Website: http://meneervanhout.nl
Adres: De Smalle Zijde 2A 3903LN
Plaats: Veenendaal

Meneer van Hout
8.2

Pluspunten
Heel prettig geholpen in de showroom.

Prettige levering en montage van onze tafel en het bankje.
'N. V. 'T.
Fleur
Kerkdriel

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Goed en deskundig advies in de showroom en prima service bij de aflevering, deskundige en vriendelijke monteurs.
Communicatie bij het uitzoeken van het tafelblad kan beter en tijdiger.
Gert van Beek
Amersfoort

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
We zijn goed geholpen bij het uitzoeken van onze tafel. Het advies over hoe de tafel en de poot te behandelen/uit te voeren was ook erg goed. Helemaal naar eigen wens samengesteld en hij past super in ons interieur. We zijn zeer blij met het resultaat.

Monique
Huizen

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Super mooie tafel. Ook de aflevering en de montage zijn goed geregeld.

Alette
Den Hoorn

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Mooie tafels en bijhorende banken
Vriendelijk personeel
Bij calamiteiten wordt er spoedig een oplossing geboden
Zelf de tafels leveren vanuit Meneer van Hout zelf, het verhuisbedrijf waar jullie de transporten mee doen zijn geen vakmannen m.b.t. het in elkaar zetten van de meubels.
Antwoord Meneer van Hout
Hoi Lianda, dank je wel voor je feedback.
Vanaf 1 januari jl. hebben wij onze leveringen in eigen beheer. Hiermee hopen wij onze service naar een hoger level te tillen. Nogmaals heel veel plezier van jullie tafel en bank gewenst.
Lianda
Waarder

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe tafel. Ideaal dat vrijwel iedere combinatie van blad en onderstel mogelijk is. Groot voordeel om zelf je tafelblad te kunnen kiezen. Ook zeer tevreden met skylt lak, tafel is prachtig en door de lak makkelijk schoon te houden.
Vriendelijke heren die de tafel kwamen bezorgen, nette service.
Bij de keuze uit de diverse bladen werden er slechts een aantal (3) neergelegd, terwijl er meer beschikbaar waren. Ik heb er zelf om moeten vragen of ik ook de rest van de bladen mocht zien, waar uiteindelijk het blad tussen zat waar wij voor gekozen hebben. Dit voelde wel als een drempel, zou klant vriendelijker zijn om direct de keuze te hebben uit alle mogelijkheden. Verder prima voorgelicht, goed gecommuniceerd en levering prima binnen de aangegeven tijd.
Leonie

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Mooi bedrijf, simpele no nonsense instelling en mooie meubels voor een goede prijs. We zijn erg blij met onze tafel.
Wij moeten ook bevestigen dat de communicatie te wensen overlaat. Slecht bereikbaar, beloofd reactie via Whatsapp bleef lange tijd uit en levertijd was uiteindelijk 2 weken langer dan beloofd. Dat is niet erg, maar communicatie communicatie communicatie..
Gijs
Amersfoort

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
Blij met onze tafel. Onderstel paste niet onder ons blad maar het probleem werd snel verholpen.
Vriendelijke bezorgers die ook onze tafel hebben gemonteerd.
Communicatie kan iets sneller.
Julie
Voorhout

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Snel geleverd, goede communicatie over voortgang, en vooral een prachtige tafel!

Paul
Uden

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Mooie tafel, prima afhandeling

Apeldoorn

Gepubliceerd op: 04/03/2019