Website: www.mijndomeinauto.nl
Adres: Van Leeuwenhoekweg 2A 3401 ML
Plaats: IJsselstein
Telefoon: (085) 888 75 51

mijndomeinauto.nl

Pluspunten
goede service, super aardig.

Sally
Krimpen aan den IJssel

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
ik ben super tevreden met mijn domein, alle medewerkers zijn super service is super .

khatib
hoofddorp

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Professionele, vriendelijke en positieve medewerkers.

Aglobis B.V.

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Snelle service, best flexibel en redelijke tarieven.

Hans-Jorg van Broekhoven
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Pluspunten
Goede service
Automaat auto's aanbieden
Jan Pieter

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Heb een auto bij ze besteld, maar na een paar dagen wilde ik toch wat anders en zonder problemen hebben ze dat ook opgelost. Ik heb geen moeite voor moeten doen.
Nu wachten op de nieuwe auto
Anita

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
Ik heb al diverse MijnDomein-auto's mogen rijden en ben supertevreden. Indien er iets is wordt dat snel en accuraat opgelost.

Lidwien

Gepubliceerd op: 21/03/2018

Pluspunten
Wanneer je gaat leasen. Zijn ze super behulpzaam. Wanneer je zelf een klacht hebt wordt het niet behandeld.
Administratie kan veel beter

Gepubliceerd op: 14/03/2018

Pluspunten
Toen wij begonnen met mijndomein, hebben we eerst de kat uit de boom gekeken. Toen hebben wij besloten om het toch eens te proberen, veel problemen gehad met eigen auto en dat waren we zat. Uiteindelijk!!! Toen alles werd goedgekeurd hebben we onze prachtige!!! Fiat 500 twin air turbo in ontvangst mogen nemen. Nu zijn we en jaar verder, en hebben wij een gezinsuitbreiding en toen!! Werd de Fiat te klein. Voor een klein bedrag van 250 euro mochten we tussentijds wisselen, en hebben we nu gekozen voor de prachtige!!! Renault Captur en over 14 dagen mogen we hem al gaan halen. Wil je een betrouwbare Lease maatschappij dan zeker leasen bij hun. Onderhoud reparatie alles is geregeld je kan met een gerust hart op weg 24/7 pech hulp waar je ook uithangt. Team Mijndomein ga zo door
Verbeter punten niet echt wel wat tips!!!
Meer keuzes in kleuren van de wagens. Verder is alles toppie!!!!
David
Kerkrade

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Pluspunten
Transparant, klantvriendelijk, begrijpelijk en overzichtelijk lease-contract, goede adviezen. Wij waren in het begin nieuwsgierig maar terughoudend. En inmiddels na een eerste ervaring overtuigd. Als dit start de basis is voor de komende jaren dan teken ik graag bij. Meer dan ik had verwacht en gevraagd. Ook het bedrijf Engelsma en Wijnia in Leeuwarden die de Nissan Leaf heeft geleverd verdient een pluim. En de leverancier van de laadpas en het oplaadstation, EV company, eveneens aan te raden. Hebben verstand van zaken en zoeken de beste oplossing voor een eerlijke prijs.
Groter aanbod EV auto's. Hoewel de Nissan Leaf een super aanbod is. We zijn zeer content met de auto en de prijs.
Klaas Vaatstra
Nij Beets