Website: www.mijnhostingpartner.nl
Adres: Placotiweg 2k 4131NL
Plaats: Vianen
Telefoon: 0347 82 00 00

MijnHostingPartner.nl

Pluspunten
Goedkoop, vriendelijk, slecht te bereiken mits je graag met Lex de Digibot chat en je probleem in een minivenster wil kloppen keer op keer.
Verkoop geen dingen die niet werken, wacht al maanden op werkende Hosted Exchange.. Communicatie moet beter.
René
Woerden

Gepubliceerd op: 09/03/2018

Pluspunten
goedkoop
het gaat vaak niet goed en ze zijn alleen maar per ticket en chat bereikbaar. dat is leuk behalve als het mis gaat. in een andere case zit ik al 3 weken op een verhuiscode te wachten. Momenteel heb ik een verhuicode nodig voor andere domeinen. Dat leek goed te gaan, maar 1 code werkt niet. Vervolgens kun je ze weer niet bereiken, je krijgt alleen maar automatische antwoorden van een robot. tickets reageren ze niet op. dit had ik al eerder en daarom heb ik alles weggehaald, tenminste als dat gaat lukken. wat een drama.
Kas di pas
Soto

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten

Het zijn zeer klantontvriendelijk mensen. Als ik een mail krijg antwoord ik er op maar er wordt niets mee gedaan. Vervolgens gaat zonder waarschuwing de site op zwart. Ga niet met dit bedrijf samenwerken. Ze hebben de communicatie niet op orde.
Almere City Run

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
werkte prima tot de nieuwe lay-out kwam,
daarna is het waardeloos, minuten lang wachten om van de ene naar de andere mail te gaan.
Onze penningmeester heeft dezelfde ervaringen en doet de mail nu via het prive mail adres, ga ik ook doen.
installeer het oude progrmma/lay-out weer dan kunnen we weer gewoon aan het werk met onze mail.
secretaris
Boxmeer