Website: https://www.michael-giso.com
Adres: Willemsparkweg 71 HS 1071 GS
Telefoon: 0203080081

Michael & Giso
9.7

Pluspunten
Ik heb bij Michael & Giso in Amsterdam een pak laten aanmeten voor mijn bruiloft. Vooraf had ik voor mijzelf op internet een beeld gevormd van wat ik mooi vind. Michaël heeft mij bij het uitzoeken van de stoffen en kleuren nog mooiere combinaties laten ontdekken die passen bij mijn uiterlijk. En goed opgemeten, want het pak zat bij de eerste pasbeurt gelijk als gegoten.

Bart
Hilversum

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Vorige maand kocht ik een pak bij Michael & Giso. Ik was op zoek naar een pak voor een bruiloft van vrienden en van familie. Slechts vijf weken was er tijd om een pak te maken, maar dit bleek geen probleem.

Met een prima service, een persoonlijke benadering door o.a. Rolf en een pak dat zit als gegoten, vind ik Michael & Giso een echte aanrader. Mannen, bedankt.
Geen verbeterpunten
I. Dolmans

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Samen met mijn ouders langsgekomen voor een trouwpak. Al in het voorstadium uitstekende communicatie, zowel via de brochure en de website, als via de mondelinge bevestiging van de afspraak. Het aanmeten en uitzoeken van de verschillende stoffen is simpelweg heerlijk om te doen. Zeer prettig geholpen door Rolf, in alle rust en met alle ruimte voor eigen wensen. Uiteindelijk waren we zo tevreden, dat mijn vader ter plekke besloot zich ook maar een nieuw pak aan te laten meten. Inmiddels hebben we de pakken bij de eerste fitting mogen passen, en ze zaten als gegoten. Super!

Tom
Berkel-Enschot

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Veel kennis, super team en altijd behulpzaam! Erg fijn!

Bas

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Fijne ontvangst. Relaxte sfeer. Ze nemen alle tijd voor je.
Team van 2 man: eigenaar Michael en styliste Annelies. Beiden denken met je mee en hebben goede tips en adviezen vanuit hun vakprofessie. Zeer aangenaam verrast doordat ik uiteindelijk een pak heb laten maken dat iets gedurfder en meer uitgesproken is dan mijn vrij eenvoudige conservatieve smaak. Ik ben normaal gesproken van de simpele 1 kleurige kostuums zonder franje en opschmuk. Maar dankzij Michael en Annelies heb ik een wat feestelijker en gedurfder gilet laten maken met een ruitjes patroon. Het heeft fantastisch uitgepakt. De bruidegom mag er op zíjn dag best uitspringen en daar helpt een mooi pak bij.
Een belletje of berichtje als het kostuum klaar is of een tussentijdse status update is wenselijk. Een custom Made kostuum is natuurlijk niet 1-2-3 gemaakt. Je moet 5-10 weken wachten. Een update in week 7 bijvoorbeeld zou fijn zijn.
Venlo

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Na door een vriend gewezen te zijn op Michael & Giso contact gehad per e-mail. Ze nemen uitgebreid de tijd om te snappen wat voor type bruiloft je hebt en wat dus ook bij jou past. Echt maatwerk. Ook mijn aanstaande heeft afzonderlijk haar voorkeuren en details over de jurk kunnen delen zodat het echt een bijpassend geheel geworden is. Op afspraak uitgebreid de mogelijkheden besproken en perfect binnen budget uitgekomen. Op mijn trouwerij zeer veel complimenten gekregen over het pak. Michael & Giso is een absolute aanrader als je op zoek bent naar een uniek, prachtig pak en top-service!

Maarten

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
Ongedwongen relaxte sfeer. Michael is zo gedreven in zijn werk, resultaat is perfect!!!
Manodj

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
Uitstekende service, hebben oog en oren voor mijn wensen, zijn creatief en weten verwachtingen te overtreffen. Ik ben zeer blij dat ik bij Michael & Giso terecht ben gekomen.

Frank Woesthuis
Enschede

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Ik ben voor mijn trouwpak bij Michael & Giso geslaagd. Ik zocht een bijzonder trouwpak waarmee ik mij als bruidegom duidelijk onderscheid van de andere mannelijke gasten. Met dit idee ben ik bij M&G gekomen en Michael heeft me goed geholpen dit idee te realiseren. En wat voor mij in dit proces vooral belangrijk was, is dat ik ben ontzorgd. Dank hiervoor!

Sjoerd

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Deze heren maken bijzonder mooie maatpakken en echt precies volgens je eigen wensen. Ik heb de afgelopen jaren al diverse keren overhemden door hen op maat laten maken en een aantal " gewone" maatpakken.
Door de goede service, het fijne advies en mooie resultaat was het voor mij een makkelijke keuze om nu ook mijn trouwpak door Michael te laten maken.

Simpelweg een aanrader!

Lucas