Website: www.mijnwebwinkel.nl
Adres: Molenstraat 56 5341GE
Plaats: Oss

Met Mijnwebwinkel maak je gemakkelijk je eigen webshop. Alle functies die je nodig hebt, altijd gratis.
Wij geloven dat een webwinkel voor iedereen bereikbaar moet zijn. Sinds onze oprichting in 2005 hebben we dan ook maar één doel: iedereen voorzien van een eigen, succesvolle webwinkel.

Mijnwebwinkel
19576 keer bekeken

Pluspunten

Mijnwebwinkel verlengt stilzwijgend je contract. Ik betaal nu een jaar lang voor niets, omdat ik te laat was met opzeggen. Ik zou dus echt naar een ander bedrijf gaan waarbij je maandelijks kunt opzeggen. Want dit is echt zonde van je geld!
Antwoord Mijnwebwinkel
Hoi Tess,

Zoals we in onze communicatie, en als reactie op je recensie op Trustpilot, al aan hebben gegeven ben je een zakelijk jaarabonnement aangegaan. We doen ons uiterste best de voorwaarde zo goed mogelijk te communiceren en verwijzen niet alleen naar de algemene voorwaarden, maar vermelden het ook expliciet bij het aangaan van het abonnement. Het spijt ons dan ook te lezen dat het niet gelukt is tijdig op te zeggen. Uiteraard kan je voor de resterende tijd van het abonnement gewoon gebruik maken van ons platform. Je betaalt dus niet voor niks. Als we je kunnen helpen om er een succes van te maken doen we dat graag!

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
Prijs is relatief goed. De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid.
De klanten op tijd informeren naar wanneer hun contract afloopt. Mijn contract is zomaar verlengd zonder dat het voor mijn duidelijk was wat de einddatum was. Ik heb hierover een mail gestuurd met de vraag wanneer het contract afliep. Waarop ik het antwoord kreeg: Je bent 4 dagen te laat en je moet weer een heel jaar betalen. Dit terwijl ik gestopt ben met de webshop in verband met geen liquiditeit. Daarom raad ik mijnwebwinkel.nl niet aan.
Antwoord Mijnwebwinkel
Beste Nils, we vinden het jammer dat je een vervelende ervaring hebt gehad met ons tijdens de opzegging van je webwinkel. Alle PRO webwinkels op ons platform worden gestart op basis van een zakelijk jaarabonnement, dat ook steeds met een jaar wordt verlengd (bij het uitblijven van een tijdige opzegging). We doen ons best om nieuwe gebruikers hierover zo goed mogelijk te informeren. Het spijt ons als dit voor jou niet duidelijk is geweest.
Nils

Gepubliceerd op: 17/07/2017