Website: www.mijnwebwinkel.nl
Adres: Molenstraat 56 5341GE
Plaats: Oss

Met Mijnwebwinkel maak je gemakkelijk je eigen webshop. Alle functies die je nodig hebt, altijd gratis.
Wij geloven dat een webwinkel voor iedereen bereikbaar moet zijn. Sinds onze oprichting in 2005 hebben we dan ook maar één doel: iedereen voorzien van een eigen, succesvolle webwinkel.

Mijnwebwinkel
7.6
8.1
7.7

Pluspunten
Prijs kwaliteit verhouding is goed. Met daarbij de snelle en vooral ook leuke service en hulp maakt dit bedrijf, of moet ik zeggen de mensen, fantastisch!!! Het is zelfs 'gezellig' als je volop bezig bent en loopt tegen problemen aan. Ze helpen je geweldig en nog op een leuke en fijne manier ook!! Verder ben ik zeer enthousiast over de mogelijkheden en de vormgeving.
Tuurlijk is er altijd wel iets wat niet even goed werkt.
Maar ze lossen dit tot nu toe altijd wel voor je op!
Pauline/dubbelopshop
Schoonhoven

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Top Team ga zo door!! mijnwebwinkel. Toch spannend om een website te beginnen maar met deze kanjers niet. Denken met je mee, zijn ook echt bezig om voor jou een mooie en duidelijke website neer te zetten! reageren snel. Ook bij vragen krijg je altijd een antwoord en de hulp om door te gaan! Ook de kleine tips voor je website zijn altijd leuk en leerzaam om te lezen en toe te passen. tuurlijk zit er een prijskaartje aan maar je krijgt ook waar voor je geld. super tevreden!
Al gemeld bij jullie team ;) er kan maar 1 kortings code toegevoegd/toegepast worden door de klant. Mocht de klant een cadeaubon willen inwisselen en gebruik willen maken van bv gratis verzending dan kan de klant dit niet beide toepassen.
BO -jij bent leuk
Wouw

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pluspunten
Altijd snel en duidelijk antwoord op vragen
Kadoshop.net

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pluspunten
Tof bedrijf! Het was heel makkelijk om mijn webshop Linje.nl op te zetten. Super support, niet alleen door het support team maar ook door de waardevolle blogs die regelmatig verschijnen.

www.linje.nl
Veghel

Gepubliceerd op: 25/10/2018

Pluspunten
We gebruiken Mijnwebwinkel al meerdere jaren voor onze webwinkel. Het is uitgegroeid tot een professioneel platform en ze gaan met de tijd mee. Door de constante updates blijft onze webshop ook met de tijd mee gaan. Bij vragen krijg je snel een duidelijke reactie. Zeer tevreden!

Stijlicoontjes.nl
Hoogezand

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Reageren snel op verzoeken per email.

Extreme Tackle & Powerkick
Dronten

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Het is een bedrijf waar je je echt thuis bij kan voelen. Een persoonlijke aanpak op maat en geen vraag is te veel.

Lenz
Turnhout, België

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk
Snelle support
Momenteel geen
NOOT. online conceptstore
Afferden

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
Goede klantenservice en ideaal als je niet de technische kennis hebt voor een website te bouwen. Iedereen kan het via mijnwebwinkel!

Thom Sluijter
Mijdrecht

Gepubliceerd op: 28/08/2018

Pluspunten
ook al heb je maar een gratis- webwinkel wordt je toch super goed geholpen
mein dank aan de medewerkers
misschien een mailtje als een maand voorbij is en men niet heeft ingelogt??
Mozaïek Queen
Kerkrade