Bedrijfsgegevens

Website: https://mobico.nl/
Adres: van Randwijcklaan 14 3814AL
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 0334669100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Mobico
totaal score
9.3
Prijs
9.5
Betrouwbaarheid
9.4
Personeel
9.5
Snelheid/Levertijd
9.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
5 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
570 beoordelingen (12 maanden)
743 beoordelingen (totaal)
21773 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
82% (469)
15% (88)
1% (7)
1% (4)
0% (2)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Alleen als je koopt leveren ze snel
Verbeterpunten
Ga niet je mobiel hier verkopen ze gaan er niet mee akkoord en sturen je dan andere foto’s op die helemaal beschadigt is en willen dan veel minder geld geven dan je eigenlijk zou krijgen
Betrouwbaarheid
Antwoord Mobico
Beste Klant

Allereerst zou ik je graag willen bedanken voor je review.
Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. De door u aangeboden iPhone heeft meerdere beschadigingen (verbuigingen) in het frame. Om zo transparant mogelijk te zijn naar onze klanten toe nemen wij meerdere foto’s van de beschadigingen zodra wij de toestellen binnen krijgen. Met name door de verbuigingen aan het frame valt het toestel in de categorie beschadigd i.p.v de door u gekozen categorie ‘meerdere sporen’. Hierdoor is de inruilwaarde inderdaad lager dan u wellicht verwacht had. Wij snappen dat dit vervelend is en dat u het hier misschien niet mee eens bent. Om die reden hebben wij u het toestel geheel kosteloos terug gestuurd. Inmiddels heeft u het toestel weer in uw bezit en kunt u waarschijnlijk zelf ook constateren dat de foto’s die wij hebben gemaakt inderdaad van uw toestel zijn
Mocht er iets niet duidelijk zijn of mocht u nog aanvullende vragen hebben dan kunt u altijd contact opnement met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Arjan
Klant

Gepubliceerd op: 10/01/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen, slechtste bedrijf van het jaar.
Verbeterpunten
Geen geld achterhouden van de klant bij goedkoper toestel
Niet uit meerdere bedrijven communiceren
Niet 35,- rekenen voor vuil in oplaadconnector, en dan zeggen dat toestel te beschadigd is voor garantie
Niet bij slechte beoordeling op Facebook een mail sturen met kosten van 135,- voor reparatie
Antwoord geven en klachten oplossen
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Snelheid/Levertijd
Antwoord Mobico
Beste van Mirre,

Wij betreuren het feit dat u onze service als slecht ervaart.
De door u gekochte toestel had zoals eerder vermeld duidelijke impactschade. Dit valt logischerwijs niet onder de garantie. Ondanks dat zijn wij toch bereid om samen met u naar een gepaste oplossing te zoeken. Wij kijken er dan ook naar uit om een e-mail van u te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Mobico support
Marisa
Drachten

Gepubliceerd op: 20/08/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer