Bedrijfsgegevens

Website: www.mijnhostingpartner.nl
Adres: Placotiweg 2k 4131NL
Plaats: Vianen
Telefoon: 0347 82 00 00

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

MijnHostingPartner.nl
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
9 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
62 beoordelingen (12 maanden)
117 beoordelingen (totaal)
6735 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
79% (49)
15% (9)
0% (0)
2% (1)
5% (3)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Goed bedrijf
Verbeterpunten
Geen idee
Nicky
Oldenzaal

Gepubliceerd op: 14/10/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
goede info op de website
helpdesk lost evt problemen snel en goed op
Verbeterpunten
-
Mark
Uithoorn

Gepubliceerd op: 30/09/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
goede klantenservice met snelle respons op de chat.
Verbeterpunten
/
Chiro Sint-Andreas
Stekene

Gepubliceerd op: 25/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goeie Support
Verbeterpunten
Er waren wat problemen met de webmail inderdaad. Dit is nu allemaal opgelost en draait weer goed zoals het altijd geweest is. Ik vind het persoonlijk beter geworden nu.
Nico
Utrecht

Gepubliceerd op: 25/09/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
werkte prima tot de nieuwe lay-out kwam,
daarna is het waardeloos, minuten lang wachten om van de ene naar de andere mail te gaan.
Onze penningmeester heeft dezelfde ervaringen en doet de mail nu via het prive mail adres, ga ik ook doen.
Verbeterpunten
installeer het oude progrmma/lay-out weer dan kunnen we weer gewoon aan het werk met onze mail.
secretaris
Boxmeer

Gepubliceerd op: 23/09/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
great support for something i had been struggling with.
Verbeterpunten
 
Michiel
Hilversum

Gepubliceerd op: 12/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Doordat ik nogal wat problemen ondervond met het overzetten van onze website (ontbrekende bestanden van de vorige hosting) had ik een ticket aangemaakt. Snel en duidelijk antwoorden op mijn vragen. Michel bedankt voor de tijdelijke oplossing en goede service.
Verbeterpunten
 
Jorrin
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 12/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
ze bestaan;
met een beetje geluk (kans 1 op 100000) kan ik mijn mails openen.
Verbeterpunten
Webmail ligt er nu een week uit. Men vraagt of ik gebruik kan maken van outlook o.i.d. terwijl ik betaal voor een degelijke webmail. Dit was het wel, maar is het helaas niet meer. Chat service helpt ook niet en zegt alleen maar excuses en/of maak een ticket aan. Men vraagt me of ik op hun forum wil volgen hoe het eraan toegaat. Dat het op een forum staat, wilt niet zeggen dat ik ben geholpen. Nog een week zo doorgaan en ik ga failliet en heb ik niets aan de excuses. Hoe jullie aan een 9 als cijfer komen is me een vraag.

Het ergste vind ik dat ene "paul" er zo luchtig mee omgaat. Men ziet de ernst niet in van de situatie, kan geen inzicht geven op wanneer het wel gemaakt wordt. Dit terwijl op de website staat dat ik 24/7 bij mijn mails kan. Normaal gesproken uit ik mezelf eerst zo tegenover het bedrijf, maar contact is ver te zoeken en Paul is nogal luchtig met zijn antwoorden. Een beetje sympathie tonen zou ook geen kwaad doen.

Ik ben furieus en dat is nog zacht uitgedrukt. Een halve ster voor inderdaad een onaanvaardbare ervaring.
Mahmut KM Frigo
Deventer

Gepubliceerd op: 11/09/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
ze bestaan;
met een beetje geluk (kans 1 op 100000) kan ik mijn mails openen.
Verbeterpunten
Webmail ligt er nu een week uit. Men vraagt of ik gebruik kan maken van outlook o.i.d. terwijl ik betaal voor een degelijke webmail. Dit was het wel, maar is het helaas niet meer. Chat service helpt ook niet en zegt alleen maar excuses en/of maak een ticket aan. Men vraagt me of ik op hun forum wil volgen hoe het eraan toegaat. Dat het op een forum staat, wilt niet zeggen dat ik ben geholpen. Nog een week zo doorgaan en ik ga failliet en heb ik niets aan de excuses. Hoe jullie aan een 9 als cijfer komen is me een vraag.

Het ergste vind ik dat ene "paul" er zo luchtig mee omgaat. Men ziet de ernst niet in van de situatie, kan geen inzicht geven op wanneer het wel gemaakt wordt. Dit terwijl op de website staat dat ik 24/7 bij mijn mails kan. Normaal gesproken uit ik mezelf eerst zo tegenover het bedrijf, maar contact is ver te zoeken en Paul is nogal luchtig met zijn antwoorden. Een beetje sympathie tonen zou ook geen kwaad doen.

Ik ben furieus en dat is nog zacht uitgedrukt. Een halve ster voor inderdaad een onaanvaardbare ervaring.

Deventer
28/08/2017

Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Perfecte service voor een prima prijs. Alleen de nieuwe control panel is nog geen versnelling/verbetering.
Verbeterpunten
Control panel traag.
Jeroen
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 31/07/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Reageren goed en snel.
Elk probleem en ticket welke ik heb aangemaakt is binnen een dag met succes opgelost.
Verbeterpunten
Het zou fijn zijn als jullie bijvoorbeeld tot 21:00 uur bereikbaar zijn.
Fotografie Ine
Boekel

Gepubliceerd op: 12/07/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer