Website: http://www.schuimrubber.nl
Adres: het Haagje 156 7906 AE
Plaats: Hoogeveen

Meubelstoffeerderij ten Caat / 10Cats in Hoogeveen is al meer dan 35 jaar een vakkundig adres voor meubelstoffering van meubelen, bedrijfsmeubilair, designmeubilair en projecten.
Ook kunt u bij ten Caat terecht voor vele materialen als schuimrubber, meubelstoffen, kunstleer, leer , matrassen op maat, kussens op maat en nog veel mee producten en materialen.
Veel van deze materialen kunt u gemakkelijk en snel bestellen via onze webwinkel(s).

Meubelstoffeerderij ten Caat - Schuimrubber.nl

Pluspunten
Goede service

Atelier sde Zwaan
Gouda

Gepubliceerd op: 19/05/2018

losse vulling voor kussens of poef

Gepubliceerd op: 13/05/2018

Pluspunten
Levering was snel en goed, de verpakking slim en niet overdreven!

Gepubliceerd op: 07/05/2018

Zie boven
Pluspunten
gewillige medewerkster, kwaliteit is echter anders dan verwacht

Antwoord Meubelstoffeerderij ten Caat - Schuimrubber.nl
Beste Nelly,

dank voor uw review. In ons systeem hebben we een bestelling van een Polyether sg40 stevig staan. Dit product wordt op onze website omschreven als stevig (stug).

Natuurlijk willen we kijken wat we voor u kunnen betekenen om het comfort aan te passen.

We zullen daarom z.s.m. contact met u opnemen over uw bestelling om te kijken hoe we het comfort voor u kunnen 'verzachten'. Daar zijn altijd mogelijkheden voor en daar doen we natuurlijk niet moeilijk over!

met vriendelijke groet,
Fake ten Caat

Nelly
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 03/05/2018

kussen voor tuinbank, ''zachte kwaliteit'', maar de kussens zijn behoorlijk hard.
Pluspunten
Snelle levering en de kussens passen perfect, hierdoor is onze bank weer zo goed als nieuw!!!

Kussens voor de bank

Gepubliceerd op: 03/05/2018

Pluspunten
Super bedrijf. Onze (goedkope) IKEA 3 zitsbank zit en ligt nu veel beter dan dat die ooit gedaan heeft. Alles met elkaar (lekker biefstuk eten in't Schippershuus) een leuk dagje uit gehad. Je zou bijna een oude bank kopen om 't nog een keer te doen.
Ik kan met de beste wil van de wereld alléén verslechterpunten verzinnen.
J.E.
Lelystad

Gepubliceerd op: 16/04/2018

We zijn helemaal naar Hoogeveen gereisd op 3 april 2018 om 3 zitkussens op afspraak te laten voorzien van koudschuim.
Pluspunten
Bij dit bedrijf schuimrubber besteld. Op de website staat aangegeven dat het verzenden 7 tot 10 werkdagen kan duren en ook de uitleg erbij waarom dit zo is. Ik heb telefonisch contact gezocht en de situatie uitgelegd. Dat ik de bestelling heb gedaan om voor opa en oma de eetkamerstoelen te bekleden. Opa was door de stoel gezakt en nu moesten ze onhandig met bordje op schoot eten. Ter uitzondering kreeg ik binnen een dag het schuimrubber – van prachtige kwaliteit – geleverd. Deze keurige ouderwetse klantvriendelijkheid, service en kwaliteit is niet meer zo vanzelfsprekend. Opa en oma dragen dit bedrijf op voor de “warme douche” van het programma Tros Radar.
Verbeterpunten zijn er niet, vooral deze service volhouden.
Opa en Oma Dijkstra

Gepubliceerd op: 23/03/2018

Pluspunten
Uitgebreide nuttige informatie op de website en hierdoor een goede keus kunnen maken.
De werd door problemen met de leverancier uitgesteld maar hiervan werden we keurig op de hoogte gehouden. Nadat er nogmaals een uitstel kwam, kregen we een excuusmail en werden we gecompenseerd. Onze kussens werden helemaal netjes afgewerkt met fiberfill en tricotkous. We waren hiermee zeer tevreden. De levering daarna ging van een leien dakje. Volgende keer weer dit bedrijf

van Sloten

Gepubliceerd op: 17/03/2018

4 koudschuim zitkussens
Pluspunten
Denken actief mee en nemen contact op over mogelijke verbeteringen.
Logistiek kan beter: product was even blijven liggen
Hans
Nijkerk