Website: http://mijnkantoorinrichting.nl
Adres: Nijverheidsweg 14 4879 AR
Plaats: Etten-Leur

Welkom op de webshop van mijnkantoorinrichting.nl Wilt u een compleet nieuwe werkplek voor uw kantoor of een prachtige thuiswerkplek omdat u flexibel wordt volgens "Het Nieuwe Werken", dan heeft u bij ons een ruime keuze aan ergonomische bureaustoelen, verstelbare bureaus en verrijdbare ladeblokken. Uw pand bestaat uit meerdere ruimtes ? Voor iedere ruimte hebben wij de oplossing en de bijpassende producten, zoals konferentiestoelen, ontvangst- en receptiebalies en kantinetafels. In ons standaard assortiment staan vele artikelen die wij snel kunnen leveren. Maar we doen meer....! Het leveren en leggen van harde en zachte vloeren, raambekleding. Heeft u vragen ? Maak een afspraak. Onze adviseurs helpen u graag om de juiste kantoorinrichting te vinden voor uw bedrijf.

mijnkantoorinrichting.nl

Pluspunten

Erg slecht ervaringen vooral met aflevering - onbeleefd medewerker met storende tekort aan communicatie vaardigheden. Levering van een van de besteld items ging 2 keer mis en de derde keer op de stoep achtergelaten.
Antwoord mijnkantoorinrichting.nl
We willen hier graag op reageren
Onze verkoop heeft, met enthousiasme en zorgvuldigheid, de tijd voor u en uw collega genomen, ruim 2,5uur, voor het op maat aanpassen in onze showroom van 2 ergo-bureaustoelen. Tevens heeft u ons gevraagd 1 bureau te leveren, wat exact op uw zithoogte moest worden afgeleverd, zodat u zelf geen montage behoefde uit te voeren. Dit als extra service. We hebben nog mondeling van u bevestigd gekregen dat het bureau gemonteerd gemakkelijk bij u naar binnen kon worden geplaatst. De planning van uitlevering van de 2 bureaustoelen is correct uitgevoerd.
Wel zijn we tekort geschoten in de planning van het bureau, in die zin dat onze externe transporteur niet de bevestigde leverdag is nagekomen. Excuses hiervoor !

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Goede en snelle service.

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
snelle levering.
prima prijs-kwaliteitsverhouding

Henk
Rijssen

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Zeer snelle bezorging (1 dag)
Advies bij telefonische vraag

Ruud
Nijmegen

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Snelle reactie

Ina / Brightlands Venture Partners BV

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Rikati GmbH
Wachtendonk

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Perfect advies tijdens de aanschaf. Zag namelijk door alle stoelen die je worden aangeboden in het land, even niet meer welke echt de beste keus was voor mij. Er wordt echt op alle fronten meegedacht en dat gaat door tot oplevering. Dan komen ze bij je thuis alles precies uitleggen en anotomisch verantwoord instellen. Top service. Ben een ZZP TV-producent die soms meer dan 12 uur in een montageruimte zit. Voel mij na zo'n sessie een stuk fitter en geen pijn meer in de rug. Mijnkantoorinrichting.nl kan ik je dan ook veilig en van harte aanbevelen!!
Eigenlijk niks te zeuren. Goed is goed ....en dat zijn ze!
James Media
Leusden