Website: http://www.mijndomein.nl
Adres: Albert Einsteinweg 4 8218NH
Plaats: Lelystad

Mijndomein.nl is dé domeinnamen-specialist van Nederland. Daaromheen bieden we wat je nodig hebt voor een veilige thuishaven op het internet. De beste kwaliteit, tegen een scherpe prijs. Wij houden van simpel en laagdrempelig werken, zonder poespas.

Door onze platte organisatiestructuur is onze organisatie toegankelijk, flexibel en slagvaardig. Dit geeft ons de mogelijkheid innovaties en ideeën snel te kunnen doorvoeren.

We krijgen energie van het versimpelen van complexe zaken. We nemen letterlijk drempels weg. Kan iets niet? Hoort iets niet? Is er een gevestigde orde? Met onze energie en aanpak gaan we er tegenaan. Waarom? Omdat we geloven dat de voordelen naar de mensen moeten gaan die het vertrouwen geven: de gebruikers en klanten.

mijndomein.nl

Pluspunten
Duidelijke tips, feedback, ook voor de leek. Menselijke manier van communiceren.
Iets sneller antwoorden....
Gerda
Katwijk

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Goed geholpen met uitgebreide uitleg van het probleem.
Kunnen soms wat sneller reageren.
Jef Horians/Wisecom ICT

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Snelle hulp na gehackte website

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Goed geholpen met mijn vraag en bedankt voor het aanvullend advies.
De reactie mag iets sneller.
Het duurde een week voordat er gereageerd werd.
Hobbywinkel Douwine
Kollum

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Vriendelijke service op maat.
Persoon in kwestie (Joseph) beet zich vast in het probleem tot het werd opgelost. Zelfs extra stap gezet, want het probleem lag niet bij Mijndomein, maar bij Wordpress.
Dus een extra stap! heel fijn.
Ik heb wel het vermoeden dat ik juist goed ben geholpen door de persoon, niet door het bedrijf.
Dus een warme douche voor Joseph, een lauwe douche voor Mijndomein.
Telefonisch bereikbaar worden. Dit is erg onpersoonlijk en het duurde weken (!) voor ik geholpen werd.
Rotaryclub Johan de Witt ter Merwe
Dordrecht

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Ik werk al een tijdje samen met Mijndomein. Ze hosten een aantal websites van klanten. Dit alles tegen goede prijzen en de klantenservice is perfect te noemen. Ik weet geen betere partner om mee samen te werken. Mijndomein is top!

Tim

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Prima service van Mijndomein toen ik tegen een technisch probleem aanliep. Snel verholpen!

Fien spreekt in

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
d
HEEL ONDUIDELIJK. IK KRIJG MIJN MAIL MAAR NIET GEKOPPELD EN ER IS GEEN HULPDESK DIE JE ERBIJ HELPT. VOEG AUB EEN BEL SERVICE TOE WANT DIT SCHIET ECHT NIET OP.
Challenge Yourself 013

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten

Wacht al een week op reactie mbt een onterecht afgeschreven factuur. De betaal reminders komen wekelijks netjes binnen maar de antwoorden op mijn vragen blijven uit???
Jasper
Leuth