Website: https://mobico.nl/
Plaats: Amersfoort

Mobico
9.5
9.5

Pluspunten
Telefoon zelf was prima
Betere service en sneller reageren op mail
Beste Merel,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je blij bent met je telefoon.

Onze klantenservice afdeling doet zijn uiterste best om altijd zo snel mogelijk op e-mail te reageren. Ik kan op uw naam en e-mail adres momenteel niets vinden in ons systeem.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mail te sturen naar onze klantenservice zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Hartelijk dank,

Maaike,
Merel

Gepubliceerd op: 14/01/2018

Pluspunten
Mijn nieuwe telefoon (Iphone 6) snel (binnen 3 dagen) ontvangen. Echter, mijn oude (Iphone 5s) teruggestuurd (en door Mobico op 7-11 ontvangen) en na 6 weken nog steeds niks gehoord of geld ontvangen!
Waar maken wat je beloofd!
Beste Harie,

Bedankt voor uw review.

U heeft op 2 november een iPhone 6 bij ons besteld die vervolgens op 3 november is geleverd (de volgende dag).

Uw oude toestel voldeed niet aan de door u gekozen staat. Omdat u onze tegenbod ook niet geaccepteerd heeft, hebben wij uw oude toestel conform afspraak geheel gratis geretourneerd. Inmiddels is deze bij u bezorgd.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe toestel en succes met de verkoop van uw oude iPhone.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan staat onze klantenservice voor u klaar.

Arjan
Harie

Gepubliceerd op: 13/01/2018

Pluspunten

Vandaag heb ik mijn iphone 6s ontvangen, categorie 'nieuw'.
Helaas werd ik teleurgesteld toen ik de telefoon bekeek. Het ziet er helemaal niet nieuw uit, maar eerder als categorie 'zichtbare gebruikssporen'. Op het scherm zit een kras en op de achterkant zitten ook beschadigingen.
Tot slot zag ik ook dat de lader geen originele Apple is.
Beste Marleen,

Allereerst zou ik je graag willen bedanken voor je review.

Zoals besproken was er sprake van een verpak fout waardoor je inderdaad niet het juiste toestel ontvangen hebt. Nogmaals ons excuus hiervoor. Inmiddels hebben wij zoals je dit zelf voorgesteld hebt het volledige aankoopbedrag terug gestort.

Wij zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit soort fouten niet meer voorkomen.

Tim
Marleen

Gepubliceerd op: 25/11/2017

Pluspunten
Makkelijk mee in contact te komen via mail en telefoon.
Na aankoop van een refurbished IPhone6 (onder de voorwaarden van een vervangen accu) bleek de accu sneller leeg te gaan dan de accu van mijn Iphone4 die 4 jaar oud is en 2,5 jaar intensief gebruikt. Het terug sturen van mijn telefoon kostte me 11 euro, wat eigen kosten waren. Afgesproken was dat ik mijn telefoon binnen 2 tot 4 dagen terug zou krijgen. Dit zou waarschijnlijk sneller zijn omdat alleen de accu vervangen diende te worden. Na 5 dagen telefonisch contact opgenomen, bleek vergeten te zijn mijn telefoon terug te sturen. Toen ik mijn telefoon terug kreeg was die terug gestuurd zonder het hoesje waarin ik hem verstuurd had. Nu heb ik mijn telefoon terug en moet ik 3 dagen wachten op mijn hoesje. Mijn klachten werden steeds wel in behandeling genomen, maar over de telefoon werd laconiek gereageerd dat dit soort dingen nu eenmaal kunnen gebeuren.
Beste Edwin,

Dank je voor je reactie.

Wat vervelend dat het zo is gelopen. Ik heb liever gehad dat het meteen goed is gegaan.
Alle toestellen worden voorzien van een nieuwe accu. Bovendien heeft u 2 jaar garantie op uw toestel. We hebben de accu van uw toestel onder de garantie geheel kosteloos vervangen. Het hoesje wat u mee retour had gestuurd hebben we een dag later alsnog naar u toe gestuurd. We hebben u voorgesteld om de gemaakte verzendkosten geheel te vergoeden. Echter hebben we daar nog steeds geen reactie op gehad. Mocht u daar nog gebruik willen maken, dan kunt u ons alsnog daarover mailen.

Arjan

Mobico