceerd op: 09/04/2017
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Goedkoop
Verbeterpunten
Ik heb een rosé gouden iPhone 6s gekocht, maar heb een gouden iPhone 6s ontvangen... er stond op de site voor 22:00 besteld, volgende dag in huis. 16:30 de iPhone besteld 2 dagen later in huis.. genoeg verbeterpunten wat mij betreft
Prijs
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid

Randwijk
09/04/2017

Aanbeveling: nee


Disclaimer