Website: www.mijndomeinauto.nl
Adres: Van Leeuwenhoekweg 2A 3401 ML
Plaats: IJsselstein
Telefoon: (085) 888 75 51

mijndomeinauto.nl

Pluspunten
Transparant, klantvriendelijk, begrijpelijk en overzichtelijk lease-contract, goede adviezen. Wij waren in het begin nieuwsgierig maar terughoudend. En inmiddels na een eerste ervaring overtuigd. Als dit start de basis is voor de komende jaren dan teken ik graag bij. Meer dan ik had verwacht en gevraagd. Ook het bedrijf Engelsma en Wijnia in Leeuwarden die de Nissan Leaf heeft geleverd verdient een pluim. En de leverancier van de laadpas en het oplaadstation, EV company, eveneens aan te raden. Hebben verstand van zaken en zoeken de beste oplossing voor een eerlijke prijs.
Groter aanbod EV auto's. Hoewel de Nissan Leaf een super aanbod is. We zijn zeer content met de auto en de prijs.
Klaas Vaatstra
Nij Beets

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Mijn eerste ervaring met een private lease mij. Nu na twee jaar zeer tevreden over de telefonische contacten bij vragen van mijn kant. Service beurten en schadeafhandeling verlopen zeer klantvriendelijk en naar volle tevredenheid.
Nico
Katwijk

Gepubliceerd op: 23/10/2017

Pluspunten
De support en feedback die wij van dit bedrijf mochten ontvangen kan ik bij een ieder aanbevelen
Nvt
Ser
Geldrop

Gepubliceerd op: 02/10/2017

Pluspunten
Als u opzoek bent naar een private lease auto dan zijn er volop aanbieders. Pas altijd wel goed op! Het is het een kwestie van alle regeltjes, uitzonderingen, kleine lettertjes etc begrijpen. Je snijdt jezelf gemakkelijk in de vingers omdat vergelijken tussen alle aanbieders knap ingewikkeld kan zijn. Bij mijndomeinauto.nl is dit niet nodig. Alle voorwaarden zijn eenvoudig te begrijpen en terug te vinden op hun website. Geen rare verrassingen tijdens of achteraf. Let op! mijndomeinauto.nl is een uitzondering wat betreft het registreren van een krediet bij het bkr. Er is wel een toetsing maar GEEN registratie. Heel belangrijk mocht u van plan zijn om een hypotheek af te sluiten of aan te willen passen. Of, indien u, net als ik, gewoon geen registratie wenst. De lease kosten per maand zijn scherp. Er lijken goedkopere opties te zijn, maar daar zit exact het gevaar. Als u alle bijkomstige kosten gaat tellen, dan bent u elders altijd duurder uit. Altijd? Ik heb mijn huiswerk goed gedaan en mijn antwoord is ja. Daarbij komt dat mijndomeinauto.nl functioneert als een goed geoliede machine. U heeft nagenoeg altijd een vast contactpersoon die u vriendelijk en snel te woord staat. Men denkt mee aan het oplossen van eventueel ontstane problemen en ze beantwoorden vragen snel en correct. Onze derde auto bij mijndomeinauto.nl staat inmiddels in bestelling. Vanaf Noverber rijden wij weer zorgeloos 2 jaar in een splinternieuwe Renault Captur. Ik raad het u ook aan!
Kleurkeuze zou iets uitgebreider mogen.
Het beëindigen van het contract bij het onverhoopt en buiten eigen schuld wegvallen van inkomsten zou wat voordeliger mogen.
André Luisterburg
OSSENDRECHT

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
Als u opzoek bent naar een private lease auto dan zijn er volop aanbieders. Pas op wel goed op! Het is het altijd een kwestie van alle regeltjes, uitzonderingen, kleine lettertjes etc. Je snijdt jezelf gemakkelijk in de vingers omdat vergelijken tussen alle aanbieders knap ingewikkeld kan zijn. Bij mijndomeinauto.nl is dit niet nodig. Alle voorwaarden zijn eenvoudig te begrijpen en terug te vinden op hun website. Geen rare verrassingen tijdens of achteraf. Let op! mijndomeinauto.nl is een uitzondering wat betreft het registreren van een krediet bij het bkr. Er is wel een toetsing maar GEEN registratie. Heel belangrijk mocht u van plan zijn om een hypotheek af te sluiten of aan te willen passen. Of indien u, net als ik, gewoon geen registratie wenst. De lease kosten per maand zijn scherp. Er lijken goedkopere opties te vinden, maar daar zit exact het gevaar. Als u alle bijkomstige kosten gaat tellen, dan bent u elders altijd duurder uit. Altijd? Ik heb mijn huiswerk goed gedaan en mijn antwoord is ja. Daarbij komt dat mijndomeinauto.nl functioneert als een goed geoliede machine. U heeft nagenoeg altijd een vast contactpersoon die u vriendelijk en snel te woord staat. Men denkt mee aan het oplossen van eventueel ontstane problemen en ze beantwoorden vragen snel en correct. Onze derde auto bij mijndomeinauto.nl staat inmiddels in bestelling. Vanaf Noverber rijden wij weer zorgeloos 2 jaar in een splinternieuwe Renault Captur.
Kleurkeuze zou iets uitgebreider mogen.

OSSENDRECHT
06/09/2017

Pluspunten
hulpzaam, mooie auto's, goed personeel, snel
Maarten
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 29/08/2017

Pluspunten
Denken met je mee kijken naar mogelijkheden en niet naar onmogelijkheden. Goede bereikbaarheid van klantenservice en salesteam. Ruimte voor persoonlijke benadering. Staan goed in de markt qua product en prijs.
Showmodel zoals geleverd wordt bij merkdealer.
Frans
Loosdrecht

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Vriendelijk, behulpzaam, geduldig. Echt een warm bad ten opzichte van de andere providers die ik eerder had.

Frank

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
zijn begripvol er is altijd een oplossing te vinden.
kan niet wachten om volgende maand voor de 2x een auto te leasen

richard
almelo

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
Klantvriendelijk, Geduldig, Begripvol, Servicegericht
Shakita

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten
We zijn bijna toe aan onze tweede Mijndomeinauto en zijn hierover zeer tevreden. De medewerkers doen hun best om aan wensen te voldoen (Prisclla maakt er echt een sport van), top! Ga zo door.
Misschien wat meer opties op de auto om uit te kiezen (?)
Marcel
Bd