Website: www.mijnwebwinkel.nl
Adres: Molenstraat 56 5341GE
Plaats: Oss

Met Mijnwebwinkel maak je gemakkelijk je eigen webshop. Alle functies die je nodig hebt, altijd gratis.
Wij geloven dat een webwinkel voor iedereen bereikbaar moet zijn. Sinds onze oprichting in 2005 hebben we dan ook maar één doel: iedereen voorzien van een eigen, succesvolle webwinkel.

Mijnwebwinkel

Lovely scarfs
Bussum

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Mooi en overzichtelijk, heb nu een gratis account, al een oude dus 50 producten kan ik in me winkel zetten, maar dit zal op termijn een PRO gaan worden. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Het wordt ook gewaardeerd als je meedenkt.
Heb ook al laten weten aan het team: een plugin voor cadeaubonnen zoals VVV bon, dit kan verkoopverhogend werken. Er is aangeven dat men dit idee meeneemt. Ik hoop dat er inderdaad een plugin komt want dat is voor mij wel een 1e prio om voor een PRO pakket te gaan
StoereGeuren.nl
Veenendaal

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Zus & Lief
Velden

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Eenvoudig in gebruik en wanneer er toch iets niet lukt, staat het team van Mijnwebwinkel voor je klaar met opties en antwoorden. Geen gedoe of eeuwen wachten. Je ontvangt ook regelmatig handige tips en relevante nieuwtjes via de mail. Blij mee!
1 puntje: Extra optie, bij plug in van my parcel voor gebruik digitale postzegel, zodat je vanuit Mijnwebwinkel kunt aanvinken of het pakketpost, brievenbuspakket of digitale postzegel voor brief betreft. Voor die laatste moet je nu inloggen bij my parcel zelf en daar de postzegel aanmaken, zou fijn zijn als alles binnen Mijnwebwinkel mogelijk is.
Vivian | Notzohot webshop, voor jou, jouw hond & een asieldier.

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Survival-tools
Alkmaar

Marja

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Reageren erg snel op de mail.
Soms is bellen ivm een “raar” probleem toch wel even fijn, maar krijg regelmatig de receptie dan aan de lijn of ik wil mailen. Maar dan bel ik juist wel bewust, normaal mailen we altijd.
Rathjetoe MirahCreations
Pijnacker

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Super tevreden, een webwinkel starten is helemaal niet zo moeilijk met de gegeven tools. Bij vragen een goede bereikbaarheid en snel antwoord. Zowel via de telefoon als per mail. Ook een goede vraag/ antwoord, zodat je veelzelf kunt oplossen.

Freubelachtig
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Erg gemakkelijk in gebruik. Super bijstand van het online team.

The Dress
Ekeren