Website: www.mijnijzerwaren.nl
Adres: Professor van der Waalsstraat 7 1821 BT
Plaats: Alkmaar

Mijnijzerwaren

Pluspunten
Relatief snelle levering en goede materialen.
Het product zo aanbieden dat je er een rieele voorstelling van kunt maken. Het product zag er op het plaatje prima uit maar was in werkelijkheid erg pielig klein. Wel functioneel overigens maar ik had liever een roobuster product gehad.
MadMax
Purmerend

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Duidelijke portal met dimensies van de brievenbus.
Verduidelijking verschillen DL : geslepen en gepolijst, TA : niet geslepen niet gepolijst wel geanodiseerd. kleur F1 (naturel) of kleur F2 (Duits zilver)
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Totaalpakket = super, eenvoudig bestellen, snelle levering en kwaliteit materiaal prima.
Geen voor mij
Rudy
Eeklo

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Frank
Zandvoort

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Bestelde direct verzonden en via de mail hierover duidelijk gecommuniceerd.

George

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Redelijk gemakkelijk te bestellen
Product op tijd en is zoals besteld aangekomen.
Goed verpakt.
Het was niet erg eenvoudig om de juiste deurdranger te kiezen uit het aanbod.
Waarom het ene merk wel en het andere niet? Dat vergde toch wel enige analysetijd op het web.
Verder opdracht prima uitgevoerd.
Beste Els,

Bedankt voor uw review, maar ik denk dat dit voor het verkeerde bedrijf is. Wij zijn namelijk van MijnIJzerwaren.nl en niet van Aluminiumopmaat.nl. U heeft bij ons deurdrangers besteld. Hopelijk is dit naar wens verlopen.

Wim
Denekamp

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Op de kwaliteit van het geleverde product was niets negatiefs op aan te merken.
Het materiaal was goed.
De maten waren precies goed
Geen beschadiging van het product opgemerkt.
De zendig was goed verpakt.
Alleen om deze reden wordt het bedrijf nog net aanbevolen.
Communicatie staat op nr. 1 om te moeten verbeteren.
Reden:
1. Ik werd niet tijdig op de hoogte gesteld van vertraging van de levering met enkele dagen en de werkelijke dag van levering.
2. Op de middag voor de levering werd ik gebeld met de mededeling dat de levering al verzonden was en de volgende dag zou arriveren. Bovendien ontving ik een email waarin o.m. stond dat wanneer ik niet thuis was, er opnieuw verzendkosten in rekening gebracht zou worden!

Dat kan natuurlijk niet zo. Aluminiumopmaat zou eerst telefonisch een datum van levering met de klant moeten afspreken en dan pas de levering op transport zetten, Pas dan kan er voor de 2de keer verzendkosten in rekening gebracht worden mocht de aflevering mislukken door 'schuld' van de klant.
Maar niet zoals in dit geval: eerst sturen en dan mogelijk een 2de keer verzendkosten in rekening brengen.
3. Naar aanleiding van het telefoontje zou aluminiumopmaat de transporteur informeren dat ik in een bepaald tijdsvenster niet aanwezig zou kunnen zijn om het pakketje in ontvangst te nemen. Het pakketje kwam toch nog net binnen dit tijdsvenster, maar gelukking was ik ook net aanwezig. Bij navraag wist de chauffeur niets van het tijdsvenster waarbinnen hij niet kon afleveren.

Al met al had dit tot een serieus conflict kunnen leiden. Door toevalligheden is dit gelukkig niet gebeurd. Maar dat is geluk en getuigt niet van beheersing van het logistieke proces incl. communicatie.

Denekamp
28/12/2018

Pluspunten

Op 14 december een artikel besteld, NU 25 december nog steeds niet ontvangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel al betaald!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na mijn telefonische reactie na de jaarwisseling is er direct aktie ondernomen en na een paar dagen heb het bestelde artikel ontvangen!
Beste meneer Hascher,

We zien dat de zending op 14 december verzonden is maar zo te zien niet geleverd is bij u. Op 7 januari is er opnieuw een pakket verzonden deze zou nu goed aangekomen moeten zijn. Helaas kunnen wij niet alle zendingen in de gaten houden of het afgeleverd wordt.

Onze excuses voor de vertraging en hopelijk hebben we iets van het negatieve gevoel weg kunnen nemen.

H.Hascher
Goor.

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Goor.
25/12/2018

Pluspunten

Een paar tochtstrips voor de deuren besteld.2 dagen later binnen.Maar de verkeerde geleverd.Vrijdagmiddag direkt gebeld enmen zou kijken wat er gebeurd is en een mail terug sturen.
Maandag zelf maar gebeld en weer geen reactie nadat dit wel weer beloofd was.
Dus dan maar per mail op 18/12 :Wel meteen een reactie.
Deze verkeerde levering zou opgehaald moeten worden omdat het langer is dan 1.80 volgens de retourneer voorwaarden.
Prima. Gevraagd werd wanneer dit zou kunnen.Aangezien wij werkende zijn een tijd voor 09.00 en na 16.00 aangegeven.
Dit kan helaas niet en er zal iemand thuis moeten zitten wachten van 09.00 - 17.00.......Dit is geen oplossing.!
Ik heb de juiste bestelling doorgegeven en door hun fout moet ik er nog voor thuis gaan zitten wachten ook??
Ik vind het geen service en dan moet er maar een gepaste oplossing voor gevonden worden door Mijnijzerwaren.
Tot nu toe niet aan te bevelen om hier te bestellen.
Beste Eric,

Vervelend om te horen dat de verkeerde tochtstrips geleverd zijn en dat het wat langer duurde voor er een reactie kwam.

Je hebt ondertussen de juiste tochtstrips ontvangen als het goed is. Hopelijk snapt u ook dat een afhaalpoging voor 9 uur en na 16 uur voor ons ook wat lastig is. Vandaar dat het even zoeken was naar een oplossing en dat het daarom ook hier en daar wat langer duurde.

We u ook persoonlijk nog even gemaild met een verdere uitleg.

Hopelijk hebben we iets van de negatieve ervaring weg kunnen nemen. Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.

Eric

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten

Maandag zelf maar gebeld en weer geen reactie nadat dit wel weer beloofd was.
Dus dan maar per mail op 18/12 :Wel meteen een reactie.
Ik heb de juiste bestelling doorgegeven en nu moet ik er nog voor thuis gaan zitten wachten ook??
Tot nu toe niet aan te bevelen om hier te bestellen.

19/12/2018