Bedrijfsgegevens

Website: https://mobico.nl/
Adres: van Randwijcklaan 14 3814AL
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 0334669100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Mobico
totaal score
9.3
Prijs
9.5
Betrouwbaarheid
9.4
Personeel
9.4
Snelheid/Levertijd
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
7 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
576 beoordelingen (12 maanden)
708 beoordelingen (totaal)
17897 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
80% (460)
19% (107)
1% (7)
0% (1)
0% (1)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Makkelijk mee in contact te komen via mail en telefoon.
Verbeterpunten
Na aankoop van een refurbished IPhone6 (onder de voorwaarden van een vervangen accu) bleek de accu sneller leeg te gaan dan de accu van mijn Iphone4 die 4 jaar oud is en 2,5 jaar intensief gebruikt. Het terug sturen van mijn telefoon kostte me 11 euro, wat eigen kosten waren. Afgesproken was dat ik mijn telefoon binnen 2 tot 4 dagen terug zou krijgen. Dit zou waarschijnlijk sneller zijn omdat alleen de accu vervangen diende te worden. Na 5 dagen telefonisch contact opgenomen, bleek vergeten te zijn mijn telefoon terug te sturen. Toen ik mijn telefoon terug kreeg was die terug gestuurd zonder het hoesje waarin ik hem verstuurd had. Nu heb ik mijn telefoon terug en moet ik 3 dagen wachten op mijn hoesje. Mijn klachten werden steeds wel in behandeling genomen, maar over de telefoon werd laconiek gereageerd dat dit soort dingen nu eenmaal kunnen gebeuren.
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Snelheid/Levertijd
Antwoord Mobico
Beste Edwin,

Dank je voor je reactie.

Wat vervelend dat het zo is gelopen. Ik heb liever gehad dat het meteen goed is gegaan.
Alle toestellen worden voorzien van een nieuwe accu. Bovendien heeft u 2 jaar garantie op uw toestel. We hebben de accu van uw toestel onder de garantie geheel kosteloos vervangen. Het hoesje wat u mee retour had gestuurd hebben we een dag later alsnog naar u toe gestuurd. We hebben u voorgesteld om de gemaakte verzendkosten geheel te vergoeden. Echter hebben we daar nog steeds geen reactie op gehad. Mocht u daar nog gebruik willen maken, dan kunt u ons alsnog daarover mailen.

Met vriendelijke groet,

Arjan

Mobico
Edwin
Dordrecht

Gepubliceerd op: 21/01/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer