Website: http://www.mflorshop.nl
Adres: Eemmeerlaan 34 1382KA
Plaats: Weesp

Mflorshop is gespecialiseerd in het leveren en leggen van mFLOR pvc vloeren. Tegen zeer scherpe prijzen.

Mflorshop.nl

Pluspunten
Het overgrote deel van de vloer en plinten liggen er mooi bij. Ook is het contact vóór de levering goed.
Mflorshop laat haar vloeren leggen door een andere partij. In mijn geval kwam deze externe partij uit Tilburg. Aardige mannen, maar ze hadden 2 uur reistijd heen- en terug. Dit betekende dat ze rond 9 uur aankwamen en rond 14:00 besloten om weer terug te gaan. Dit zorgde voor uitloop van de werkzaamheden.

De werkzaamheden werden daarnaast niet goed uitgevoerd. Er is nog een duidelijke knipfout te zien in mijn deurmat en een van de pvc stukken komt omhoog. Dit viel verschillende bezoekers van mijn woning op.
Ik heb contact gezocht met Mflor. Men heeft nieuwe leggers gestuurd en de vloer ligt er nu netjes bij.
Antwoord Mflorshop.nl
Inmiddels zijn de meeste punten opgelost en wordt er binnenkort een nieuwe mat geplaatst. Uitvoering kan inderdaad beter en we hebben deze ervaringen gebruikt om onze dienstverlening en communicatie naar klanten te optimaliseren. Bedankt voor de kritische noten, wij leren hiervan.
Tom
Deventer

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten

Ik heb Mflorshop hier al bijna een week geleden met een telefoontje en foto's van op de hoogte gesteld, maar heb tot op heden helaas niets van het bedrijf vernomen.

Deventer
20/12/2018

Pluspunten
Goede afwerking, snel resultaat
Nalevering van pakket was niet gecommuniceerd, was beter geweest
Suilen
Haarlem

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Goed advies en goede service.
Afspraken worden nagekomen.

Joop
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Prettige voorlichting,komen afspraken na en achteraf is er geinformeerd of alles naar wens is gegaan.
Ga zo door!
George
Badhoevedorp

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
Goed bereikbaar, communiceert snel, duidelijk & eerlijk. Vloer vlot en goed gelegd.

Ad
Haarlem

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Danny
Rijsenhout

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Concurrerende prijsstelling
Duidelijk afspraak
Flexibel planning (door vertraagde strucen en schilder werk moet de afspraak verzetten, het is geen probleem)
De vloer + plinten zijn gelegd zoals afgesproken. De resultaat is wel acceptabel maar helaas kan het niet perfect te noemen.
Antwoord Mflorshop.nl
We hebben telefonisch contact gehad over dit punt. Helaas is een ondervloer van een huis nooit helemaal recht waardoor er een kleine ruimte onder de plinten kan ontstaan. Door afkitten kan dit verholpen worden.
Jonny
De Meern

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten
Alles heel snel geregeld, snel en vakkundig gelegd

Magda
Gouda

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
Duidelijke en heldere afspraken.
Goede communicatie.

Kortenhoef

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Vloer is snel en goed gelegd. Fijne communicatie met Mflorshop

Leon

Gepubliceerd op: 05/09/2018