Website: http://www.mijndomein.nl
Adres: Albert Einsteinweg 4 8218NH
Plaats: Lelystad

Mijndomein.nl is dé domeinnamen-specialist van Nederland. Daaromheen bieden we wat je nodig hebt voor een veilige thuishaven op het internet. De beste kwaliteit, tegen een scherpe prijs. Wij houden van simpel en laagdrempelig werken, zonder poespas.

Door onze platte organisatiestructuur is onze organisatie toegankelijk, flexibel en slagvaardig. Dit geeft ons de mogelijkheid innovaties en ideeën snel te kunnen doorvoeren.

We krijgen energie van het versimpelen van complexe zaken. We nemen letterlijk drempels weg. Kan iets niet? Hoort iets niet? Is er een gevestigde orde? Met onze energie en aanpak gaan we er tegenaan. Waarom? Omdat we geloven dat de voordelen naar de mensen moeten gaan die het vertrouwen geven: de gebruikers en klanten.

mijndomein.nl
2030 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Na een verhuizing van domeinnaam en hosting uitstekend geholpen door Paul van klantbeleving, zelfs op zondag.
Net dat stapje extra zetten was het verschil! Top!

Patrick
Aalten

Gepubliceerd op: 19/08/2018

Pluspunten
Vriendelijke klantenservice, reageren snel, vlotte domein overdracht.
Af en toe herhaling van zetten maar uiteindelijk goede oplossing gevonden. Al me al: prima service!
Albert
Boonton Township, USA

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Top service!

Henk

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Websitemaker werkt uitstekend. Geen problemen ondervonden! Werkt ook uitstekend op mobiel of tablet! helemaal top!

Bas van Kooten
Harderwijk

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Websitemaker werkt prima. Wel wat beperkt qua functies als schedule.
Klantenservice en betrouwbaarheid vind ik echt heel slecht. Mijn site is langer dan een week zomaar uit de lucht geweest. Mijn blogs zijn allemaal kwijt en het duurt echt heel lang voordat er een reactie komt (ik hoop tenminste dat die reactie nog komt) op mijn vraag of dit hersteld kan worden en wanneer. Zit erover te denken om toch maar ergens anders te hosten, zo kan ik het net zo goed thuis op een server zetten waar ook geen controle is op bereikbaarheid.
Rienke Bulsink. B-You Coaching voor bijzondere kinderen
Heiloo

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Direct goede ondersteuning wanneer het nodig is. Bereikbaarheid via de chat buiten kantooruren werkt prima. Ik ben al jaren bij Mijndomein en dan houden we zo

Bert
London

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Goede en snelle service.

Silvana
AMSTELVEEN

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
vandaag kreeg ik een bericht van @mijndomein dat mijn ticket wordt gesloten.

ik heb niet eens een antwoord gehad op mijn vraag (lees aangemeld probleem) … dus geen bericht is daar sluit bericht …
weet iemand een andere domain provider voor me.

Jaap
Zwaag

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten

Hebben een helpdesk die enkel per mail bereikbaar is. Het beantwoorden van de mail duurt meerdere werkdagen.
Heb problemen met DNS instelling en zakelijk komen mails niet aan. Ze moeten een helpdesk nemen die dagelijks telefonisch beriekbaar is.
WERV
Wageningen

Gepubliceerd op: 26/07/2018

Pluspunten
Duidelijke uitleg bij problemen
Bij vragen altijd duidelijke uitleg alleen jammer dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn zodat het probleem sneller is of kan worden opgelost. Nu moet je soms een aantal dagen wachten op antwoord.
RM

Gepubliceerd op: 25/07/2018