Website: http://www.mijndomein.nl
Adres: Albert Einsteinweg 4 8218NH
Plaats: Lelystad

Mijndomein.nl is dé domeinnamen-specialist van Nederland. Daaromheen bieden we wat je nodig hebt voor een veilige thuishaven op het internet. De beste kwaliteit, tegen een scherpe prijs. Wij houden van simpel en laagdrempelig werken, zonder poespas.

Door onze platte organisatiestructuur is onze organisatie toegankelijk, flexibel en slagvaardig. Dit geeft ons de mogelijkheid innovaties en ideeën snel te kunnen doorvoeren.

We krijgen energie van het versimpelen van complexe zaken. We nemen letterlijk drempels weg. Kan iets niet? Hoort iets niet? Is er een gevestigde orde? Met onze energie en aanpak gaan we er tegenaan. Waarom? Omdat we geloven dat de voordelen naar de mensen moeten gaan die het vertrouwen geven: de gebruikers en klanten.

mijndomein.nl
7.3
2015 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Goedkope prijzen, leuke aanbiedingen voor domeinnamen.
Zeer slechte service. Voor mijn zakelijke webhosting behoeften is mijndomein niet geschikt. Respons van helpdesk is beneden alle peil. 7 dagen wachten op een simpel probleem is niet acceptabel.

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Goede service en snelle webhosting die up-to-date is voor een fijne prijs
Veel wisselende contactpersonen van de helpdesk
Ronald
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten

Te slechte service... Meerdere mails gestuurd ivm een domeinnaam die zonder www niet doet. Ik wacht al twee weken op mijn verstuurde mails maar helaas... Zelfs halve ster is al te veel. Gelukkig ben ik inmiddels al verhuisd!!!!
JF

Gepubliceerd op: 03/06/2018

Pluspunten
Reageren adequaat en snel op mijn mail (probleem). Probleem vervolgens ook snel opgelost zonder enige discussie ofzo.
Al jaren maak ik gebruik van mijndomein.nl en nog geen moment spijt gehad ;-)

Piet
Barneveld

Gepubliceerd op: 28/04/2018

Klantvriendelijkheid
Voor slechte service is betaalde prijs nog teveel
Marcel
Gramsbergen

Gepubliceerd op: 27/04/2018

Slecht bereikbaar per mail
Niet telefonisch bereikbaar per telefoon
Betaal je een factuur te laat, kun je niet meer mailen

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Zeer snelle service, probleem was zeer snel opgelost. Duidelijk taalgebruik!

Edgewood
ALPHEN AAN DEN RIJN

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
We zaten wel even in de zenuwen toen onze website eruit lag. Maar na enige mailings heen en weer zijn we erg blij dat hij binnen 24 uur weer in de ether was temeer daar we net een workshop hadden aangekondigd waarbij inschrijving via de website nodig was.

Anita
Lelystad

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
Snelle reacties en oplossingen met aandacht voor wat past bij de klant is wat de medewerkers bij mijn domein voor werken! Toppertjes, allemaal.
Altijd kleine verbeterpuntjes, meer aanvullingen maar hier NU geen azijnpuntjes te vermelden !
www.mascanprim.com (byzondere NO KIDS vakantieplek in Z. Frankrijk)
ST LAURENT DE CERDANS (Frankrijk)

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Mijn 2e website is door mijn domein mooi gekoppeld aan mijn hoofd website. Geweldig goed gedaan.
Iemand die www.focusopfilmen.com intypt komt nu automatisch op www.focusopfilmen.nl

Focus op mensen en koren
Ermelo

Gepubliceerd op: 09/04/2018