Website: www.mijnhostingpartner.nl
Adres: Placotiweg 2k 4131NL
Plaats: Vianen
Telefoon: 0347 82 00 00

MijnHostingPartner.nl

Pluspunten
Goed bedrijf
Geen idee
Nicky
Oldenzaal

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
goede info op de website
helpdesk lost evt problemen snel en goed op
Mark
Uithoorn

Gepubliceerd op: 30/09/2017

Pluspunten
goede klantenservice met snelle respons op de chat.
Chiro Sint-Andreas
Stekene

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
Goeie Support
Er waren wat problemen met de webmail inderdaad. Dit is nu allemaal opgelost en draait weer goed zoals het altijd geweest is. Ik vind het persoonlijk beter geworden nu.
Nico

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
werkte prima tot de nieuwe lay-out kwam,
daarna is het waardeloos, minuten lang wachten om van de ene naar de andere mail te gaan.
Onze penningmeester heeft dezelfde ervaringen en doet de mail nu via het prive mail adres, ga ik ook doen.
installeer het oude progrmma/lay-out weer dan kunnen we weer gewoon aan het werk met onze mail.
secretaris
Boxmeer

Gepubliceerd op: 23/09/2017

Pluspunten
great support for something i had been struggling with.

Michiel
Hilversum

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
Doordat ik nogal wat problemen ondervond met het overzetten van onze website (ontbrekende bestanden van de vorige hosting) had ik een ticket aangemaakt. Snel en duidelijk antwoorden op mijn vragen. Michel bedankt voor de tijdelijke oplossing en goede service.

Jorrin
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
ze bestaan;
met een beetje geluk (kans 1 op 100000) kan ik mijn mails openen.
Webmail ligt er nu een week uit. Men vraagt of ik gebruik kan maken van outlook o.i.d. terwijl ik betaal voor een degelijke webmail. Dit was het wel, maar is het helaas niet meer. Chat service helpt ook niet en zegt alleen maar excuses en/of maak een ticket aan. Men vraagt me of ik op hun forum wil volgen hoe het eraan toegaat. Dat het op een forum staat, wilt niet zeggen dat ik ben geholpen. Nog een week zo doorgaan en ik ga failliet en heb ik niets aan de excuses. Hoe jullie aan een 9 als cijfer komen is me een vraag.

Het ergste vind ik dat ene "paul" er zo luchtig mee omgaat. Men ziet de ernst niet in van de situatie, kan geen inzicht geven op wanneer het wel gemaakt wordt. Dit terwijl op de website staat dat ik 24/7 bij mijn mails kan. Normaal gesproken uit ik mezelf eerst zo tegenover het bedrijf, maar contact is ver te zoeken en Paul is nogal luchtig met zijn antwoorden. Een beetje sympathie tonen zou ook geen kwaad doen.

Ik ben furieus en dat is nog zacht uitgedrukt. Een halve ster voor inderdaad een onaanvaardbare ervaring.
Mahmut KM Frigo
Deventer

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
ze bestaan;
met een beetje geluk (kans 1 op 100000) kan ik mijn mails openen.

Deventer
28/08/2017

Pluspunten
Perfecte service voor een prima prijs. Alleen de nieuwe control panel is nog geen versnelling/verbetering.
Control panel traag.
Jeroen
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Pluspunten
Reageren goed en snel.
Elk probleem en ticket welke ik heb aangemaakt is binnen een dag met succes opgelost.
Het zou fijn zijn als jullie bijvoorbeeld tot 21:00 uur bereikbaar zijn.
Fotografie Ine
Boekel