Bedrijfsgegevens

Website: www.mijnautoonderdelen.nl
Adres: Vareseweg 123-c 3047AT
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 0900 999 01 09

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

MijnAutoOnderdelen.nl
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1812 beoordelingen (12 maanden)
2707 beoordelingen (totaal)
19653 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
65% (1186)
25% (444)
3% (58)
2% (41)
4% (80)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Prima bedrijf had het de volgende dag binnen
Verbeterpunten
 
Antwoord MijnAutoOnderdelen.nl
Beste klant, we hebben het vermoeden dat u ons verward met Autoonderdelen24 of autodoc. Die spreken alleen Engels. Onze klantenservice spreekt Nederlands en voor Engelse klanten Engels als daar behoefte aan is. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Martijn
Oosterblokker

Gepubliceerd op: 19/08/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Op kenteken in gevuld terug sturen alleen Engels taal

Oosterblokker
05/08/2019

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
De doos zat niet verpakt en omdat het ruitenwisser waren was de doos stuk en verkreukelt en gebogen. Slecht om dat zo te verzenden dus ga naar denken bestel ik nog wat daar ?
Verbeterpunten
Meer tijd besteden aan verzenden in pakken ook als zo klein is
Antwoord MijnAutoOnderdelen.nl
Beste klant, dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We zullen dit doorgeven aan het magazijn om er meer aandacht aan te besteden. Als iets kapot aankomt, dan kunt u dit melden aan de klantenservice zodat ze een kosteloze omruiling van kunnen maken. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Cees v aert
Roosendasl

Gepubliceerd op: 18/08/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Afspraken na gaan komen
LUISTEREN naar de klant (tijdens contact)
Leren lezen.
Flexibiliteit upgraden.
Assie
Rotterdam

Gepubliceerd op: 17/08/2019
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Snelle levering, goede prijs/kwaliteitverhouding
Verbeterpunten
 
Henny
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Mijn 1ste bestelling is goed en snel geleverd.
Verbeterpunten
Nadat mijn 1ste bestelling geleverd was bleek dat ik nog een onderdeel moest bestellen om het product compleet te maken (trekhaak + kabelset).

2 uur nadat ik mijn 2e bestelling geplaatst had kreeg ik een e-mail dat mijn gekozen product niet leverbaar was en ze boden mij een alternatief aan wat €20,- duurder was. In de desbetreffende e-mail was een link opgenomen zodat ik gelijk kon betalen.

Ik heb hierop gereageerd met de vraag wat dit product duurder maakt en of er wat aan de prijs gedaan kan worden omdat ze wel met het product adverteren maar niet op voorraad hebben. Ik kreeg hier een heel onprofessioneel antwoord op terug waar geen goede Nederlandse zinsopbouw in zat en mijn bestelling werd vervolgens geannuleerd.

Wat mij hier aan stoort is dat de klant niet goed wordt geinformeerd en er niet met de klant wordt overlegd. Er wordt vanuit gegaan dat je de link opent en het geld overmaakt.

Tips: Medewerkers beter opleiden en professioneler te werk gaan.
Jeffrey

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Doen wat ze beloven, op tijd leveren!
Verbeterpunten
Geen
John/SV Koeriers
Hengelo

Gepubliceerd op: 11/08/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle correcte levering voor een goede prijs.
Verbeterpunten
 
Levaro Repair & service
Rockanje

Gepubliceerd op: 11/08/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Nu geen meer
Verbeterpunten
Alles
Antwoord MijnAutoOnderdelen.nl
Beste klant, dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We willen graag weten wat er aan de hand is geweest zodat we dit misschien in de toekomst kunnen verbeteren! Kunt u op deze reactie reageren met uw ordernummer zodat we kunnen kijken of we nog iets kunnen betekenen? Alvast bedankt voor uw moeite! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Bram loonen
Oosterhout

Gepubliceerd op: 11/08/2019
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
Snelle levering. goede info
Verbeterpunten
 
Piet
Poortugaal

Gepubliceerd op: 09/08/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Heel snel geleverd!
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 09/08/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer