Website: www.mijnwebwinkel.nl
Adres: Molenstraat 56 5341GE
Plaats: Oss

Met Mijnwebwinkel maak je gemakkelijk je eigen webshop. Alle functies die je nodig hebt, altijd gratis.
Wij geloven dat een webwinkel voor iedereen bereikbaar moet zijn. Sinds onze oprichting in 2005 hebben we dan ook maar één doel: iedereen voorzien van een eigen, succesvolle webwinkel.

Mijnwebwinkel
7.4
7.8
7.8
7.5

Pluspunten
Het leek een mooie website om mijn webwinkel te starten.
Ik kon weinig met de go versie omdat hier te weinig opties op waren voor mijn bedrijf. Hierdoor besloten om voor pro te kiezen, ervan uitgaande dat ik hier binnen een paar weken weer vanaf kon mocht het niet bevallen. Het blijkt inderdaad dat deze site niet voor mij is weggelegd, binnen 2 weken na aanmaak vd account dit netjes gemeld bij mijn webwinkel. Hier hebben ze geen boodschap aan omdat pro een jaarabonnement is. Enige optie om contact op te nemen met support als ik vragen heb over de webwinkel, dit werkt voor mij niet. Denk alsjeblieft na voordat je deze site gebruikt, probeer eerst een go abonnement, ook als je hier eigenlijk te weinig mee kan ivm bedrijfsinventaris. Ik moet mijn bedrijf lowbudget beginnen, zit nu helaas met onnodige kosten en kan niet via een andere site beginnen
Hey Tamar,

Als je een PRO winkel afsluit, dan sluit je deze inderdaad af voor één jaar. Als blijkt dat je er niet mee uit de voeten kunt, dan bieden we eerst de hulp van ons support team aan. In veel gevallen kunnen zij je goed verder helpen, zodat je toch succesvol je shop kunt starten. Lukt dat niet, dan valt er altijd wel een mouw aan te passen, zoals je zelf ook hebt ervaren :wink:

Gelukkig hebben we samen met jou een gewenste oplossing kunnen vinden. Heel fijn als je deze review nog wilt aanpassen!

Thanks!
Teleurgesteld

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten

Immoreel bedrijf dat zich niet aan de wet houdt en met rechtszaken begint te dreigen zelfs als je binnen 1 dag wilt cancellen en nooit van de dienst gebruikt maakt!

Consument opgelet! Mijnwebwinkel is zo opgezet dat je niet vooraf een iDeal betaling doet maar dat ze achteraf je beginnen facturen te sturen. Zo lijkt bij het maken van een account dat je gewoon een simpel accountje aanmaakt om de dienst even te testen, niets is minder waar.

Ik was zo iemand die dus mijnwebwinkel wou testen en maakte een account aan, nu spreek ik geen Nederlands (dit laat ik vertalen) dus ik zag niet dat ze aan het eind schrijven “we sturen je de factuur snel op”.

Ik maakte een account s’avonds aan en eigenlijk direct al na 1 uur rondkijken in de account panel wilde ik de account afsluiten, nog voordat ik doorhad dat ik iets moest gaan betalen. Echter bij mijnwebwinkel kun je je account niet afsluiten haha. Dus ik liet het ermaar bij zitten.

De volgende ochtend sturen ze dan onverwacht de factuur, waarna ik direct laat weten toch niet geinteresseerd te zijn en graag wil annuleren. Hierop zeggen ze nee we maken er 1 maand van. Waarna ik zeg nee ik wil gewoon annuleren zoals dat hoort. Volgens de wet mag je namelijk een dienst zoals mijnwebwinkel altijd binnen 14 dagen zonder reden annuleren (wet koop op afstand).

Mijnwebwinkel negeert die wet echter en gaat dreigen met rechtszaken en incasso bureau’s. Ik ga door tot de kantonrechter dus deze zaak is nog aan de gang. Jammer h
Hey Sonal,

Vervelend om te lezen dat je een andere verwachting had bij het aangaan van een zakelijk jaarabonnement en de bijbehorende voorwaarden. Anders dan bij een consumentenabonnement, is hierop de Wet van Dam niet van toepassing. Vrijwel alle opties die Mijnwebwinkel biedt, zijn te testen in onze gratis GO webwinkels. Zo hoef je geen kosten te maken én geen abonnement aan te gaan.

Zoals ieder verhaal, kent ook dit verhaal twee kanten. We vinden het dan ook jammer dat je aanhaalt dat we hebben gedreigd met rechtzaken en incasso's. Laatstgenoemde volgt enkel (geautomatiseerd) wanneer er niet is overgegaan tot betaling van de abonnementskosten.

Mocht je ergens nog vragen over hebben, neem gerust contact met ons op!
Sonal

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Dat ze een webwinkel mogelijkheid aanbieden
Het volledige abonnement voor Euro 59,00 per maand is niet voldoende om alle gegevens van 2 uur invoerwerk niet kwijt te raken. Gaat er een groen rondje draaien en daarna alles weg. Dit al meerdere malen meegemaakt. We willen verder invoeren echter geen zekerheid of het werk opgeslagen gaat worden.
Zoek2ehands.nl
Hoevelaken

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Zojuist gebeld met de support.
Voor een nieuw (in ontwikkeling) orderpick systeem hebben wij een export nodig van ons hele assortiment (+- 2000 producten)

De jongeman bij de klantenservice zegt dat het niet mogelijk is om een digitale uitdraai/export hiervan te krijgen.

Het grappige is, dat het technisch gewoon mogelijk is. Zo draait iedere site op een database waarin deze informatie staat. Alleen zeggen ze dus dat ze deze mogelijkheid niet bieden. Grote tegenvaller, ik was altijd tevreden over het systeem, maar nu ik eens wil innoveren is het niet mogelijk.

Het is jammer dat het nu pas duidelijk wordt dat het zo werkt, als ik dit had geweten had ik deze 2000 producten wel ergens anders bijgehouden al is het in Excel. Ik vertrouwde er in dat het wel goed zat, maar dit is echt een tegenvaller waardoor ik niemand "Mijnwebwinkel" zou aanraden.
Hi Roy,

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienst. Je zou een export via de API kunnen uitdraaien. Onze API documentie kun je terug vinden via de volgende link: https://api.mijnwebwinkel.nl/

Wellicht is dat nog een idee. Mocht je daar vragen over hebben, dan kun je het beste een mailtje sturen naar partners@mijnwebwinkel.nl
Roy

Gepubliceerd op: 16/07/2018