Website: https://www.michael-giso.com
Adres: Willemsparkweg 71 HS 1071 GS
Telefoon: 0203080081

Michael & Giso
9.8

Pluspunten
Frisse ideeen
Meedenkend
Toegankelijk

Mark

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Absoluut, het beste adres voor overhemden, broeken en pakken op maat. Persoonlijk en eerlijk advies met als enige doel: jou er op z'n best uit laten zien!

Hans

Gepubliceerd op: 20/03/2018

Pluspunten
Ik ben erg tevreden met het kostuum dat voor mijn bruiloft is gemaakt!
Er is goed geluisterd naar mijn wensen en samen met mij is er iets samengesteld wat echt helemaal bij mij past. Het pak zit geweldig en de kwaliteit is super. De mode-ontwerpster die hielp bij het kiezen van de stoffen, kon erg goed adviseren wat echt bij mij paste en bij mij zou staan. Dit was een waardevolle toevoeging.

Over-all ben ik zeer positief over Michael & Giso omdat ik erg tevreden ben met het resultaat en dat ik erg enthousiast ben geholpen.
Ik vond het wel jammer dat afspraken soms (wel in overleg) werden verschoven en dat afspraken vóór mij soms uit liepen. Ik werd wel erg enthousiast geholpen, maar een kopje koffie werd soms vergeten.
Iddo
Leiden

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Ik ben erg tevreden met het kostuum dat voor mijn bruiloft is gemaakt!

Ik vond het wel jammer dat afspraken soms (wel in overleg) werden verschoven en ook kort voor een afspraak werd ik nog gebeld of de afspraak misschien later op de dag kon (terwijl ik al onderweg was). Ook had ik het idee dat er tijdens de afspraken wel enigszins haast werd gemaakt. Ik werd wel erg enthousiast geholpen, maar er werd bijvoorbeeld niet rustig begonnen met een kopje koffie, wat mij het gevoel gaf dat er niet alle tijd voor mij werd genomen. Nu werd ik ook geholpen in de periode vlak voor de verhuizing naar een nieuw pand; dus ik wijt het daar maar aan dat het zo druk was.

Leiden
21/02/2018

Pluspunten
"Echt fantastisch geholpen, vriendelijke maar vooral vakmensen!! Ben zeer tevreden."
Jos

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Omwille van mijn werk draag ik altijd een pak, maar nog nooit heb ik een pak zo fijn gehad als dat van M&G. De hele ervaring van het inmeten, kiezen wat je hebben wilt en het bijwerken van de allerlaatste puntjes is ronduit geweldig. Met name was ik super blij met de hulp van Rolf, waardoor ik er echt ronduit 'stylish verantwoord' bij loop nu. De hoeveelheid complimenten die ik gevraagd en ongevraagd ontvang aan de hand van mijn pak is echt ongekend. De kwaliteit is ook nog eens zo goed dat het vrijwel zeker nog jaren mee zal gaan. Rolf waarschuwde me al dat het verslavend zou werken, en ook daar had hij gelijk in. Absoluut een aanrader!
Ik kan er werkelijk geeneen bedenken.
Don Eijndhoven, Argent Consulting B.V.
Tiel

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Ik ben in september 2016 getrouwd. Ik heb mijn trouwpak laten maken door Michael & Giso. Het was een geweldige ervaring. De service was super. Konden makkelijk een afspraak maken. Verder waren de adviezen heel erg fijn. In begin laten ze zien wat er allemaal mogelijk is, erna kijken ze wat je smaak is. Zo helpen ze je de juiste keuze te maken. Vond het namelijk lastig een compleet pak voor te stellen aan de hand van stof. Maar ben enorm blij met het resultaat. Was voor het huwelijk nog veranderd in maat en dat werd 2 weken voor het trouwen nog bijgewerkt. Echt super service!
Geen echte verbeterpunten. Was een super ervaring!
Jeroen Eurlings

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten
Wat een toppers zijn jullie! De beleving was absoluut super. Rolf heeft alle tijd voor mij genomen om uiteindelijk met een fantastisch maatpak + vest + accessoires op de mooiste dag van mijn leven te stralen. Nogmaals enorm bedankt!
Geen, keep up the good work!
Danny

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Pluspunten
Goede service!
Leuke kerels
Goede communicatie
vakmanschap
Denken heel goed mee
Hele proces was echt leuk en plezierig!

Aart Jan

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Pluspunten
Hele fijne ervaring met aardige en leuke verkopers met een fantastisch trouwpak als resultaat!

Vincent

Gepubliceerd op: 12/10/2017

Pluspunten
Sinds 2012 ben ik klant bij Michael & Giso; eerst voor maatshirts en de laatste anderhalf jaar ook voor maatpakken.
Michael is mijn vaste private tailor op de Herenstraat in Amsterdam en ik kom er graag om stof voor een nieuw jasje uit te zoeken, maar ook om met een espresso bij te praten over wat de trends zijn in Italie (Pitti Uomo) en bijvoorbeeld de net binnengekomen dassen te bekijken.
Het maatwerk dat Michael & Giso aanbieden - rechtstreeks uit Engeland, maar met een Italiaanse stijl - is van hoge kwaliteit en heeft een eigen signatuur. Full canvas, mooie, originele stoffen en een solide, klassieke afwerking (die je 'voelt', bijvoorbeeld als je je broek dichtmaakt). Verder is Michael altijd 'in tune' met de laatste sartoriale ontwikkelingen (bandplooi en brede revers!).
Voorheen ben ik an sich goed geholpen door maatwerkafdelingen van grote, bekende spelers in dit prijssegment, maar ik zou niet meer terug willen; de persoonlijke aandacht, service en vooral de tijd die genomen wordt om naar een perfect resultaat toe te werken, geven voor mij de doorslag.

Wouter

Gepubliceerd op: 08/10/2017