Website: http://www.mijndomein.nl
Adres: Albert Einsteinweg 4 8218NH
Plaats: Lelystad

Mijndomein.nl is dé domeinnamen-specialist van Nederland. Daaromheen bieden we wat je nodig hebt voor een veilige thuishaven op het internet. De beste kwaliteit, tegen een scherpe prijs. Wij houden van simpel en laagdrempelig werken, zonder poespas.

Door onze platte organisatiestructuur is onze organisatie toegankelijk, flexibel en slagvaardig. Dit geeft ons de mogelijkheid innovaties en ideeën snel te kunnen doorvoeren.

We krijgen energie van het versimpelen van complexe zaken. We nemen letterlijk drempels weg. Kan iets niet? Hoort iets niet? Is er een gevestigde orde? Met onze energie en aanpak gaan we er tegenaan. Waarom? Omdat we geloven dat de voordelen naar de mensen moeten gaan die het vertrouwen geven: de gebruikers en klanten.

mijndomein.nl
7.2
2019 beoordelingen (totaal)

Pluspunten

Bereikbaarheid is onder de maat, zeker voor een bedrijf in digitale dienstverlening. Geen chat, whatsapp oid. Reacties via FB volgen pas binnen 24 uur. Dus, zoals in mijn geval, als je niet in een keer geholpen kan worden, ben je een werkweek verder voordat je probleem is opgelost.
Marjolein
Heemstede

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Snelle en duidelijke uitleg bij problemen!

wim

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
absoluut geen positief punt.
- Ze zijn veelste duur als je dit met andere hosting bedrijven vergelijkt
- Klantenservice is zeer sloom, je krijgt pas na een paar dagen reactie en kan ze niet bellen en is geen livechat beschikbaar.
- De helpdesk omgeving is verwarrend en werkt voor geen meter.
- Heel vaak problemen met de e-mail. Werkt zeer sloom, helaas doet mijndomein er helemaal niks aan.

Ik ben niet vaak ontevreden over een bedrijf, maar mijndomein heeft het voor elkaar gekregen om mij teleurgesteld weg te sturen. Geen goede support service hebben voor deze branche is een zware afknapper, vooral als je overpriced bent t.o.v. de concurrent.

Ik kan je hostinger.nl aanbevelen. Daar wordt je direct geholpen via livechat en werkt alles top voor een betaalbare prijs.
Jory
Haaksbergen

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
Wat een supergoede service! Peter van Mijndomein heeft mij fantastisch en heel snel geholpen. Ik zit al jaren bij Mijndomein en heb alleen maar zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Aanrader!

Femke

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Goedkope prijzen, leuke aanbiedingen voor domeinnamen.
Zeer slechte service. Voor mijn zakelijke webhosting behoeften is mijndomein niet geschikt. Respons van helpdesk is beneden alle peil. 7 dagen wachten op een simpel probleem is niet acceptabel.

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Goede service en snelle webhosting die up-to-date is voor een fijne prijs
Veel wisselende contactpersonen van de helpdesk
Ronald
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten

Te slechte service... Meerdere mails gestuurd ivm een domeinnaam die zonder www niet doet. Ik wacht al twee weken op mijn verstuurde mails maar helaas... Zelfs halve ster is al te veel. Gelukkig ben ik inmiddels al verhuisd!!!!
JF

Gepubliceerd op: 03/06/2018

Pluspunten
Reageren adequaat en snel op mijn mail (probleem). Probleem vervolgens ook snel opgelost zonder enige discussie ofzo.
Al jaren maak ik gebruik van mijndomein.nl en nog geen moment spijt gehad ;-)

Piet
Barneveld

Gepubliceerd op: 28/04/2018

Klantvriendelijkheid
Voor slechte service is betaalde prijs nog teveel
Marcel
Gramsbergen

Gepubliceerd op: 27/04/2018

Slecht bereikbaar per mail
Niet telefonisch bereikbaar per telefoon
Betaal je een factuur te laat, kun je niet meer mailen

Gepubliceerd op: 25/04/2018