Website: www.meubelen-online.nl
Adres: Voorstreek 4 8911JN
Plaats: Leeuwarden

Meubelen-Online wil jou graag helpen met het maken van de juiste sfeer in huis! We hebben daarvoor een uitgebreide collectie design meubelen. Kenmerkend is ons streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit voor de laagst mogelijke prijs. Meubelen-Online staat de hele dag voor je klaar om vragen te beantwoorden en om in te spelen op jouw wensen en behoeftes. Bij onze reviews kun je zien dat wij een hoog niveau halen in klantvriendelijkheid, service en garantie. Mocht je desondanks ergens niet helemaal tevreden over zijn of een goede tip hebben voor ons, laat het dan weten, we zijn er dankbaar voor! Veel plezier op de website van Meubelen-Online.nl

Meubelen-online

Gepubliceerd op: 01/11/2018

Pluspunten
Snelle levering.
Helaas bestelling niet compleet, 2 zittingen en 1 stel poten geleverd. Is alsnog goed afgehandeld.

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Pluspunten
Snelle levering.
Helaas bestelling niet compleet, 2 zittingen en 1 stel poten geleverd....
Hoop op een goede snelle afhandeling.

13/10/2018

Pluspunten
Beloven en niet doen!
Niets beloven
Antwoord Meubelen-online
Jammer dat we u niet tevreden konden stellen. Het probleem was dat het artikel een paar dagen later was bezorgd dan wij hadden toegezegd. Wij hadden het wel dezelfde dag verzonden maar PostNL heeft het helaas pas een paar dagen later bezorgd. Dat kan heeeel soms eens gebeuren en daar is niets tegen te doen, daar moeten we mee leven. Maar ik hoop dat u inmiddels veel plezier van het artikel heeft!
Johanna
Monster

Gepubliceerd op: 21/10/2018

Pluspunten
Mooi en zoals aangegeven mooi op tijd geleverd

Ton
Sittard

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Heel goede service.
In 2 onderdelen van het wandrek dat ik besteld had zat een deukje en een beschadiging. Na een telefoontje ontvingen we de vervangende onderdelen binnen 2 dagen thuis.
De communicatie met het bedrijf liet ook niets te wensen over.

Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Meedenken en snel de gemaakte fout herstellen, goede oplossing geboden toen bleek dat de betreffende meubelen 6 weken levertijd hadden.
Controleren van de leveringen. Eerste levering was incompleet maar werd snel nageleverd.
Wout
Wierden

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Snel de gemaakte fouten herstellen
Controleren van de leveringen. Eerste levering was incompleet, de tweede levering was een andere versie dan de eerste levering. Erg slordig allemaal.

Wierden
30/09/2018

Pluspunten
Goede website. Makkelijk bestellen en snelle levering. Voortgang steeds actueel gemeld. Product voldoet aan de verwachting. Voor wie een beetje handig is is de handleiding goed te volgen om product in elkaar te zetten

Henny
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Betrouwbaar
Kreeg een 2e bericht dat de spullen onderweg waren maar die waren al geleverd ,ben toch benieuwd wat voor spullen het zijn.

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Prima kwaliteit voor een goede prijs.

Marian
Bathmen

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, prima service

Jan & Betty
Brielle