Bedrijfsgegevens

Website: www.mijnwebwinkel.nl
Adres: Molenstraat 56 5341GE
Plaats: Oss
Telefoon: 0412 668011

Met Mijnwebwinkel maak je gemakkelijk je eigen webshop. Alle functies die je nodig hebt, altijd gratis.
Wij geloven dat een webwinkel voor iedereen bereikbaar moet zijn. Sinds onze oprichting in 2005 hebben we dan ook maar één doel: iedereen voorzien van een eigen, succesvolle webwinkel.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Mijnwebwinkel
totaal score
7.4
Prijs
7.7
Personeel
7.5
Kwaliteit
7.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
9 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
22 beoordelingen (12 maanden)
358 beoordelingen (totaal)
23173 keer bekeken
73% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
64% (14)
9% (2)
0% (0)
5% (1)
23% (5)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Reageren snel op verzoeken per email.
Verbeterpunten
 
Prijs
Personeel
Kwaliteit
Extreme Tackle & Powerkick
Dronten

Gepubliceerd op: 07/10/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Het leek een mooie website om mijn webwinkel te starten.
Verbeterpunten
Ik kon weinig met de go versie omdat hier te weinig opties op waren voor mijn bedrijf. Hierdoor besloten om voor pro te kiezen, ervan uitgaande dat ik hier binnen een paar weken weer vanaf kon mocht het niet bevallen. Het blijkt inderdaad dat deze site niet voor mij is weggelegd, binnen 2 weken na aanmaak vd account dit netjes gemeld bij mijn webwinkel. Hier hebben ze geen boodschap aan omdat pro een jaarabonnement is. Enige optie om contact op te nemen met support als ik vragen heb over de webwinkel, dit werkt voor mij niet. Denk alsjeblieft na voordat je deze site gebruikt, probeer eerst een go abonnement, ook als je hier eigenlijk te weinig mee kan ivm bedrijfsinventaris. Ik moet mijn bedrijf lowbudget beginnen, zit nu helaas met onnodige kosten en kan niet via een andere site beginnen
Prijs
Personeel
Kwaliteit
Teleurgesteld

Gepubliceerd op: 04/10/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Het is een bedrijf waar je je echt thuis bij kan voelen. Een persoonlijke aanpak op maat en geen vraag is te veel.
Verbeterpunten
 
Prijs
Personeel
Kwaliteit
Lenz
Turnhout, België

Gepubliceerd op: 30/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Zeer klantvriendelijk
Snelle support
Verbeterpunten
Momenteel geen
Prijs
Personeel
Kwaliteit
NOOT. online conceptstore
Afferden

Gepubliceerd op: 05/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede klantenservice en ideaal als je niet de technische kennis hebt voor een website te bouwen. Iedereen kan het via mijnwebwinkel!
Verbeterpunten
 
Prijs
Personeel
Kwaliteit
Thom Sluijter
Mijdrecht

Gepubliceerd op: 28/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
ook al heb je maar een gratis- webwinkel wordt je toch super goed geholpen
mein dank aan de medewerkers
Verbeterpunten
misschien een mailtje als een maand voorbij is en men niet heeft ingelogt??
Prijs
Personeel
Kwaliteit
Mozaïek Queen
Kerkrade

Gepubliceerd op: 13/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Gebruiksvriendelijk platform met een zeer behulpzaam support team! Ga zo door!
Verbeterpunten
Wat sneller en vaker updates doorvoeren.
Prijs
Personeel
Kwaliteit
Consoleskins.nl
Schiedam

Gepubliceerd op: 07/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Denkt goed mee, doet ook iets als een klant een idee heeft, Snelle reactie, Vriendelijk.
Verbeterpunten
Ja ze denken zo goed mee. Zo door gaan
Prijs
Personeel
Kwaliteit
Camerakoop.eu
Zwolle

Gepubliceerd op: 07/08/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Immoreel bedrijf dat zich niet aan de wet houdt en met rechtszaken begint te dreigen zelfs als je binnen 1 dag wilt cancellen en nooit van de dienst gebruikt maakt!

Consument opgelet! Mijnwebwinkel is zo opgezet dat je niet vooraf een iDeal betaling doet maar dat ze achteraf je beginnen facturen te sturen. Zo lijkt bij het maken van een account dat je gewoon een simpel accountje aanmaakt om de dienst even te testen, niets is minder waar.

Ik was zo iemand die dus mijnwebwinkel wou testen en maakte een account aan, nu spreek ik geen Nederlands (dit laat ik vertalen) dus ik zag niet dat ze aan het eind schrijven “we sturen je de factuur snel op”.

Ik maakte een account s’avonds aan en eigenlijk direct al na 1 uur rondkijken in de account panel wilde ik de account afsluiten, nog voordat ik doorhad dat ik iets moest gaan betalen. Echter bij mijnwebwinkel kun je je account niet afsluiten haha. Dus ik liet het ermaar bij zitten.

De volgende ochtend sturen ze dan onverwacht de factuur, waarna ik direct laat weten toch niet geinteresseerd te zijn en graag wil annuleren. Hierop zeggen ze nee we maken er 1 maand van. Waarna ik zeg nee ik wil gewoon annuleren zoals dat hoort. Volgens de wet mag je namelijk een dienst zoals mijnwebwinkel altijd binnen 14 dagen zonder reden annuleren (wet koop op afstand).

Mijnwebwinkel negeert die wet echter en gaat dreigen met rechtszaken en incasso bureau’s. Ik ga door tot de kantonrechter dus deze zaak is nog aan de gang. Jammer h
Prijs
Personeel
Kwaliteit
Antwoord Mijnwebwinkel
Hey Sonal,

Vervelend om te lezen dat je een andere verwachting had bij het aangaan van een zakelijk jaarabonnement en de bijbehorende voorwaarden. Anders dan bij een consumentenabonnement, is hierop de Wet van Dam niet van toepassing. Vrijwel alle opties die Mijnwebwinkel biedt, zijn te testen in onze gratis GO webwinkels. Zo hoef je geen kosten te maken én geen abonnement aan te gaan.

Zoals ieder verhaal, kent ook dit verhaal twee kanten. We vinden het dan ook jammer dat je aanhaalt dat we hebben gedreigd met rechtzaken en incasso's. Laatstgenoemde volgt enkel (geautomatiseerd) wanneer er niet is overgegaan tot betaling van de abonnementskosten.

Mocht je ergens nog vragen over hebben, neem gerust contact met ons op!
Sonal

Gepubliceerd op: 06/08/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Erg positief vindt ik de hulp die geboden wordt helemaal door de support afdeling. Ik ben echt een leek met computers maar door hun heb ik toch wel een gelikte website vindt ikzelf. Wat ik ook handig vindt zijn de filmpjes en de blogs die je kan lezen als je iets wilt aanpassen en er niet uitkomt bijvoorbeeld in de weekenden. Eduard van de costumer Care denkt ook echt mee hoe je, je website nog kan verbeteren echt helemaal top!
Verbeterpunten
Het enige verbeterpunt dat ik op dit moment kan bedenken is de doorschakel service als de support in gesprek is. Daar neemt iemand op die vaak erg stug en kortaf overkomt. Waardoor ik eerlijk gezegd het terugbellen wel eens uitstel maarja als dat alles is. Maargoed de support van de jongens zelf is helemaal top, niks op aan te merken.
Prijs
Personeel
Kwaliteit
Elenne Jinscom
Hank

Gepubliceerd op: 03/08/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer