Website: http://www.mijndomein.nl
Adres: Albert Einsteinweg 4 8218NH
Plaats: Lelystad

Mijndomein.nl is dé domeinnamen-specialist van Nederland. Daaromheen bieden we wat je nodig hebt voor een veilige thuishaven op het internet. De beste kwaliteit, tegen een scherpe prijs. Wij houden van simpel en laagdrempelig werken, zonder poespas.

Door onze platte organisatiestructuur is onze organisatie toegankelijk, flexibel en slagvaardig. Dit geeft ons de mogelijkheid innovaties en ideeën snel te kunnen doorvoeren.

We krijgen energie van het versimpelen van complexe zaken. We nemen letterlijk drempels weg. Kan iets niet? Hoort iets niet? Is er een gevestigde orde? Met onze energie en aanpak gaan we er tegenaan. Waarom? Omdat we geloven dat de voordelen naar de mensen moeten gaan die het vertrouwen geven: de gebruikers en klanten.

mijndomein.nl
7.4
2009 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Zeer snelle service, probleem was zeer snel opgelost. Duidelijk taalgebruik!

Edgewood
ALPHEN AAN DEN RIJN

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
We zaten wel even in de zenuwen toen onze website eruit lag. Maar na enige mailings heen en weer zijn we erg blij dat hij binnen 24 uur weer in de ether was temeer daar we net een workshop hadden aangekondigd waarbij inschrijving via de website nodig was.

Anita
Lelystad

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
Snelle reacties en oplossingen met aandacht voor wat past bij de klant is wat de medewerkers bij mijn domein voor werken! Toppertjes, allemaal.
Altijd kleine verbeterpuntjes, meer aanvullingen maar hier NU geen azijnpuntjes te vermelden !
www.mascanprim.com (byzondere NO KIDS vakantieplek in Z. Frankrijk)
ST LAURENT DE CERDANS (Frankrijk)

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Mijn 2e website is door mijn domein mooi gekoppeld aan mijn hoofd website. Geweldig goed gedaan.
Iemand die www.focusopfilmen.com intypt komt nu automatisch op www.focusopfilmen.nl

Focus op mensen en koren
Ermelo

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Zeer snelle service, probleem was zeer snel opgelost

Harrie

Gepubliceerd op: 08/04/2018

Pluspunten
Mooie en makkelijke websiteregistratie en zelfmaakwebsite-omgeving, snelle en duidelijke service met relaxte en informele omgangsvormen.

Ingrid
Zaandam

Gepubliceerd op: 06/04/2018

Pluspunten
Snelle en vakkundige reacties op helpdesk oproepen. Plezierig contact, altijd bereid om je verder te helpen en te voorzien van extra informatie.
Wellicht dat een telefonische ondersteuning toch nog dat beetje meer extra service zou bieden?
Jan
Echt

Gepubliceerd op: 06/04/2018

Benedata

Gepubliceerd op: 05/04/2018

Pluspunten
Onlangs is mijn forum omgezet naar de Premium omgeving.
Er waren wat configuratie problemen, deze zijn door het Premium Support team netjes en snel opgelost. Het contacten van de Premium Support via de chat functie werkt perfect.
Dankjewel voor de snelle service.

Kattenforum SjEd
Geldrop

Gepubliceerd op: 03/04/2018

Pluspunten
door de helpdesk ben ik heel goed geholpen om mijn domeinnaam om te zetten. in een woord geweldig snel en heel duidelijk.
nog bedankt dames

MVG leon van den tempel