Website: https://mobico.nl/
Adres: van Randwijcklaan 14 3814AL
Plaats: Amersfoort

Mobico
9.5

Pluspunten
Makkelijk mee in contact te komen via mail en telefoon.
Na aankoop van een refurbished IPhone6 (onder de voorwaarden van een vervangen accu) bleek de accu sneller leeg te gaan dan de accu van mijn Iphone4 die 4 jaar oud is en 2,5 jaar intensief gebruikt. Het terug sturen van mijn telefoon kostte me 11 euro, wat eigen kosten waren. Afgesproken was dat ik mijn telefoon binnen 2 tot 4 dagen terug zou krijgen. Dit zou waarschijnlijk sneller zijn omdat alleen de accu vervangen diende te worden. Na 5 dagen telefonisch contact opgenomen, bleek vergeten te zijn mijn telefoon terug te sturen. Toen ik mijn telefoon terug kreeg was die terug gestuurd zonder het hoesje waarin ik hem verstuurd had. Nu heb ik mijn telefoon terug en moet ik 3 dagen wachten op mijn hoesje. Mijn klachten werden steeds wel in behandeling genomen, maar over de telefoon werd laconiek gereageerd dat dit soort dingen nu eenmaal kunnen gebeuren.
Antwoord Mobico
Beste Edwin,

Dank je voor je reactie.

Wat vervelend dat het zo is gelopen. Ik heb liever gehad dat het meteen goed is gegaan.
Alle toestellen worden voorzien van een nieuwe accu. Bovendien heeft u 2 jaar garantie op uw toestel. We hebben de accu van uw toestel onder de garantie geheel kosteloos vervangen. Het hoesje wat u mee retour had gestuurd hebben we een dag later alsnog naar u toe gestuurd. We hebben u voorgesteld om de gemaakte verzendkosten geheel te vergoeden. Echter hebben we daar nog steeds geen reactie op gehad. Mocht u daar nog gebruik willen maken, dan kunt u ons alsnog daarover mailen.

Arjan

Mobico