Bedrijfsgegevens

Website: www.mijnijzerwaren.nl
Adres: Professor van der Waalsstraat 7 1821 BT
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 085-2250015

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Mijnijzerwaren
totaal score
8.8
Personeel
8.4
Snelheid/Levertijd
9.1
Kwaliteit
8.8
Kennis & Vakmanschap
8.5
Communicatie
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
239 beoordelingen (12 maanden)
429 beoordelingen (totaal)
6542 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
64% (153)
31% (74)
2% (4)
1% (3)
2% (5)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Relatief snelle levering en goede materialen.
Verbeterpunten
Het product zo aanbieden dat je er een rieele voorstelling van kunt maken. Het product zag er op het plaatje prima uit maar was in werkelijkheid erg pielig klein. Wel functioneel overigens maar ik had liever een roobuster product gehad.
Snelheid/Levertijd
MadMax
Purmerend

Gepubliceerd op: 21/01/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Duidelijke portal met dimensies van de brievenbus.
Verbeterpunten
Verduidelijking verschillen DL : geslepen en gepolijst, TA : niet geslepen niet gepolijst wel geanodiseerd. kleur F1 (naturel) of kleur F2 (Duits zilver)
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Klant
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 15/01/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Totaalpakket = super, eenvoudig bestellen, snelle levering en kwaliteit materiaal prima.
Verbeterpunten
Geen voor mij
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Rudy
Eeklo

Gepubliceerd op: 12/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Frank
Zandvoort

Gepubliceerd op: 12/01/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 11/01/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 11/01/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Bestelde direct verzonden en via de mail hierover duidelijk gecommuniceerd.
Verbeterpunten
 
George

Gepubliceerd op: 11/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Redelijk gemakkelijk te bestellen
Product op tijd en is zoals besteld aangekomen.
Goed verpakt.
Verbeterpunten
Het was niet erg eenvoudig om de juiste deurdranger te kiezen uit het aanbod.
Waarom het ene merk wel en het andere niet? Dat vergde toch wel enige analysetijd op het web.
Verder opdracht prima uitgevoerd.
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Antwoord Mijnijzerwaren
Beste Els,

Bedankt voor uw review, maar ik denk dat dit voor het verkeerde bedrijf is. Wij zijn namelijk van MijnIJzerwaren.nl en niet van Aluminiumopmaat.nl. U heeft bij ons deurdrangers besteld. Hopelijk is dit naar wens verlopen.

Met vriendelijke groet,

MijnIJzerwaren.nl
Wim
Denekamp

Gepubliceerd op: 11/01/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Op de kwaliteit van het geleverde product was niets negatiefs op aan te merken.
Het materiaal was goed.
De maten waren precies goed
Geen beschadiging van het product opgemerkt.
De zendig was goed verpakt.
Alleen om deze reden wordt het bedrijf nog net aanbevolen.
Verbeterpunten
Communicatie staat op nr. 1 om te moeten verbeteren.
Reden:
1. Ik werd niet tijdig op de hoogte gesteld van vertraging van de levering met enkele dagen en de werkelijke dag van levering.
2. Op de middag voor de levering werd ik gebeld met de mededeling dat de levering al verzonden was en de volgende dag zou arriveren. Bovendien ontving ik een email waarin o.m. stond dat wanneer ik niet thuis was, er opnieuw verzendkosten in rekening gebracht zou worden!

Dat kan natuurlijk niet zo. Aluminiumopmaat zou eerst telefonisch een datum van levering met de klant moeten afspreken en dan pas de levering op transport zetten, Pas dan kan er voor de 2de keer verzendkosten in rekening gebracht worden mocht de aflevering mislukken door 'schuld' van de klant.
Maar niet zoals in dit geval: eerst sturen en dan mogelijk een 2de keer verzendkosten in rekening brengen.
3. Naar aanleiding van het telefoontje zou aluminiumopmaat de transporteur informeren dat ik in een bepaald tijdsvenster niet aanwezig zou kunnen zijn om het pakketje in ontvangst te nemen. Het pakketje kwam toch nog net binnen dit tijdsvenster, maar gelukking was ik ook net aanwezig. Bij navraag wist de chauffeur niets van het tijdsvenster waarbinnen hij niet kon afleveren.

