Bedrijfsgegevens

Website: www.mijnautoonderdelen.nl
Adres: Vareseweg 123-c 3047AT
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 0900 999 01 09

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

MijnAutoOnderdelen.nl
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1812 beoordelingen (12 maanden)
2932 beoordelingen (totaal)
22551 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
66% (1189)
24% (438)
3% (59)
3% (46)
4% (79)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
onderdelen goed afgestuurd
Verbeterpunten
 
Fred
Zeewolde

Gepubliceerd op: 14/10/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snel, goed verpakt. Voldoet aan de verwachtingen.
Verbeterpunten
 
Erik
Zwolle

Gepubliceerd op: 13/10/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 13/10/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Was met bestelling iets fout gegaan, maar gelijk en snel opgelost. Perfect.
Verbeterpunten
Geen.
Hans
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 12/10/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Een goede bedrijf
Verbeterpunten
 
Radosław
Rotterdam

Gepubliceerd op: 12/10/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Vriendelijk bij afhandeling klachten.
Zal daarom dit bedrijf daarom weer aanbevelen bij anderen, maar bij een volgende slechte ervaring doe ik dat niet meer.
Verbeterpunten
Afspraken nakomen over leverdatum.
Als leverdatum niet wordt gehaald vooraf informeren.
Voorkomt veel frustraties.
Afleverdatum met 2 1/2 dag overschreden
Jan Schokkenbroek
Vriescheloo

Gepubliceerd op: 12/10/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Bas
Woerden

Gepubliceerd op: 11/10/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goedkoop, snelle verzending.
Verbeterpunten
Materiaal snel bezorgd zodat ik weer snel door kon gaan met mijn hobby auto.
Blijf zo doorgaan daar kunnen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.
Antwoord MijnAutoOnderdelen.nl
Beste klant, we hebben het vermoeden dat u ons verward met een andere website. We zijn van Mijnautoonderdelen.nl en niet van My-parts.nl. We zijn te bereiken via chat, telefoon en email. Email beantwoorden we binnen 24 uur. Met vriendelijke groeten, Klantenservice
Richard
Dordrecht

Gepubliceerd op: 11/10/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Goedkoop
Verbeterpunten
Waar zal ik beginnen.
Ten eerste niet op tijd bezorgen, binnen 1 tot 2 werkdagen krijgt u bericht na 3 dagen nog steeds niks gehoord, gezien of vernomen.
Ten tweede, totaal geen contact mee te krijgen op e-mail word niet gereageerd mobiel en vast nummer werken niet dus geen contact mogelijk.
Ik hoop dat ik mijn bestelde spullen binnen ga krijgen, daarna nooit meer iets bestellen bij My-Parts.
Als het mijn webwinkel was geweest had ik het opgedoekt, zo kan je niet met je klanten om (laten) gaan.

Dordrecht
27/09/2019

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Op mijn telefonische navraag werd snel en accuraat antwoord gegeven. Het glas voor mijn spiegel past perfect en ik zie geen verschil met het originele Volvo glas. Top. Als ik nog eens wat nodig heb kom ik hier terug!
Verbeterpunten
 
Alex
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 11/10/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Heb mijn kenteken ingevuld type auto. En nog krijgen jullie het voor elkaar om 2 keer de verkeerde olie dop te sturen echt schandalig
Antwoord MijnAutoOnderdelen.nl
Beste klant, dit is heel vervelend en uiteraard niet de bedoeling! We willen dit graag voor u uitzoeken! Heeft u voor ons een kenteken en een ordernummer zodat we dit kunnen onderzoeken? U kunt op dit bericht reageren! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Klantenservice
Tayfun Özcan
Tilburg

Gepubliceerd op: 10/10/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer