Website: https://www.mijngedroogdfruit.nl/
Adres: Sgravenweg 318c 2911BK
Plaats: Nieuwerkerk aan den IJssel

MijnGedroogdFruit.nl

Pluspunten
Maakt waar wat ze promoten. Goede service en kwaliteit.
N.v t.
Paul
Lisse

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
Ontzettend snelle levering.Fruit is netjes verpakt en smaakt goed.De prijs is in mijn ogen ook goed te doen.
Voor mij is de bezorger wat minder ,het pakket was in de brievenbus gepropt en was er bijna niet uit te krijgen.
natasja
sint willebrord

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten

Ik Kan heel kort zijn ik heb nog niets ontvangen
Yolanda
ALMERE

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
kwalitatief goede produkten.
24 uur service klopt niet. Ik heb 4 dagen moeten wachten ipv levering de volgende dag.
Derk

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
ze verkopen hele lekkere dingen
een reactie als jullie bezig zijn met de bestelling klaar maken zou ik op prijs stellen , nu zit er een gat van een dag tussen dat ik twijfel of de bestelling wel doorgekomen is.
Elien Lammers

Gepubliceerd op: 11/05/2019

Pluspunten
Snel, goed bij prijs, mogelijkheden om bulk verpakking te kopen

Nicole
Herent

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
Shoppen, bestellen en betalen gaat smetteloos. Kwaliteit producten excellent.
Bezorging GLS = drama. Krijg e-mail dat bezorger zojuist bij mij was maar ik niet thuis was en "Niet Thuis Bericht" in brievenbus is gedaan. Ik was WEL thuis en géén "Niet Thuis Bericht" in brievenbus. Gebeld met GLS klantenservice. Boel uitgelegd en gezegd dat bezorger moet terugkeren. Klantenservice belt met bezorger. Foutje van bezorger; vergissing met de straatnaam en aangebeld bij ***straat 110 i.p.v. ***plein 110. En bezorger heeft géén tijd om naar mij terug te keren. Foutje prima maar weigeren te corrigeren is onacceptabel. Klantenservice belt weer met bezorger. Bezorger zegt alsnog langs te komen, aan het einde van zijn route rond 16:30 uur, en belt op mijn 06-nr als hij onderweg is. Bezorger is NIET meer langs geweest en ook NIET gebeld op mijn 06-nr. Volgens tracking-info was bezorger al om 14:39 uur terug in het depot, ruim voordat zijn route afgelopen zou zijn. Ben toen naar ***straat 110 gegaan waar bezorger, volgens zijn claim, aangebeld zou hebben. Adres blijkt niet te bestaan! Straatnaam wel maar huisnummer niet. Ook volgens Google niet. Hij kan daar dus nooit een "Niet Thuis Bericht" hebben achtergelaten! Bezorger blijkt een leugenaar! Weer gebeld met klantenservice, de boel uitgelegd en gevraagd waarom bezorger niet, zoals beloofd, alsnog is langsgekomen en mij niet heeft gebeld. Klantenservice belt voor derde keer met pakketbezorger. De pakketbezorger zegt dat hij met zijn vrouw naar het ziekenhuis moest. Moet ik dit nog geloven?
Vincent
Den haag

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Gepubliceerd op: 27/04/2019

Pluspunten
Nog niet ontvangen.
Aub niet versturen met gls. Bellen aan en lopen weg. Was gewoon thuis, maar moest van boven naar beneden komen. Krijg dan briefje in de bus dat ik een afspraak moet maken om weer een middag thuis te moeten wachten op pakket anders wordt het teruggestuurd. Niet leuk.
Patricia

Gepubliceerd op: 22/04/2019