Website: http://www.mflorshop.nl
Adres: Flevolaan 24 1382JZ
Plaats: Weesp

mFLORshop is gespecialiseerd in het leveren en leggen van mFLOR PVC vloeren. Tegen zeer scherpe prijzen.

Mflorshop.nl

Pluspunten
Uitstekende ontvangst, uitleg in grote overzichtelijke showroom. Deskundig advies en creatief meedenken.
Prima voorbereiding en opvolging van de gehele order.
Uitstekende aftersales!
Matthijs Vette
Veenendaal

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
Toonzaal bij mij in de buurt (Weesp) zodat ik kan zien hoe de vloeren er daadwerkelijk uitzien zonder ver te reizen. Snelle en duidelijke offerte en snel plannen van leggen vloer. Prima vakkundig leggen van de vloer zonder plotselinge meerkosten.

Harrie
Nederhorst den Berg

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
No nonsense, eerlijk advies en snelle plaatsing van de vloer!

Robin
Weesp

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
Zijn niet de duurste, goede en snelle communicatie en misschien wel het belangrijkste....ze komen hun afspraken na

A&M
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
Duidelijk advies, goede communicatie en vloer is erg netjes geplaatst (door externe partij). Na plaatsing is alles ook mooi opgeruimd.
Extern bedrijf heeft tot 2* toe alle lampen aan laten staan (ik had ivm afwezigheid sleutel afgegeven). Verder erg tevreden.
Ernst
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Goede communicatie
Helder advies
Vloer werd goed gelegd in korte vloer

Wouter
Abcoude

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
Persoonlijk, rustige uitleg en neemt goed de tijd voor de klanten. Niet opdringerig. En vakkundig
afstemming met planning heeft ruimte voor groei. Na overleg is dit ook gelukt en werd alles goed afgestemd door vooraf te bellen voor planning en op de dag zelf het aankomst tijdstip.
Ron
Huizen

Gepubliceerd op: 24/01/2019

Pluspunten
Het overgrote deel van de vloer en plinten liggen er mooi bij. Ook is het contact vóór de levering goed.
Mflorshop laat haar vloeren leggen door een andere partij. In mijn geval kwam deze externe partij uit Tilburg. Aardige mannen, maar ze hadden 2 uur reistijd heen- en terug. Dit betekende dat ze rond 9 uur aankwamen en rond 14:00 besloten om weer terug te gaan. Dit zorgde voor uitloop van de werkzaamheden.

De werkzaamheden werden daarnaast niet goed uitgevoerd. Er is nog een duidelijke knipfout te zien in mijn deurmat en een van de pvc stukken komt omhoog. Dit viel verschillende bezoekers van mijn woning op.
Ik heb contact gezocht met Mflor. Men heeft nieuwe leggers gestuurd en de vloer ligt er nu netjes bij.
Antwoord Mflorshop.nl
Inmiddels zijn de meeste punten opgelost en wordt er binnenkort een nieuwe mat geplaatst. Uitvoering kan inderdaad beter en we hebben deze ervaringen gebruikt om onze dienstverlening en communicatie naar klanten te optimaliseren. Bedankt voor de kritische noten, wij leren hiervan.
Tom
Deventer

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten

Ik heb Mflorshop hier al bijna een week geleden met een telefoontje en foto's van op de hoogte gesteld, maar heb tot op heden helaas niets van het bedrijf vernomen.

Deventer
20/12/2018

Pluspunten
Goede afwerking, snel resultaat
Nalevering van pakket was niet gecommuniceerd, was beter geweest
Suilen
Haarlem

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Goed advies en goede service.
Afspraken worden nagekomen.

Joop