Website: www.mijnwebwinkel.nl
Adres: Molenstraat 56 5341GE
Plaats: Oss

Met Mijnwebwinkel maak je gemakkelijk je eigen webshop. Alle functies die je nodig hebt, altijd gratis.
Wij geloven dat een webwinkel voor iedereen bereikbaar moet zijn. Sinds onze oprichting in 2005 hebben we dan ook maar één doel: iedereen voorzien van een eigen, succesvolle webwinkel.

Mijnwebwinkel
7.6
7.9
7.5
7.7

Pluspunten
ook al heb je maar een gratis- webwinkel wordt je toch super goed geholpen
mein dank aan de medewerkers
misschien een mailtje als een maand voorbij is en men niet heeft ingelogt??
Mozaïek Queen
Kerkrade

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Gebruiksvriendelijk platform met een zeer behulpzaam support team! Ga zo door!
Wat sneller en vaker updates doorvoeren.
Consoleskins.nl
Schiedam

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Denkt goed mee, doet ook iets als een klant een idee heeft, Snelle reactie, Vriendelijk.
Ja ze denken zo goed mee. Zo door gaan
Camerakoop.eu
Zwolle

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten

Immoreel bedrijf dat zich niet aan de wet houdt en met rechtszaken begint te dreigen zelfs als je binnen 1 dag wilt cancellen en nooit van de dienst gebruikt maakt!

Consument opgelet! Mijnwebwinkel is zo opgezet dat je niet vooraf een iDeal betaling doet maar dat ze achteraf je beginnen facturen te sturen. Zo lijkt bij het maken van een account dat je gewoon een simpel accountje aanmaakt om de dienst even te testen, niets is minder waar.

Ik was zo iemand die dus mijnwebwinkel wou testen en maakte een account aan, nu spreek ik geen Nederlands (dit laat ik vertalen) dus ik zag niet dat ze aan het eind schrijven “we sturen je de factuur snel op”.

Ik maakte een account s’avonds aan en eigenlijk direct al na 1 uur rondkijken in de account panel wilde ik de account afsluiten, nog voordat ik doorhad dat ik iets moest gaan betalen. Echter bij mijnwebwinkel kun je je account niet afsluiten haha. Dus ik liet het ermaar bij zitten.

De volgende ochtend sturen ze dan onverwacht de factuur, waarna ik direct laat weten toch niet geinteresseerd te zijn en graag wil annuleren. Hierop zeggen ze nee we maken er 1 maand van. Waarna ik zeg nee ik wil gewoon annuleren zoals dat hoort. Volgens de wet mag je namelijk een dienst zoals mijnwebwinkel altijd binnen 14 dagen zonder reden annuleren (wet koop op afstand).

Mijnwebwinkel negeert die wet echter en gaat dreigen met rechtszaken en incasso bureau’s. Ik ga door tot de kantonrechter dus deze zaak is nog aan de gang. Jammer h
Hey Sonal,

Vervelend om te lezen dat je een andere verwachting had bij het aangaan van een zakelijk jaarabonnement en de bijbehorende voorwaarden. Anders dan bij een consumentenabonnement, is hierop de Wet van Dam niet van toepassing. Vrijwel alle opties die Mijnwebwinkel biedt, zijn te testen in onze gratis GO webwinkels. Zo hoef je geen kosten te maken én geen abonnement aan te gaan.

Zoals ieder verhaal, kent ook dit verhaal twee kanten. We vinden het dan ook jammer dat je aanhaalt dat we hebben gedreigd met rechtzaken en incasso's. Laatstgenoemde volgt enkel (geautomatiseerd) wanneer er niet is overgegaan tot betaling van de abonnementskosten.

