Website: http://www.mijndomein.nl
Adres: Albert Einsteinweg 4 8218NH
Plaats: Lelystad

Mijndomein.nl is dé domeinnamen-specialist van Nederland. Daaromheen bieden we wat je nodig hebt voor een veilige thuishaven op het internet. De beste kwaliteit, tegen een scherpe prijs. Wij houden van simpel en laagdrempelig werken, zonder poespas.

Door onze platte organisatiestructuur is onze organisatie toegankelijk, flexibel en slagvaardig. Dit geeft ons de mogelijkheid innovaties en ideeën snel te kunnen doorvoeren.

We krijgen energie van het versimpelen van complexe zaken. We nemen letterlijk drempels weg. Kan iets niet? Hoort iets niet? Is er een gevestigde orde? Met onze energie en aanpak gaan we er tegenaan. Waarom? Omdat we geloven dat de voordelen naar de mensen moeten gaan die het vertrouwen geven: de gebruikers en klanten.

mijndomein.nl
8.2

Pluspunten
Persoonlijk en interactief geholpen.
Fijn!

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Als er vragen zijn wordt je netjes geholpen .en aan de vragen voldaan.

Jan
Pijnacker

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Toms Audio
Innsbruck

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
snel en accuraat

erna

Ton

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Snelle respons wanneer je problemen hebt en contact opneemt met de helpdesk.

Piet
Echt

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
vlot gereageerd en meteen met een goede oplossing toen er een probleem met het ssl certificaat was.

Gerrit
Zwolle

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Zojuist contact opgenomen met de helpdesk. Ik kwam er vanmiddag achter dat voor een klant van mij het SSL certificaat niet verlengd was. De website werkte dus niet via een beveiligde verbinding.

De melding werd (zelfs voor het feit dat het zondagavond is) enorm snel opgepakt en met een paar minuten was de website weer via online.
Wel jammer dat het certificaat niet automatisch verlengd werd dus. Dit kan mijn inziens makkelijk gecontroleerd worden. Al met al toch wel respect voor het snel oppakken van het probleem en tevens verhelpen. En dat op zondag avond.
Denni Smink
Leersum

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Goeie service

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Stabiel. Klantenservice helpt goed.
1) SSH shell toegang voor het betrouwbaar kunnen compileren van CGI software zoals C++.
2) het kost me meer dan waard is voor hoe ik het gebruik. Maar ik wil het wel kunnen blijven gebruiken. Een goedkoper pakket is wenselijk.
Bastiaan (roepnaam: Bas)
Rijswijk ZH NL EU