Al met al had dit tot een serieus conflict kunnen leiden. Door toevalligheden is dit gelukkig niet gebeurd. Maar dat is geluk en getuigt niet van beheersing van het logistieke proces incl. communicatie.
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie

Denekamp
28/12/2018

Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Op 14 december een artikel besteld, NU 25 december nog steeds niet ontvangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel al betaald!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na mijn telefonische reactie na de jaarwisseling is er direct aktie ondernomen en na een paar dagen heb het bestelde artikel ontvangen!
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Antwoord Mijnijzerwaren
Beste meneer Hascher,

We zien dat de zending op 14 december verzonden is maar zo te zien niet geleverd is bij u. Op 7 januari is er opnieuw een pakket verzonden deze zou nu goed aangekomen moeten zijn. Helaas kunnen wij niet alle zendingen in de gaten houden of het afgeleverd wordt.

Onze excuses voor de vertraging en hopelijk hebben we iets van het negatieve gevoel weg kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,

MijnIJzerwaren.nl
H.Hascher
Goor.

Gepubliceerd op: 08/01/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Op 14 december een artikel besteld, NU 25 december nog steeds niet ontvangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel al betaald!!!!!!!!!!!!!!!!!
Personeel
Communicatie
Snelheid/Levertijd

Goor.
25/12/2018

Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Een paar tochtstrips voor de deuren besteld.2 dagen later binnen.Maar de verkeerde geleverd.Vrijdagmiddag direkt gebeld enmen zou kijken wat er gebeurd is en een mail terug sturen.
Maandag zelf maar gebeld en weer geen reactie nadat dit wel weer beloofd was.
Dus dan maar per mail op 18/12 :Wel meteen een reactie.
Deze verkeerde levering zou opgehaald moeten worden omdat het langer is dan 1.80 volgens de retourneer voorwaarden.
Prima. Gevraagd werd wanneer dit zou kunnen.Aangezien wij werkende zijn een tijd voor 09.00 en na 16.00 aangegeven.
Dit kan helaas niet en er zal iemand thuis moeten zitten wachten van 09.00 - 17.00.......Dit is geen oplossing.!
Ik heb de juiste bestelling doorgegeven en door hun fout moet ik er nog voor thuis gaan zitten wachten ook??
Ik vind het geen service en dan moet er maar een gepaste oplossing voor gevonden worden door Mijnijzerwaren.
Tot nu toe niet aan te bevelen om hier te bestellen.
Personeel
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Mijnijzerwaren
Beste Eric,

Vervelend om te horen dat de verkeerde tochtstrips geleverd zijn en dat het wat langer duurde voor er een reactie kwam.

Je hebt ondertussen de juiste tochtstrips ontvangen als het goed is. Hopelijk snapt u ook dat een afhaalpoging voor 9 uur en na 16 uur voor ons ook wat lastig is. Vandaar dat het even zoeken was naar een oplossing en dat het daarom ook hier en daar wat langer duurde.

We u ook persoonlijk nog even gemaild met een verdere uitleg.

Hopelijk hebben we iets van de negatieve ervaring weg kunnen nemen. Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

MijnIJzerwaren.nl
Eric
Rotterdam

Gepubliceerd op: 02/01/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Een paar tochtstrips voor de deuren besteld.2 dagen later binnen.Maar de verkeerde geleverd.Vrijdagmiddag direkt gebeld enmen zou kijken wat er gebeurd is en een mail terug sturen.
Maandag zelf maar gebeld en weer geen reactie nadat dit wel weer beloofd was.
Dus dan maar per mail op 18/12 :Wel meteen een reactie.
Deze verkeerde levering zou opgehaald moeten worden omdat het langer is dan 1.80 volgens de retourneer voorwaarden.
Prima. Gevraagd werd wanneer dit zou kunnen.Aangezien wij werkende zijn een tijd voor 09.00 en na 16.00 aangegeven.
Dit kan helaas niet en er zal iemand thuis moeten zitten wachten van 09.00 - 17.00.......Dit is geen oplossing.!
Ik heb de juiste bestelling doorgegeven en nu moet ik er nog voor thuis gaan zitten wachten ook??
Ik vind het geen service en dan moet er maar een gepaste oplossing voor gevonden worden door Mijnijzerwaren.
Tot nu toe niet aan te bevelen om hier te bestellen.
Personeel
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Snelheid/Levertijd

Rotterdam
19/12/2018

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer