Website: http://mijnkantoorinrichting.nl
Adres: Nijverheidsweg 14 4879 AR
Plaats: Etten-Leur

Welkom op de webshop van mijnkantoorinrichting.nl Wilt u een compleet nieuwe werkplek voor uw kantoor of een prachtige thuiswerkplek omdat u flexibel wordt volgens "Het Nieuwe Werken", dan heeft u bij ons een ruime keuze aan ergonomische bureaustoelen, verstelbare bureaus en verrijdbare ladeblokken. Uw pand bestaat uit meerdere ruimtes ? Voor iedere ruimte hebben wij de oplossing en de bijpassende producten, zoals konferentiestoelen, ontvangst- en receptiebalies en kantinetafels. In ons standaard assortiment staan vele artikelen die wij snel kunnen leveren. Maar we doen meer....! Het leveren en leggen van harde en zachte vloeren, raambekleding. Heeft u vragen ? Maak een afspraak. Onze adviseurs helpen u graag om de juiste kantoorinrichting te vinden voor uw bedrijf.

mijnkantoorinrichting.nl

Pluspunten

Erg slecht ervaringen vooral met aflevering - onbeleefd medewerker met storende tekort aan communicatie vaardigheden. Levering van een van de besteld items ging 2 keer mis en de derde keer op de stoep achtergelaten.
Antwoord mijnkantoorinrichting.nl
We willen hier graag op reageren
Onze verkoop heeft, met enthousiasme en zorgvuldigheid, de tijd voor u en uw collega genomen, ruim 2,5uur, voor het op maat aanpassen in onze showroom van 2 ergo-bureaustoelen. Tevens heeft u ons gevraagd 1 bureau te leveren, wat exact op uw zithoogte moest worden afgeleverd, zodat u zelf geen montage behoefde uit te voeren. Dit als extra service. We hebben nog mondeling van u bevestigd gekregen dat het bureau gemonteerd gemakkelijk bij u naar binnen kon worden geplaatst. De planning van uitlevering van de 2 bureaustoelen is correct uitgevoerd.
Wel zijn we tekort geschoten in de planning van het bureau, in die zin dat onze externe transporteur niet de bevestigde leverdag is nagekomen. Excuses hiervoor !

Gepubliceerd op: 18/04/2019