Website: www.mijnhostingpartner.nl
Adres: Placotiweg 2k 4131NL
Plaats: Vianen
Telefoon: 0347 82 00 00

MijnHostingPartner.nl

Pluspunten
Helpen heel snel! Erg handig de chat. Hebben verstand van zaken.
Ze zijn iets duurder dan de hosting provider die ik altijd gebruik.

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Reeds jaren ben ik klant bij hen. Meer dan 50 domeinen bij hen gehost. Steeds op de correcte manier verder geholpen.
Ook als het technisch even technisch helemaal misloopt, kan je op hen rekenen. Ze zoeken actief mee naar een oplossing.
Bedankt Michel, Adri en Jaap... Jullie zijn echt een top team.

Volwebstudio
Vosselaar

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Goedkope en kwalitatieve hosting! Ben al enkele jaren klant ben erg tevreden. Ook persoonlijke hulp via chat of email mogelijk, en altijd snel geholpen ! Zeker voor asp.net hosting volgens mij de goedkoopste die ik ken, maar doet niet af aan hun kwaliteit !
Control panel (incl volledige editor voor mysql) is super handig en laat me toe alles te doen wat ik wil. Ik raad u aan niet te twijfelen! Ik heb allesinds geen spijt
- Ik kan er momenteel geen verzinnen
Cedric
Hasselt

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Vriendelijke prijzen, en gaan altijd net even verder in de support om te assisteren :-)

INDES-IDS BV / G. Fianen
Culemborg

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Gewoon snel, vakkundig en doeltreffend. Met verschillende (dure) hostingpartijen gewerkt, liep daar tegen technische problemen aan, die hier niet aan de orde zijn. Prijs-kwaliteitsverhouding is prima! Zoek je een goede hosting dan is dit zeker mijn advies.

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Pluspunten
Ze blijven wel 'on speaking terms' bij problemen, weliswaar via de chat en de mail. Webtools zijn netjes en werken prima.
Persoonlijk contact, iemand om te bellen bij problemen, al is het maar een voicemail achtige omgeving, spamrobot is echt een zooitje sinds een update van ?december? , er komt zeer veel troep binnen en ondanks meerdere pogingen (van ons allen) word dit/kan dit niet opgelost worden. Overweeg serieus een andere provider.
A ed Zeeuw / DZE systems BV
Strijen

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Goedkoop en toch professioneel. Doorgaans snelle vraagafwikkeling bij de online chat desk.

Victor
Kortenhoef

Gepubliceerd op: 03/05/2018

Pluspunten
Vlotte service via de live chat

Olivier

Gepubliceerd op: 03/05/2018

Pluspunten
Goede service, uitgebreide kennisbank, fijne chatfunctie, vriendelijk en adequaat geholpen

Gepubliceerd op: 30/04/2018