Website: www.mijnwebwinkel.nl
Adres: Molenstraat 56 5341GE
Plaats: Oss

Met Mijnwebwinkel maak je gemakkelijk je eigen webshop. Alle functies die je nodig hebt, altijd gratis.
Wij geloven dat een webwinkel voor iedereen bereikbaar moet zijn. Sinds onze oprichting in 2005 hebben we dan ook maar één doel: iedereen voorzien van een eigen, succesvolle webwinkel.

Mijnwebwinkel
7.4
7.8
7.8
7.5

Pluspunten
Weet niet wie of wat ik gekwetst heb, kreeg alleen maar lof van de gene waar ik contact mee had en we nu een andere manier moesten zoeken voor wat mijn bedrijf voor stond.
Weet niet of Tes hier nog ooit langs komt, nou ik was basis dus voor 0,0 €, en dan wordt je er gewoon vanaf geknikkerd.
Onder het mom van dat het hun niet aanstaat en niet volgens de voorschriften handelt. Nou jij kon er niet af en ik kon er niet op blijven. Ik kan hier dus ook niet positief over reageren, laat staan aan bevelen.
Antwoord Mijnwebwinkel
Het spijt ons te lezen dat je niet tevreden bent met onze dienst.

Helaas vinden we geen voorval of contactmoment terug op basis van jouw beoordeling. We zouden graag van je vernemen wat je zo is tegengevallen.

Neem gerust contact op met onze supportafdeling. We leren graag bij en we helpen je graag verder!
wils-affordable-.................................
Zeeland