Mocht je ergens nog vragen over hebben, neem gerust contact met ons op!
Sonal

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Erg positief vindt ik de hulp die geboden wordt helemaal door de support afdeling. Ik ben echt een leek met computers maar door hun heb ik toch wel een gelikte website vindt ikzelf. Wat ik ook handig vindt zijn de filmpjes en de blogs die je kan lezen als je iets wilt aanpassen en er niet uitkomt bijvoorbeeld in de weekenden. Eduard van de costumer Care denkt ook echt mee hoe je, je website nog kan verbeteren echt helemaal top!
Het enige verbeterpunt dat ik op dit moment kan bedenken is de doorschakel service als de support in gesprek is. Daar neemt iemand op die vaak erg stug en kortaf overkomt. Waardoor ik eerlijk gezegd het terugbellen wel eens uitstel maarja als dat alles is. Maargoed de support van de jongens zelf is helemaal top, niks op aan te merken.
Elenne Jinscom
Hank

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Superblij met mijn webshop! De jongens van Mijnwebwinkel hebben engelengeduld met mij gehad tijdens het bouwen van de shop. Supervriendelijk en heldere en duidelijke uitleg. De prijs is meer dan prima, ze zijn altijd telefonisch bereikbaar en nemen de tijd om je te woord te staan. Aanrader!
Geen, ga gewoon zo door!
Onella Sportswear
Noord-Scharwoude

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Basis is erg goed en stabiel
Gewoon goed. Maar kan altijd nog beter de updates komen laat en ze lopen net achter de feiten een beetje aan. Sneller en meer updates zou fijn zijn (al moet daar een meerprijs voor komen)
Wikkelbedrijf Keizer B.V
Veendam

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Dat ze een webwinkel mogelijkheid aanbieden
Het volledige abonnement voor Euro 59,00 per maand is niet voldoende om alle gegevens van 2 uur invoerwerk niet kwijt te raken. Gaat er een groen rondje draaien en daarna alles weg. Dit al meerdere malen meegemaakt. We willen verder invoeren echter geen zekerheid of het werk opgeslagen gaat worden.
Zoek2ehands.nl
Hoevelaken

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Zojuist gebeld met de support.
Voor een nieuw (in ontwikkeling) orderpick systeem hebben wij een export nodig van ons hele assortiment (+- 2000 producten)

De jongeman bij de klantenservice zegt dat het niet mogelijk is om een digitale uitdraai/export hiervan te krijgen.

Het grappige is, dat het technisch gewoon mogelijk is. Zo draait iedere site op een database waarin deze informatie staat. Alleen zeggen ze dus dat ze deze mogelijkheid niet bieden. Grote tegenvaller, ik was altijd tevreden over het systeem, maar nu ik eens wil innoveren is het niet mogelijk.

Het is jammer dat het nu pas duidelijk wordt dat het zo werkt, als ik dit had geweten had ik deze 2000 producten wel ergens anders bijgehouden al is het in Excel. Ik vertrouwde er in dat het wel goed zat, maar dit is echt een tegenvaller waardoor ik niemand "Mijnwebwinkel" zou aanraden.
Hi Roy,

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienst. Je zou een export via de API kunnen uitdraaien. Onze API documentie kun je terug vinden via de volgende link: https://api.mijnwebwinkel.nl/

Wellicht is dat nog een idee. Mocht je daar vragen over hebben, dan kun je het beste een mailtje sturen naar partners@mijnwebwinkel.nl
Roy

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Weet niet wie of wat ik gekwetst heb, kreeg alleen maar lof van de gene waar ik contact mee had en we nu een andere manier moesten zoeken voor wat mijn bedrijf voor stond.
Weet niet of Tes hier nog ooit langs komt, nou ik was basis dus voor 0,0 €, en dan wordt je er gewoon vanaf geknikkerd.
Onder het mom van dat het hun niet aanstaat en niet volgens de voorschriften handelt. Nou jij kon er niet af en ik kon er niet op blijven. Ik kan hier dus ook niet positief over reageren, laat staan aan bevelen.
Antwoord Mijnwebwinkel
Het spijt ons te lezen dat je niet tevreden bent met onze dienst.

Helaas vinden we geen voorval of contactmoment terug op basis van jouw beoordeling. We zouden graag van je vernemen wat je zo is tegengevallen.

Neem gerust contact op met onze supportafdeling. We leren graag bij en we helpen je graag verder!
wils-affordable-.................................
Zeeland