Website: http://www.mflorshop.nl
Adres: Eemmeerlaan 34 1382KA
Plaats: Weesp

Mflorshop is gespecialiseerd in het leveren en leggen van mFLOR pvc vloeren. Tegen zeer scherpe prijzen.

Mflorshop.nl
2090 keer bekeken

Pluspunten
Prettig geholpen bij de verkoop geode uitleg en tijd en keuze was goed
Trappen zouden ook gedaan worden aangegeven wat we wilde en dat was mogelijk Toen ze kwamen inmeten was het niet mogelijk advise was om de trap bijna geheel te schilderen en de tredes te voorzien van PVC de open trap kon niet aan de bovenzijde en onderzijde gedaan worden (op internet zijn er afbeeldingen te vinden dat dit wel mogelijk is ) dus hebbenwe maar besloten om de trappen in zijn geheel maar te laten schilderen
Antwoord Mflorshop.nl
Bedankt met de informatie over de trappen. Wij hebben ingeschat dat het bekleden met PVC snel tot klachten zou leiden, vandaar het advies.
Oscar

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
mooie vloer, goede service en super snel en netjes gelegd. Wat wil je nog meer!
Krijn
Goirle

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Duidelijke communicatie en een prachtig resultaat

Menno Betzema
Andijk

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Prachtige vloer, snel en mooi gelegd.
Dat ik een nieuwe keukenplint moet is wel een beetje jammer (die cm die ik zou missen aan de bovenkant zou echt niet zo heel erg zijn).
Antwoord Mflorshop.nl
Bedankt voor uw complimenten. We hebben het bedrijf dat de oude vloer heeft verwijderd aangesproken over de keukenplint, zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.
Marcel
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Duidelijke afspraken en zeer goede communicatie

John
Zierikzee

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
helder verhaal, transparant, no-nonsens, persoonlijke aandacht met een haast bescheiden instelling, eerlijke en realistische prijsstelling
blijven inzetten op prestaties en kwaliteit; dat is jullie kernwaarde. Geen concessies aan doen. Klanttevredenheid (mond tot mond reclame) zorgt voor succes!
Erwin
Assendelft

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
- Vakkundig personeel
- Vriendelijke mensen
- Hoogwaardige kwaliteit, design vloer en heel fijn advies.
- Ze halen alle zorgen voor je uit handen met betrekking tot de vloer en werken alles perfect af.
- Vooral zo doorgaan!
Kelly Donders
Drunen

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Ruime keuze uit mooi pvc. Goede service. Ik mocht uit de winkel meerdere grote stalen meenemen om in het weekend uit te proberen op onze vloer. De uiteindelijke keus heel mooi gelegd. Legbedrijf heeft hierbij goed geadviseerd. Zowel de pvc verkoper als de legger communiceren goed en komen afspraken stipt na. Goede nazorg. Na leggen gebeld of alles in orde is en ongevraagd aangeboden te komen kijken als iets op den duur toch een probleem zou blijken. Zeer aanbevolen.

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Concurrerende prijsstelling.
Reageren snel op telefoon/mail.
Het inmeten en het leggen wordt uitbesteed aan een vloerenlegger-bedrijf.
Het maken en nakomen van planning-afspraken door dit bedrijf verdient niet de hoofdprijs.
Het zelfde geldt voor het leggen.
Antwoord Mflorshop.nl
We hebben u gesproken naar aanleiding van uw kritische opmerkingen en het is duidelijk wat u bedoeld. We gaan ermee aan de slag om te zorgen dat onze dienstverlening en communicatie verbeterd wordt. Bedankt voor de reactie en veel plezier met de vloer.
JBK

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Erg mooie vloer. Er waren wat problemen (zie hieronder), maar dit is netjes opgelost uiteindelijk.
De verkeerde dag voor het egaliseren was doorgegeven. Hier kwamen we pas op die dag achter. Gelukkig is dat goed opgelost. Het daadwerkelijke leggen van de vloer verliep niet zo goed. De man die dit deed kwam zijn afspraken niet na en het liep erg uit. Gelukkig is het uiteindelijk goed opgelost door de contactpersoon.
Antwoord Mflorshop.nl
Bedankt voor uw feedback, dat helpt ons weer om de dienstverlening te verbeteren. Belangrijk is dat het eindresultaat goed is en nog veel plezier van de vloer.
Sandra

Gepubliceerd op: 15/04/2018