Website: www.meubelen-online.nl
Adres: Voorstreek 4 8911JN
Plaats: Leeuwarden

Meubelen-Online wil jou graag helpen met het maken van de juiste sfeer in huis! We hebben daarvoor een uitgebreide collectie design meubelen. Kenmerkend is ons streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit voor de laagst mogelijke prijs. Meubelen-Online staat de hele dag voor je klaar om vragen te beantwoorden en om in te spelen op jouw wensen en behoeftes. Bij onze reviews kun je zien dat wij een hoog niveau halen in klantvriendelijkheid, service en garantie. Mocht je desondanks ergens niet helemaal tevreden over zijn of een goede tip hebben voor ons, laat het dan weten, we zijn er dankbaar voor! Veel plezier op de website van Meubelen-Online.nl

Meubelen-online
8.2

Pluspunten
prima

Liesbeth
wouw

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
netjes geleverd, was geen moeilijke bestellen, maar zoals het hoort keurig op tijd, netjes verpakt.

Monica

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Heel goed bedrijf.
Snel en keurig verstuurd.

Annie
H.I.Ambacht

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
op tijd afgeleverd en voldeed aan de verwachting
n.v.t.
Willem
Laag Soeren

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Een van onze vlinderstoelen is kapot, via google kwamen we op Meubelen-online. We hebben eentje besteld voor een mooie prijs.
Is niet helemaal dezelfde als de overige 3 maar is niet storend. De stoel is ook snel geleverd.
niets
Hans

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten
Kijk goed naar de verkoopprijzen van de artikelen

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Besteld via Meubelen-online, op Bol.com

Ik heb een bureau willen retourneren aangezien het door de levering schade had gekregen. Na meermaals te mailen, bellen, ... Werd mijn bureau nog steeds niet opgehaald. Er werd al 3 keer (!!!) een afspraak gemaakt om het bureau op te halen, maar telkens weer opnieuw komen ze er niet om. Het minste wat ze konden doen is eens bellen om te vertellen dat de ophaling niet mogelijk zou zijn, maar ditis voor de 3e keer niet gebeurd.

Het is zeker onaanvaardbaar dat ik nu al 3 keer tijd heb moeten vrijmaken in mijn planning, en dat ze er dan doodleuk niet omkomen, zonder maar eens iets te laten weten.

Ik bestel zeker nooit meer bij hun, en ik stel voor dat u als consument dit ook niet doet... Tenzij u van het muurtje naar het kastje wilt lopen!!
Michiel Bardyn
Roeselare

Gepubliceerd op: 21/12/2018

Pluspunten
Super snel en goed verzorgd.

Arnie
VELDHOVEN

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Afspraakgoed nagekomen ( een Pluim ) bedankt.
Niet voor mij.
Hans.
Heinkenszand

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Opvolging online zeer accuraat

Gepubliceerd op: 07/12/2018