Website: www.mijnwebwinkel.nl
Adres: Molenstraat 56 5341GE
Plaats: Oss

Met Mijnwebwinkel maak je gemakkelijk je eigen webshop. Alle functies die je nodig hebt, altijd gratis.
Wij geloven dat een webwinkel voor iedereen bereikbaar moet zijn. Sinds onze oprichting in 2005 hebben we dan ook maar één doel: iedereen voorzien van een eigen, succesvolle webwinkel.

Mijnwebwinkel

Pluspunten
Heerlijke site om mee te werken.
Makkelijk en overzichtelijk.
Snel antwoord voor vragen bij de helpdesk.
Extra pagina statestiken van zoekwoorden die mis ik. Wel zo handig zodat je als ondernemer snel kan zien waar de klant naar zoekt.
Mabibo.nl Special fly's
Lisserbroek

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Goede supportafdeling. Vragen worden snel beantwoord en in 9 van de 10 gevallen adequaat afgehandeld.
Mijn GO website is een keer verwijderd zonder dat ik daar waarschuwingsemails over ontvangen heb. Verwijdering was van mijn kant absoluut niet de bedoeling. Ik was druk om de rest van mijn bedrijf vorm te geven toen mijn complete website gedelete bleek. Ik zie dat meer mensen dit is overkomen. Goed om hier nog eens naar te kijken.
Blue Eyed Boy

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Erg positief vindt ik de hulp die geboden wordt helemaal door de support afdeling. Ik ben echt een leek met computers maar door hun heb ik toch wel een gelikte website vindt ikzelf. Wat ik ook handig vindt zijn de filmpjes en de blogs die je kan lezen als je iets wilt aanpassen en er niet uitkomt bijvoorbeeld in de weekenden. Eduard van de costumer Care denkt ook echt mee hoe je, je website nog kan verbeteren echt helemaal top!
Het enige verbeterpunt dat ik op dit moment kan bedenken is de doorschakel service als de support in gesprek is. Daar neemt iemand op die vaak erg stug en kortaf overkomt. Waardoor ik eerlijk gezegd het terugbellen wel eens uitstel maarja als dat alles is. Maargoed de support van de jongens zelf is helemaal top, niks op aan te merken.
Elenne Jinscom
Hank

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Basis is erg goed en stabiel
Gewoon goed. Maar kan altijd nog beter de updates komen laat en ze lopen net achter de feiten een beetje aan. Sneller en meer updates zou fijn zijn (al moet daar een meerprijs voor komen)
Wikkelbedrijf Keizer B.V
Veendam