Website: http://meneervanhout.nl
Adres: Wageningselaan 40 3903LA
Plaats: Veenendaal

Meneer van Hout

Pluspunten
Mooie showroom en vriendelijk personeel! Onze verbouwing liep wat uit, we hebben wel 3x onze levering vanuit ons verzet. Dit was allemaal geen punt! Ook erg tevreden over de tafel.
Manon Leander
Nijmegen

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
- Het ontvangst in Veenendaal was uitstekend.
- Mooie zaak in Veenendaal
- Veel verschillende producten die tastbaar zijn
-Goede service
- Mooi product van hoogwaardig kwaliteit
De showroom in Amsterdam is te donker. Het product is bij kunstlicht niet goed te beoordelen.
R.F.P. Bakker
HOOGKARSPEL

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten

December 2017 een tafel gekocht in de showroom, eerste levering was de tafel 6 cm te laag en er zat zwart stof in de lak. Melding gemaakt en in Maart 2018 kregen we een nieuw onderstel waar sleuven in het staal waren geslepen. Mr van Hout vond het onderstel goed genoeg voor ons maar wij gingen niet akkoord omdat het lelijk en zichtbaar was. Begin Juli is een nieuw onderstel gekomen en is de tafel opnieuw gelakt en daarmee het hoofdstuk eindelijk gesloten. Mr van Hout had een tegemoetkoming beloofd maar tot op heden hebben wij nog niks gezien. Communicatie tussentijds ook beroerd. Kortom, wij komen er niet meer, en mocht je toch besluiten om er een tafel te gaan kopen. Houd rekening met een half jaar voordat alles in orde is, en erger je niet aan de commmunicatie en klacht afhandeling.
Coen
Veenendaal

Gepubliceerd op: 13/08/2018

communicatie over levertijden.
14! weken geleden een tafel besteld met een levertijd van 8 weken, helaas is tot op heden het blad nog niet binnen en wordt er wekelijks gezegd dat de zending volgende week binnenkomt. Zending heeft ook al bij de grens gestaan enz, maar helaas nog steeds geen tafel.
Wij zijn er klaar mee!
Antwoord Meneer van Hout
Wij begrijpen uw feedback en proberen alles in het werk te stellen om onze klanten spoedig te leveren en te informeren. U heeft bij ons eind maart een bestelling geplaatst, de bladen welke wij eind april zouden ontvangen werden uitgesteld qua levering waar wij u op 9 mei jl. over hebben bericht. De bladen welke wij 2 juni aan u hebben laten zien waren helaas niet naar wens. Uw verzoek tot levering van ons showroom blad te Amsterdam konden wij helaas geen akkoord op geven. U heeft daarop besloten niet te wachten op een volgende zending maar uw order te annuleren per 21 juni jl. waarvoor alle begrip. Wij vinden het zeer spijtig dat wij een negatieve review hebben mogen ontvangen.

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
Mooie producten, snelle reactie bij vragen, en een hele goeie service en after-care.

Michelle
ROSMALEN

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Hoewel het bijna sluitingstijd was zeer vriendelijk ontvangen.
Zelf een tafelblad uitgezocht en goed advies gekregen over afwerking/kleur. Korte levertijd.
Ik ben super blij met mijn boomtafel.
Aftersales meer prioriteit geven. Mailtjes worden laat of niet beantwoord.
Voor de rest tevreden.
Jetty

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
Hoewel het bijna sluitingstijd was zeer vriendelijk ontvangen.
Ik ben super blij met mijn boomtafel.

28/03/2018

Pluspunten
Erg blij met de tafel, we twijfelden wat over de kleur maar daar zijn we uitstekend mee geholpen.

Sander
Duiven

Gepubliceerd op: 13/03/2018

Pluspunten
Meneer van Hout heeft erg mooie tafels, er is veel keuze en we vonder het vooral gaaf dat je helemaal je eigen tafel kunt samenstellen!

Liselotte

Gepubliceerd op: 09/02/2018

Pluspunten
Leuke sfeer, goede voorlichting.
Zo fantastisch om zelf je blad uit te kunnen zoeken. De levertijd van 6 weken werd ruim gehaald!

Gerdien Lankschot
Achterberg

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
Leuk bedrijf met fijne sfeer en kwaliteitsproducten, erg leuk om rond te neuzen bij deze mooie meubelen en goed advies om de juiste keuze te maken! Wij genieten nu dagelijks van onze heerlijke eethoek en zijn er erg tevreden over!

Francien Vlug
Veenendaal