Website: https://www.mijngedroogdfruit.nl/
Adres: Sgravenweg 318c 2911BK
Plaats: Nieuwerkerk aan den IJssel

MijnGedroogdFruit.nl

Pluspunten
Snel geleverd en goede prijs-kwaliteit verhouding. Een van de weinige bedrijven die gedroogde pomelo leveren dus echt perfect.
geen kunnen vinden. Misschien het assortiment gedroogd fruit verder uitbreiden met wat meer ' non standard' fruitsoorten! Zoals gedroogde citroen of sinasappel :D.
Anna
Nijmegen

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Nette snelle afhandeling van de bestelling. Keurig verpakt met een persoonlijk briefje erbij

Sonja
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Pluspunten
goede produkten waarbij op de site duidelijk de ingredienten, snelle levering, ruim assortiment
de laatste 2 keer was mijn bestelling niet compleet. Het niet geleverde produkt had ik nadat ik een mailtje had gestuurd heel snel in huis. Maar ik vind het wel vervelend om hier achter aan te zitten. Dit is gemakkelijk te voorkomen door op de pakbon het aantal bestelde produkten te noteren. Even tellen en de inpakker weet of het compleet is.
Anne
Meteren

Gepubliceerd op: 28/10/2018

Pluspunten
Veel keuze, goede producten, redelijk geprijsd en snelle levering.
Pakket was bij de buren afgeleverd. Op zich prima, maar er was geen kennisgeving afgegeven. Dat is niet goed, want dan weet je niet bij wie je aan moet bellen. Een van de zakjes was open gegaan en de gedroogde kiwi’s lagen los in de doos. Op zich wel heel netjes verpakt.
Kees
Steenbergen

Gepubliceerd op: 28/10/2018

Pluspunten
produkten zonder toegevoegde suiker
graag icoontje voor toegevoegde honing.
Yvonne

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Pluspunten
leuk dat er nu ook chocolade rotjes te koop zijn.
ik zit met elke verpakking zakjes te hannesen om die zo netjes open te krijgen om na gebruik weer goed af te kunnen sluiten .

en van mij mag er ook wel wat in een cadeau verpakking bij zitten zoals super food in een mooi doosjes of de chocolade dan kan ik nog leuker reclame maken voor jullie
Elien Lammers

Gepubliceerd op: 25/10/2018

Pluspunten
Duidelijke site, makkelijk te bestellen.
Lekkere en kwaliteitvolle producten.

Na een mailtje over een verkeerd geleverd product, kwam er snel een reactie met meerdere voorstellen om het op te lossen.
Producten die erg op elkaar lijken, zoals bijv witte of bruine hazelnoten, een andere naam geven. Misschien is dan een verkeerde levering te voorkomen.
Anneke

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Snelle levering.
Lekker fruit.

J van Melsen
Mechelen

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Perfect en vlot geleverd

Stella
Donderen