Website: http://www.mijndomein.nl
Adres: Albert Einsteinweg 4 8218NH
Plaats: Lelystad

Mijndomein.nl is dé domeinnamen-specialist van Nederland. Daaromheen bieden we wat je nodig hebt voor een veilige thuishaven op het internet. De beste kwaliteit, tegen een scherpe prijs. Wij houden van simpel en laagdrempelig werken, zonder poespas.

Door onze platte organisatiestructuur is onze organisatie toegankelijk, flexibel en slagvaardig. Dit geeft ons de mogelijkheid innovaties en ideeën snel te kunnen doorvoeren.

We krijgen energie van het versimpelen van complexe zaken. We nemen letterlijk drempels weg. Kan iets niet? Hoort iets niet? Is er een gevestigde orde? Met onze energie en aanpak gaan we er tegenaan. Waarom? Omdat we geloven dat de voordelen naar de mensen moeten gaan die het vertrouwen geven: de gebruikers en klanten.

mijndomein.nl

Pluspunten
Altijd snelle reactie en bereidheid om je te helpen.

Blanca
Poortugaal

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Ik had een probleem met onze zakelijke mail, en hiermee naar de helpdesk gegaan. Binnen 5 minuten had ik reactie en een half uur later was alles opgelost. Netjes geholpen en snelle service.

Leli Transport
Brakel

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Goede service
Meer duidelijkheid op site
David
Noordwijk

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
- snelle terugkoppeling vanuit helpdesk
- handige ondersteuning om een website te bouwen

Jeroen Jonkers

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Goede helpdesk; snelle reactie, duidelijk, vriendelijk en mee denkend.

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Je kunt een auto bij je domein leasen en een energie abonnement afsluiten!
- Een .amsterdam-domeinnaam is tijdelijk op naam van een ander/random persoon gezet, waardoor ik geen eigenaar was.
- In het dashboard is de verloopdatum van je domeinnaam niet terug te vinden.
- er is een maand opzegtermijn, maar hier wordt niet helder en open over gecommuniceerd en voor je het weet zit je een jaar vast. Wanneer je een mail krijgt dat je domeinnaam verloopt is het al bijna te laat.
- wanneer je een houderwijziging wilt uitvoeren kom je in een loop terecht van de helpdesk naar het dashboard en van het dashboard wordt je weer doorverwezen naar de helpdesk-page. Wanneer je dit meldt kunnen de medewerkers maar moeilijk geloven dat het systeem een foutje kan bevatten.
- Jullie zouden kunnen kijken naar de klantenservice van Hostnet waar je kunt, bellen, Whatsappen, mailen en chatten.
- jullie zouden loyaliteit en aanbevelen kunnen belonen.
Sander
amsterdam

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Onze vereniging is een jaar geleden opgeheven en de website door ons down genomen. We waren enkel vergeten ons abonnement op te zeggen waardoor we uiteindelijk via de post, mailadressen werden niet meer gelezen, een betaalverzoek kregen. Nadat we de situatie hadden uitgelegd aan een vriendelijke medewerker werd ons stap voor stap uitgelegd wat we moesten doen en werden de kosten geretourneerd, uitgezonderd uiteraard de kosten voor de registratie. TOP geregeld.

UVV-Goeree-Overflakkee
Dirksland

Wildschut Marketing
Heemstede

Your Unique Wedding
Noordwijk

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Heel snel antwoord.

A Million Shoes