Website: www.mijnautoonderdelen.nl
Adres: Vareseweg 123-c 3047AT
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 0900 999 01 09

MijnAutoOnderdelen.nl

Pluspunten
Uitstekend geholpen voor een super prijs. En vervolgens is alles snel geleverd.
Gijs
Achel

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
ik werd elkekeer goed en vriendelijk geholpen
De levering met T N T was zeer slecht hij deed een kaartje van niet thuis terwijl ik op de trap staat hij had bij mij nog geeneens aangebeld en wel bij 2 andere buren de volgende dag leverde hij het pas.

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
Soepel advies ,goede kennis

Bas
Ridderkerk

Pluspunten

Een distributieset gekocht plus waterpomp gezocht op kenteken en producten besteld. Alles goed aangekomen distributie set is gemonteerd komen we achter dat de waterpomp niet past (diameter). Klantenservice gebeld en situatie uitgelegd. Gladdejanus pakt vrolijk telefoon op en lachend vertellen distirbutie riemset moet ook geretourneerd worden ik geef aan distributie riem en rollers zijn goed en gemonteerd alleen de waterpomp moet omgeruild worden nee dat is niet mogelijk alles moet blijkbaar gedemonteerd worden deze gasten weten totaal niet hoeveel tijd dat kost om weer alles los te halen. Medewerkers kunnen beter eerst een opleiding doen over voertuigen auto's voordat ze achter de schermen zitten werken. Nooit meer bestellen kut service!! Ik hoef ook geen reactie van jullie neem contact op met klantenservice die kunnen toch niks betekenen en oplossing bedenken! -*
Antwoord MijnAutoOnderdelen.nl
Beste klant, door het invoeren van het kenteken komen 2 sets van Febi naar voren toe. U heeft gekozen voor een set waarbij de water pomp verkeerd is. Er is een omruiling procedure mogelijk, alleen dient de gehele set terug te komen. U heeft van de set de riemen en rollen gebruikt, dan is er een gedeelte van de set gebruikt en kan niet alleen de water pomp retour. We zijn elke dag bereikbaar tot 21:00 uur om de voorwaarden aan u uit te leggen en wat evt. oplossingen zijn in dit probleem, helaas heeft u dit pas gedaan als er dingen gemonteerd zijn. Onze collega heeft uitgezocht welke de juiste is voor uw voertuig en zijn kundig genoeg om uw goed advies te geven en nemen altijd vrolijk de telefoon op. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Yildirim
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
heel goed en snelle afwikkeling ervaren

Manos

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
Ultrasnelle levering (zelfde dag!), ruim assortiment, overzichtelijke website, goede prijzen, netta afhandeling

Bob

Spijk

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
Zeer snelle en correcte levering

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
prijs
Het zou handig zijn indien de organisatie communiceert dat hun koerier alleen 's-avonds levert. Dan had ik het pakketje NIET op mijn werk laten komen.......
En dan moet je ook nog in discussie met de "service" desk?
"dan blijft u toch wat langer op het werk".

BESTEL HIER NIET!!
Antwoord MijnAutoOnderdelen.nl
Beste klant, het is heel vervelend dat het niet goed is gegaan bij u. Als een pakket ingepakt word, krijgt elke klant een track en trace via email waarbij word aangegeven op welke tijdstip een koerier kan komen. We hebben verschillende koeriers waarvan wij gebruik van maken. Die hebben hun werktijden verruimd naar 22.00 uur. De koeriers en wij weten dit helaas niet van te voren of het op het werk word afgegeven mits er zakelijk word besteld en er een bedrijfsnaam word ingevoerd bij het zakelijke account. Dan word de keuze altijd Postnl. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice
Frank Wouters
Helmond

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
Prima service, onderdeel netjes geleverd zoals ik besteld had.
Ik had wat moeite om echt de goede spiegel te bestellen, makkelijk links en rechts te verwarren, maar is wel goedgekomen.
Michiel