Bedrijfsgegevens

Website: www.mijnhostingpartner.nl
Adres: Placotiweg 2k 4131NL
Plaats: Vianen
Telefoon: 0347 82 00 00

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

MijnHostingPartner.nl
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
117 beoordelingen (12 maanden)
233 beoordelingen (totaal)
11453 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
69% (81)
22% (26)
4% (5)
2% (2)
3% (3)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Geduldige en vakbekwame mensen die klantgericht zijn. In mijn onkunde had ik een aantal producten aangeschaft die ik niet nodig had. Mij werd uitgelegd wat ik wel nodig had, dat werd in orde gemaakt en wat ik te veel betaald had werd gecrediteerd, zonder daar ook maar een beetje moeilijk over te doen.
Gewelgig, gewoon!
Verbeterpunten
 
iStudy
Maastricht

Gepubliceerd op: 19/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Dag, ik ben vrouw 50+ en voor mijn gevoel best wel handig met de computer.
Excel, Word lukt prima. E-mailen en zelfs een eigen handtekening onder de
mail maken gaat goed. Maar soms zijn er handelingen nodig die je moet doen
omdat je als kleine ZZP-er ook een website wilt en een passend emailadres,
en dan wordt het een ander verhaal. Dan moet je inloggen op een domein. En
dan moet je aan knoppen draaien waar je helemaal niet aan wilt zitten. Mijn
Hosting Partner heeft een chatroom en daar zit o.a. Danny. Ik zie Danny
niet; maar stel me zo'n jonge knul voor, met nog net niet de benen op tafel,
die mij via een klein scherm te woord staat, via schrift wel te verstaan. Ik
heb dan allang geprobeerd om dat te doen wat Mijn Hosting Partners in Jip en
Janneke taal uitlegt op beschrijvingen die ze aanbieden op hun site. Maar
als het dan nog niet lukt dan is daar Danny. en Danny heeft mij vandaag in
2,5 uur via alle mogelijke omwegen, plaatjes en links de weg gewezen om dat
voor elkaar te krijgen wat ik wilde. In alle rust. Links om en rechts om, we
zijn er gekomen. Ik iets nerveuser dan Danny, maar dat was niet erg zei hij.
Geweldig. Gelukkig dat Danny er is en het helemaal niet erg vind dat ik het
allemaal iets minder makkelijk vind, die computers. Hulde aan Danny en de
rest van de helpdesk Mijn Hosting Partners.
Verbeterpunten
 
Joke
Zwolle

Gepubliceerd op: 19/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Wat een fijne helpdesk! Altijd bereid om je te helpen en ook altijd heel snel! Ik ben al jaren klant en nog steeds erg tevreden. Vandaag ook weer super geholpen!
Verbeterpunten
 
De Gezellige Winkel
Breukelen

Gepubliceerd op: 18/10/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Goedkoop en snel en deskundig. Ook snelle beantwoording van vragen via de online chat.
Verbeterpunten
Misschien duidelijker nog op de website vermelden dat wegens kostenbesparing jullie geen telefonische helpdesk hebben, maar een prima werkende online chat :-)
Victor
Kortenhoef

Gepubliceerd op: 18/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ik kan geen moment bedenken waarbij ik niet tevreden was met de afhandeling van vragen of opmerkingen die ik had geplaatst via het klantenportaal. Helaas heb ik mijn bedrijf moeten stopzetten ander was ik tot in lengte van dagen klant geweest bij mijnhostingpartner.
Verbeterpunten
 
Etienne/ TE Techniek

Gepubliceerd op: 13/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede service!
Ben altijd goed erg geholpen en zojuist weer door ene Paul.
Boven verwachting.
Hier kunnen enkele andere klantenserviceafdelingen wat van leren.
Verbeterpunten
 
Margriet
Hoorn

Gepubliceerd op: 29/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Zeer alerte helpdesk. Chatfunctie werkt fijn en snel. Vragen werden goed beantwoord.
Verbeterpunten
 
Isildur
Nederland

Gepubliceerd op: 24/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle service
Verbeterpunten
 
Bart
Leende

Gepubliceerd op: 08/08/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Fijne service en alles snel geregeld zover!
Verbeterpunten
 
The Breederhood

Gepubliceerd op: 06/08/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
fijne hulp via chat!
denken mee voor een oplossing.
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 30/07/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer