Website: www.mijnhostingpartner.nl
Adres: Placotiweg 2k 4131NL
Plaats: Vianen
Telefoon: 0347 82 00 00

MijnHostingPartner.nl

Pluspunten
Bijzonder betaalbare hostingpakketten. Bij vragen krijg je altijd super snelle en zinvolle reacties! Ik doe al jaren met volle tevredenheid zaken met MijnHostingPartner.nl
geen.
Dick
Middelharnis

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Zeer tevreden over mijnhostingpartner.nl. Vragen werden zeer snel beantwoord en de problemen direct opgelost. Echte aanrader!

Beeklie Kunstgras
Kerkdriel

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Zeer tevreden met mijn pakket! Mijn vragen werden snel en deskundig beantwoord via de ticketservice, goed op weg geholpen. Prijs kwaliteitverhouding is top! Aanrader!!!

IJsselstein

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Gekozen voor een Managed Wordpress Pakket. Had ik veel eerder moeten doen. Mijn website draait al een 2 maanden als een zonnetje.

Henk Jan

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Had wat problemen met mijn e-mail. Snel en goed opgelost via ticket, bedankt Bas!

Floris
Amersfoort

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
goedkoop
klantendienst is traag en weinig behulpzaam, duurt doorgaans meer dan een dag om een antwoord te krijgen
website af en toe willekeurig offline door hun gesukkel
is hele inhoud van website kwijtgeraakt omdat ??
vroeg of ze het terug konden zetten, antwoord was dat ze het gingen navragen en dan hoorde ik niets meer
geen telefonische hulp beschikbaar
controlepaneel etc is ook vrij traag en onhandig
mat
belgie

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Echte top service! Super snelle reacties op mijn tickets

Bernard
Nijmegen

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
- Prijs
- Kwaliteit
- Communicatie bij problemen: website ligt nu al meer dan 10 dagen plat en ik word op geen enkele manier geholpen. De enige communicatie is verlopen via één bericht op Facebook waarin staat dat ze hopen dat we (alle gedupeerden, want het gaat om een grootschalig probleem) zelf een back-up genomen hebben, want dat er anders geen oplossing is op dit moment.
- Opvolging van tickets/technische ondersteuning
Thomas
Burcht

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Vroeger was het wel goed. Iets te groot geworden.
Luisteren naar de klant.
Rob

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Pluspunten
Je wordt professioneel geholpen door deskundigen en ze zijn snel in reageren. Laatst mijn hosting geüpgraded naar een SSD oplossing en mijn website staat binnen een seconde online. Ben ook zeer tevreden met de gratis SSL oplossing via Let's Encrypt wat ze op een makkelijke manier in het control panel laten configureren. Control panel bevat nog wat foutjes vooral als je een ander theme selecteert maar daar werken ze nog aan. Overzichtelijk en makkelijk te configureren. En de prijzen zijn zeer scherp.
Ander lettertype kiezen want sommige zijn slecht leesbaar ook op HD schermen. En werken aan de themes. Verder zou ik geen verbeteringen weten.
Wernand Hoefsloot
Ede, Gelderland