Website: https://mobico.nl/
Adres: van Randwijcklaan 14 3814AL
Plaats: Amersfoort

Mobico
9.5

Pluspunten
Duidelijke site
Goed bereikbaar via mail op telefoon
Levertijd naar België bedraagt 3 dagen, moesten ze dit op de site vermelden dan kunnen we daar rekening mee houden in het bestelpatroon. Had ik dit eerder geweten dan was deze review positief.
Sven
Brugge

Gepubliceerd op: 13/06/2017

Pluspunten
Zeer goede telefoon
Jammer dat er geen screenprotector bij zit zoals jullie blijven adverteren maar dus al lang niet meer het geval is.
Ook worden er neppe Iphone oortjes bij geleverd, niet de originele dus.
Antwoord Mobico
Beste van Vliet,

Bedankt voor uw review. Waarschijnlijk is een verpak fout geweest waardoor de screenprotector en hoes niet is meegeleverd. Als u contact opneemt met onze klantenservice dan zullen wij deze alsnog nasturen. Om u tegemoet te komen zullen we er nog een extra setje oordopjes bij doen.

Arjan
van Vliet
Krimpen aan den IJssel

Gepubliceerd op: 02/06/2017

Pluspunten
Nadat ik mijn toestel had besteld stond er dat ik een gratis screenprotector en hoesje zou krijgen. Helaas zat het hoesje er niet bij. Dus moest ik mailen. Gelukkig is het daarna wel direct gestuurd. Had het liever in een keer allemaal, maar het was netjes opgelost.

Edwin
Staphorst

Gepubliceerd op: 21/05/2017

Pluspunten
Goed aanbod, fijne keuzemogelijkheid tussen verschillende soorten staat van de gebruikte spullen. (hoe meer gebruikssporen, des goedkoper)
Zet ergens op de website erbij dat refurbished producten zonder BTW worden ingekocht en verkocht. Nu kunnen ZZP'ers die liever geen hoofdprijs voor een iPhone willen betalen nu geen aangeschafte producten zakelijk opgeven bij de fiscus. Iets wat ik achteraf pas achterkwam, best zuur.
Suzan
Limburg

Gepubliceerd op: 08/05/2017

Pluspunten
ondanks de minpunten zijn ze heel vriendelijk en begripvol gebleven. uiteindelijk is het allemaal netjes opgelost, ik kreeg zelfs een hoesje en screenprotector na een van mijn problemen. een goede en makkelijke communicatie.
ik had een iphone 6s 64 gb Refurbished besteld. Bij de bestelling koos ik voor de optie achteraf betalen. later kreeg ik een telefoontje dat dit niet mogelijk was. Ik moest dus een andere manier van betalen kiezen omdat post nl dit niet boven de 500 euro doet. haal dit van de site af voor de volgende klant. vervolgens kreeg ik het toestel, heb ik het meteen getest. de oplader bleef niet goed zitten, de oortjes zijn nep en de batterij van dit toestel ging sneller leeg als de iphone 5s van mijn vriendin. refurbished heeft zijn nadelen natuurlijk maar het toestel was niet oke voor mij.
eva
boekel

Gepubliceerd op: 18/04/2017

Pluspunten
ik had een iphone 6s 64 gb Refurbished besteld. Bij de bestelling koos ik voor de optie achteraf betalen. later kreeg ik een telefoontje dat dit niet mogelijk was. Ik moest dus een andere manier van betalen kiezen omdat post nl dit niet boven de 500 euro doet. haal dit van de site af voor de volgende klant. vervolgens kreeg ik het toestel, heb ik het meteen getest. de oplader bleef niet goed zitten, de oortjes zijn super nep en de batterij van dit toestel ging sneller leeg als de iphone 5s van mijn vriendin. refurbished heeft zijn nadelen natuurlijk maar het toestel was niet oke voor mij.

boekel
04/04/2017

Pluspunten
Goedkoop
Ik heb een rosé gouden iPhone 6s gekocht, maar heb een gouden iPhone 6s ontvangen... er stond op de site voor 22:00 besteld, volgende dag in huis. 16:30 de iPhone besteld 2 dagen later in huis. Door deze fouten van mobico heb ik een prima tegemoetkoming aangeboden gekregen. Prima service!
Antwoord Mobico
Beste Manon,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven.

Het spijt ons zeer dat de zending vetraagd is en dat er sprake is geweest van een verpakfout. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen via de mail.

Nogmaals osn excuus voor het ongemak,

Arjan
Mobico
Manon
Randwijk

Gepubliceerd op: 09/04/2017

Pluspunten
Goedkoop
Ik heb een rosé gouden iPhone 6s gekocht, maar heb een gouden iPhone 6s ontvangen... er stond op de site voor 22:00 besteld, volgende dag in huis. 16:30 de iPhone besteld 2 dagen later in huis.. genoeg verbeterpunten wat mij betreft

Randwijk
09/04/2017

Pluspunten

Ik heb de iPhone 6 besteld bij Mobico en de batterij was niet goed. Gelukkig kreeg ik een nieuwe en deze deed het perfect. Wat wel jammer en vreemd is is dat er geen echte apple oplader en oordoppen worden bijgeleverd. Een neppe oplader wil ik namelijk niet gebruiken omdat de batterij hier alleen maar slechter van wordt.
R. b

Gepubliceerd op: 03/01/2017